Tak mi Reesha posilil Passata

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

bobo
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Registrován: 11 zář 2006, 15:35
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bobo »

tak teď mě známý zase zvyklal. Prý mám vyměnit celý motor za 96 kW, že mi 74-ka s úprava i na 100 kW stejně tak nepojede jako 96-ka. Když tak na tom uvažuju, přeci Passati s 96 kW motorem udělají i 225 km/h a motor táhne jak bejk. Ale čipnutá 74-ka i s většíma tryskama končí někde na 210-215 km/h..takže by to fakt nebylo ono ???
Kolik by mi to jelo, když bych tam měl 160 koníků ??
TDi fanoušek
turbo 130 PD - Andre
http://www.vyhodnesplatky.cz
Uživatelský avatar
titan0306
Aktivista
Příspěvky: 4302
Registrován: 10 bře 2006, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Bor

Příspěvek od titan0306 »

Nejde o to kolik ti to pojede, ale za jak dlouho.96kw pojede víc protože bude mít delší převod.Kolik na to máš peněz?
Tel:776005385 Nový Bor
bobo
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Registrován: 11 zář 2006, 15:35
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bobo »

titan0306 píše:Nejde o to kolik ti to pojede, ale za jak dlouho.96kw pojede víc protože bude mít delší převod.Kolik na to máš peněz?
chápu,že chip je asi o tom za jak dlouho se dosáhne nějaké rychlosti. Nerozumím tomu rozdílu,jaký delší převod je u 96 kW ? Peněz asi do 30 tis...možná i víc, s jídlem roste chuť (noteeth)
TDi fanoušek
turbo 130 PD - Andre
http://www.vyhodnesplatky.cz
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

bobo: 96kW má narozdíl od 74kW 6tou rychlost, ne? proto ta lepší maximálka...

a není lepší než celý motor vyměnit jen to, čím se 96ka liší od 74ky? tj. sání, trysky, turbo....pokud na tom tak trváš...
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
Uživatelský avatar
titan0306
Aktivista
Příspěvky: 4302
Registrován: 10 bře 2006, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Bor

Příspěvek od titan0306 »

Jestli na to máš 30tis. tak to si můžeš klině dovolit origo 96kw.Pokud se spokojíš se 160Ps tak je zbytečné měnit celý motor.
Tel:776005385 Nový Bor
Uživatelský avatar
chucky
Přispěvovatel
Příspěvky: 739
Registrován: 26 led 2006, 15:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chucky »

podle mě je nesmysl měnit kvuli tomuhle motor....
bobo
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Registrován: 11 zář 2006, 15:35
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bobo »

Jim píše:bobo: 96kW má narozdíl od 74kW 6tou rychlost, ne? proto ta lepší maximálka...

a není lepší než celý motor vyměnit jen to, čím se 96ka liší od 74ky? tj. sání, trysky, turbo....pokud na tom tak trváš...
já tam mám 6-ti kvalt origo převodovku z 96 kW verze a maximálka se mi nezměnila. Právě nevím,co je lepší jestli vyměnit celý motor za 96 kW a ten chipnout na cca. 115-120 kW nebo u svý 74 kW vyměnit několik dílů a dosáhnout tím taky těch 115-120 kW.. :roll:
TDi fanoušek
turbo 130 PD - Andre
http://www.vyhodnesplatky.cz
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

bobo: maximálka se nezměnila, páč ti na to chybí výkon...

jinak bych osobně vyměnil těch pár dílů, je to jednodušší... :)
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
bobo
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Registrován: 11 zář 2006, 15:35
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bobo »

Jim píše:bobo: maximálka se nezměnila, páč ti na to chybí výkon...

jinak bych osobně vyměnil těch pár dílů, je to jednodušší... :)
tak jenom kvůli tomu,že je to jednodušší na výměnu bys to dělal ? V origo 96 kW jinak nevidíš žádnou výhodu ?
TDi fanoušek
turbo 130 PD - Andre
http://www.vyhodnesplatky.cz
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

mel jsem superba ted passata 96kw a oba 240km/h a oba 5ti kvalty ;)
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

240 s pětikvaltem?? a cos tam měl za kola? to nedá.. na to má moc krátkou pětku. Jinak bobo má tuším passata a tam turbo ze 150 bude dost velkej problém. dej trysky z 96 nebo lépe ze 150. nebo lépe od dieselpoweru trysky. a turbo 130ps a čip reesha. budeš mooc spokojenen..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
bobo
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Registrován: 11 zář 2006, 15:35
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bobo »

chiptuning píše:mel jsem superba ted passata 96kw a oba 240km/h a oba 5ti kvalty ;)
ale po čipu,ne ? Na kolik bylo čipováno ? Od Reeshy ?
TDi fanoušek
turbo 130 PD - Andre
http://www.vyhodnesplatky.cz
bobo
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Registrován: 11 zář 2006, 15:35
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bobo »

go.vojta píše:240 s pětikvaltem?? a cos tam měl za kola? to nedá.. na to má moc krátkou pětku. Jinak bobo má tuším passata a tam turbo ze 150 bude dost velkej problém. dej trysky z 96 nebo lépe ze 150. nebo lépe od dieselpoweru trysky. a turbo 130ps a čip reesha. budeš mooc spokojenen..
už se k tomu přikláním - trysky od Dieselpoweru, a turbo ze 130. Jen furt nevím, co dát vše ostatní a jestli to je vůbec nutný, myslím tím - sání,intercooler. A co na to bude říkat můj Maxidot-PC, bude ukazovat správně spotřebu ?
TDi fanoušek
turbo 130 PD - Andre
http://www.vyhodnesplatky.cz
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

bobo: PP bude kecat, budeš to muset upravit přes VAG...
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

Palubák se dá plus minus tuším 15procent upravit přes vaga. jinak to sání bych vyměnil taky, ale není to nutný. to zas tolik neudělá, jinak neměn nic... možná budeš časem řešit spojku. zaleží na stylu jízdy. když jí budeš trápit na jedničku a dvojku tak ji budeš měnit rychle.
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“