Motor 1Z + EGR off...problém

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
kubiCzek
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 07 zář 2006, 22:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín city

Motor 1Z + EGR off...problém

Příspěvek od kubiCzek »

Zdravím, mám motor 1Z ve starým Ventu rok 95. Zaslepil sem EGR ventil mezi přírubou egrka a vejfukem. Hadičku pro ovládání EGRka sem nechal zapojenou aby se to hejbalo a nezatuhlo to. Auto po zaslepení jezdilo jakoby bez turba a motor vydával hrozný zvuky. Šlo to těžko do otáček a velmi těžce se to rozjíždělo. Jeden maník mi tvrdí, že i u těchto starejch aut se to musí dopsat VAGem v elektronice. VAGu fakt nerozumim. Měl sem to prý celý hozený v nějakým nouzovým režimu. Po vyndání záslepky to zase jezdí jak vítr a motor se sklidnil. Přesně jak říkal.

Při závadě VAG nevypsal žádný závady.

Minulej rok sem to měl takhle úplně stejně zaslepený a jezdilo to výborně. Na VW fóru mi píšou chlapi že taky nic nepřepisovli v ŘJ a jezdí jim to dobře.

Auto je opravený ale jen pro mojí informaci...ví někdo proč se tomu tak děje ?

Dík kuba
:)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

zřejmě sis vytrhnul hadičku od snímání tlaku do řj ;)
to co ti tvrdil ten maník pro toho vozidlo a motor v žádném případě neplatí ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
kubiCzek
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 07 zář 2006, 22:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín city

Příspěvek od kubiCzek »

Nene hadičky byli všechny vcajk. 2x sem kolem nich lítal. Navíc jediná oprava bylo vyndání tý záslepky a zas to jezdí pěkně jako předtím. Tak nevim čoveče.
:)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

někde bude pitominka ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
pitrsss
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 15 lis 2006, 12:47
Odpovědi: 0
Bydliště: od chomutova

Příspěvek od pitrsss »

hadička(napojení na snímač tlaku) do řj neni vidět musíš sundat ten plastovej dekl pod oknem
g3 tdi ahu,octa asz
kubiCzek
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 07 zář 2006, 22:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín city

Příspěvek od kubiCzek »

Ten sem měl schozenej. Čistil sem filtr pro topení a kontroloval hned i hadičku co je od sání do ŘJ. Vim, že dost často uhnívá je to v takovým blbym místě. Hadičky sem dával před 4 měsícema nový. Každopádně už to jezdí. Jen mi to nejde do hlavy mno :)
:)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“