Tak mi Reesha posilil Passata
Moderátoři: šulda, Moderátoři
tak teď mě známý zase zvyklal. Prý mám vyměnit celý motor za 96 kW, že mi 74-ka s úprava i na 100 kW stejně tak nepojede jako 96-ka. Když tak na tom uvažuju, přeci Passati s 96 kW motorem udělají i 225 km/h a motor táhne jak bejk. Ale čipnutá 74-ka i s většíma tryskama končí někde na 210-215 km/h..takže by to fakt nebylo ono ???
Kolik by mi to jelo, když bych tam měl 160 koníků ??
Kolik by mi to jelo, když bych tam měl 160 koníků ??
chápu,že chip je asi o tom za jak dlouho se dosáhne nějaké rychlosti. Nerozumím tomu rozdílu,jaký delší převod je u 96 kW ? Peněz asi do 30 tis...možná i víc, s jídlem roste chuťtitan0306 píše:Nejde o to kolik ti to pojede, ale za jak dlouho.96kw pojede víc protože bude mít delší převod.Kolik na to máš peněz?

bobo: 96kW má narozdíl od 74kW 6tou rychlost, ne? proto ta lepší maximálka...
a není lepší než celý motor vyměnit jen to, čím se 96ka liší od 74ky? tj. sání, trysky, turbo....pokud na tom tak trváš...
a není lepší než celý motor vyměnit jen to, čím se 96ka liší od 74ky? tj. sání, trysky, turbo....pokud na tom tak trváš...
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300

BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300

já tam mám 6-ti kvalt origo převodovku z 96 kW verze a maximálka se mi nezměnila. Právě nevím,co je lepší jestli vyměnit celý motor za 96 kW a ten chipnout na cca. 115-120 kW nebo u svý 74 kW vyměnit několik dílů a dosáhnout tím taky těch 115-120 kW..Jim píše:bobo: 96kW má narozdíl od 74kW 6tou rychlost, ne? proto ta lepší maximálka...
a není lepší než celý motor vyměnit jen to, čím se 96ka liší od 74ky? tj. sání, trysky, turbo....pokud na tom tak trváš...

- chiptuning
- Aktivista
- Příspěvky: 2519
- Registrován: 23 led 2006, 19:59
- Bydliště: plzen
- Kontaktovat uživatele:
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1871
- Registrován: 02 dub 2006, 11:19
- Bydliště: třebíč
- Kontaktovat uživatele:
240 s pětikvaltem?? a cos tam měl za kola? to nedá.. na to má moc krátkou pětku. Jinak bobo má tuším passata a tam turbo ze 150 bude dost velkej problém. dej trysky z 96 nebo lépe ze 150. nebo lépe od dieselpoweru trysky. a turbo 130ps a čip reesha. budeš mooc spokojenen..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi
BMW R1150GS
BMW R1150GS
už se k tomu přikláním - trysky od Dieselpoweru, a turbo ze 130. Jen furt nevím, co dát vše ostatní a jestli to je vůbec nutný, myslím tím - sání,intercooler. A co na to bude říkat můj Maxidot-PC, bude ukazovat správně spotřebu ?go.vojta píše:240 s pětikvaltem?? a cos tam měl za kola? to nedá.. na to má moc krátkou pětku. Jinak bobo má tuším passata a tam turbo ze 150 bude dost velkej problém. dej trysky z 96 nebo lépe ze 150. nebo lépe od dieselpoweru trysky. a turbo 130ps a čip reesha. budeš mooc spokojenen..
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1871
- Registrován: 02 dub 2006, 11:19
- Bydliště: třebíč
- Kontaktovat uživatele:
Palubák se dá plus minus tuším 15procent upravit přes vaga. jinak to sání bych vyměnil taky, ale není to nutný. to zas tolik neudělá, jinak neměn nic... možná budeš časem řešit spojku. zaleží na stylu jízdy. když jí budeš trápit na jedničku a dvojku tak ji budeš měnit rychle.
Passat B5 tdi, passat B4 tdi
BMW R1150GS
BMW R1150GS