Bouchnutí motoru při startu G4 66kw 99"

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

cbpepe
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 13 lis 2007, 21:59
Odpovědi: 0

Bouchnutí motoru při startu G4 66kw 99"

Příspěvek od cbpepe »

Chtěl bych poprosit o radu, při studeném startu se motorového prostoru ozve nepříjemný zvuk..náraz kov na kov.řekl bych že při ohřátém motoru je ten zvuk ještě horší..Rekl bych že start je nejochotnějí cca při 60 stupních co mi ukazuje teplměr vody.Silentblock motoru jsem měnil ale žádná změna..máte někdo podobný problem..děkuji
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Re: Bouchnutí motoru při startu G4 66kw 99"

Příspěvek od Zdeněk M »

cbpepe píše:Chtěl bych poprosit o radu, při studeném startu se motorového prostoru ozve nepříjemný zvuk..náraz kov na kov.řekl bych že při ohřátém motoru je ten zvuk ještě horší..Rekl bych že start je nejochotnějí cca při 60 stupních co mi ukazuje teplměr vody.Silentblock motoru jsem měnil ale žádná změna..máte někdo podobný problem..děkuji
Dvouhmotak kaput.
cbpepe
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 13 lis 2007, 21:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od cbpepe »

Děkuju za tip,ale co to znamená...co mám vyměnit..?
tyfusxy
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 08 bře 2008, 22:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od tyfusxy »

musis vymenit dvojhmotovy zotrvacnik, najlepsie je tam dat jednohmotu ,skus zohnat nejaku jazdenku
Naposledy upravil(a) tyfusxy dne 06 kvě 2009, 21:48, celkem upraveno 1 x.
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

na ARL jednohmotu asi nenajdeš ;)
Uživatelský avatar
koco
Aktivista
Příspěvky: 1931
Registrován: 11 říj 2006, 14:02
Odpovědi: 0
Bydliště: SR-TT

Příspěvek od koco »

ved píše že má 66kW to asi ARL nebude.
AUDI A4 Avant TDI, AFN, 764, 11mm, 1749VA, jednohmota HDS, egrOFF, katOFF, soft, 288/245
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

koco, prisiel si neskoro. tyfusxy napisal ze by bolo dat najlepsie jednohmotu z ARL a potom to opravil. To len aby si vedel kto co a ako pise.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
cbpepe
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 13 lis 2007, 21:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od cbpepe »

Nevím jestli jsem to správně pobral,ale znamená to že je chyba ve vyvážení setrvačníku.?To znamená převodovka + spojka pryč.. :? Nemám s tím žádnou zkušenost ..a to tato nevyváženost se projeví pouze při startu..na volnoběh běží uhlazeně a při jízdě taky žádné vybrace nepozoruji.Nemohlo by to být ještě něco jiného ..s autem jezdím 2 roky.Typ motoru je ALH
Traker
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Registrován: 19 lis 2008, 21:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Traker »

to na chod motoru nemá až takoví vliv. Ale třeba dojiždíš ke křižovatce vyřadíš dvojku a motor se třeba tak na sekundu na dvě zaskáče a pohádá se,co tohle? Nedělá?
VW Golf IV 1.9,race 520,12mm hlava,hybrid turbo+chip MV,sání ARL,FMIC,,jednohmota spojka VR6,výfuk 60mm.MAHA 220PS

Seat Leon Cupra 1.9 ARL 4x4,GTB2264VK,Firad 80%.vyfuk 60mm,FMIC,soft MV

VW Golf VI,2.0 TDI GTD-125kw.úprava profituning--209PS
Uživatelský avatar
Peete
Aktivista
Příspěvky: 4421
Registrován: 21 led 2007, 14:33
Odpovědi: 1
Bydliště: Brno

Příspěvek od Peete »

misoVW píše:koco, prisiel si neskoro. tyfusxy napisal ze by bolo dat najlepsie jednohmotu z ARL a potom to opravil. To len aby si vedel kto co a ako pise.
nejspis myslel ATD
Nissan Primera SW 1,9 DCi
cbpepe
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 13 lis 2007, 21:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od cbpepe »

O tom vyřazení a nasledném jako by chvikovém "zatřepání" motoru v siletblocích jsem slyšel,ale právě jsem to u mého motoru nepozoroval.Bězí normálně v cyklu volnoběhu.Co nesmím je při startování třeba jen jako šktnout o startér..to přijdou tak silné vybrace jako by motor šel snad na dva válce..rychle chcípám...a snažím se tomu vyvarovat a startuji raději déle...nevím co to může být. :?
tyfusxy
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 08 bře 2008, 22:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od tyfusxy »

ano myslel som ATD motor, mne to robi na 81 kw leone, ale iba obcasne pri nastratovani cele auto sa trasie a hluk ako v mlyne,ihned vypnut zonova nastartujem a pohoda, jednoznacene jednohmotu treba dat
Uživatelský avatar
daniel.987
Přispěvovatel
Příspěvky: 560
Registrován: 22 úno 2006, 23:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Krkonoše

Příspěvek od daniel.987 »

[quote="Traker"]to na chod motoru nemá až takoví vliv. Ale třeba dojiždíš ke křižovatce vyřadíš dvojku a motor se třeba tak na sekundu na dvě zaskáče a pohádá se,co tohle? Nedělá?[/quote

To může dělat ta načatá dvouhmota? U jednoho auta mi to dělalo, jinak žádný problém.
Sharan ASZ
Octavia AGR
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Jo to dělá dvohmota u starších Octavií.
cbpepe
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 13 lis 2007, 21:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od cbpepe »

Ano to jak píše "tyfusxy" je přesně ono co se mi čas od času přihodí,zejména když je motor startován po delší cestě.Auto se celé roztřese jak kdyby chtěl motor utéct :) .Trochu nerozumím ,kdyby to byla chyba v nevyváženosti setrvačníku,musím kupovat nový nebo lze někde stávající vyvážit..? Ještě mně napadly trysky..nikdy jsem je nenechal přeměřit ..nemohlo by to být tím..?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“