Zdravím, mám motor 1Z ve starým Ventu rok 95. Zaslepil sem EGR ventil mezi přírubou egrka a vejfukem. Hadičku pro ovládání EGRka sem nechal zapojenou aby se to hejbalo a nezatuhlo to. Auto po zaslepení jezdilo jakoby bez turba a motor vydával hrozný zvuky. Šlo to těžko do otáček a velmi těžce se to rozjíždělo. Jeden maník mi tvrdí, že i u těchto starejch aut se to musí dopsat VAGem v elektronice. VAGu fakt nerozumim. Měl sem to prý celý hozený v nějakým nouzovým režimu. Po vyndání záslepky to zase jezdí jak vítr a motor se sklidnil. Přesně jak říkal.
Při závadě VAG nevypsal žádný závady.
Minulej rok sem to měl takhle úplně stejně zaslepený a jezdilo to výborně. Na VW fóru mi píšou chlapi že taky nic nepřepisovli v ŘJ a jezdí jim to dobře.
Auto je opravený ale jen pro mojí informaci...ví někdo proč se tomu tak děje ?
Dík kuba
Motor 1Z + EGR off...problém
Moderátoři: šulda, Moderátoři
zřejmě sis vytrhnul hadičku od snímání tlaku do řj
to co ti tvrdil ten maník pro toho vozidlo a motor v žádném případě neplatí

to co ti tvrdil ten maník pro toho vozidlo a motor v žádném případě neplatí

Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!