passat B3 1,6TD stále varí

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

takovýhle problem jsem řešil an P405 18TD, ucpaná hadička na odvzdušnění termostatu, takového trápení než se na to přišlo. Vyřilo to i bez termostatu, nemělo to okruh
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
KARLIN80
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Registrován: 22 říj 2008, 14:54
Odpovědi: 0
Bydliště: BA

Příspěvek od KARLIN80 »

misa.89 píše:takovýhle problem jsem řešil an P405 18TD, ucpaná hadička na odvzdušnění termostatu, takového trápení než se na to přišlo. Vyřilo to i bez termostatu, nemělo to okruh
no toto ale hadičku na odvzdušnenie termostatu nemá tak preto je problém to odvzdušniť ,najlepšie to je po zohriatí cez hadicu kúrenia tá je najvyššie na viac krát niekedy je to morda kým sa to odvzdušní.
Uživatelský avatar
koco
Aktivista
Příspěvky: 1931
Registrován: 11 říj 2006, 14:02
Odpovědi: 0
Bydliště: SR-TT

Příspěvek od koco »

tak, dúfam že už bude pokoj, passat mal odtrhnutý ten spodný plast čo vedie vzduch a ventilátory nezopínali, tak som ich dal na vypínač do palubky. previezol som sa 30km a vypadá to o.k. dík za rady. ;)
AUDI A4 Avant TDI, AFN, 764, 11mm, 1749VA, jednohmota HDS, egrOFF, katOFF, soft, 288/245
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

Spojler jsi namontoval druhej?není jednodušší dat novy čidlo za 300kč než tahat draty a davat vypínač a pak celou jizdu sledovat teploměr a čekat až se bude přehřívat? Proč to dělat jednoduše když to jde složitě :D
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
winco
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 24 led 2006, 01:02
Odpovědi: 0
Bydliště: london

Příspěvek od winco »

wyber xladic a wystriekaj s wapkou spinu z druhej strany....a namontuj plast co zenie wzddux cez xladic
awe diesel
koule
Přispěvovatel
Příspěvky: 484
Registrován: 10 srp 2007, 23:55
Odpovědi: 0
Bydliště: DOMA

Příspěvek od koule »

tuner píše:Spojler jsi namontoval druhej?není jednodušší dat novy čidlo za 300kč než tahat draty a davat vypínač a pak celou jizdu sledovat teploměr a čekat až se bude přehřívat? Proč to dělat jednoduše když to jde složitě :D
jo jo jednou na to zapomeneš nebo to někomu pujčíš a končíš :roll:
ducato 1.9d POWERHIDRAULIK FILTRY Z LIAZU už nemam.
Uživatelský avatar
koco
Aktivista
Příspěvky: 1931
Registrován: 11 říj 2006, 14:02
Odpovědi: 0
Bydliště: SR-TT

Příspěvek od koco »

samo že bude čidlo, ale nebol čas to riešit, bolo to na rýchlo. auto musí byt zajtra pojazdné. a neukazuje teplotu vody na prístrojovke takže aj to sa musí poriešit a zatial pojdú ventilátory stále. musí sa zohnat druhý nárazník. a auto nie je moje.
AUDI A4 Avant TDI, AFN, 764, 11mm, 1749VA, jednohmota HDS, egrOFF, katOFF, soft, 288/245
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“