bobo píše:Jim píše:bobo: ee, sice je to trochu mimo téma, mám původně 66kW, tj klasický TDI...
jinak to je naměřený na brzdě...
spojka je už taky vyřešená...
co ? Ze 66 kW ? Máš teď kolik 130 kW ? To je blbost,ne ??
160hp je asi 117kW ... a ne 130
bobo píše:ok,pro 160hp už je ale lepší turbo z PD150,neb jinak hadice turba ze 130 praskají,protože nevydrží větší tlak,co říkáš ? Když to zrekapituluju,co vše pro zvýšení na 150-160hp = turbo a hadice ze 150, vstřiky ze 130, intercooler ze 150, chip od tebe, a co větší sání je potřeba ? A bude mi to všechno bez problémů fungovat ? Taky co emise ? Dík. PS:jsem laik,tak sorry když se třeba blbě zeptám Mrknutí
Ano, turbo z PD150 je samozřejmě mnohem lepší, ale pokud by nebylo, tak si vystačíme s tím PD130. Hadice s tím nemají nic společného.
Pokud budeš chtít vyměnit intercooler, bude to jedině dobře. Ale není to podmínka pro dosažení tohoto výkonu.
S těmito úpravami není problém mít 160hp s tím, že emise budou ok a auto nebude kouřit. Je to ale vše o penězích.