66Kw a vtřiky z 81Kw, co to udělá??? Větší brzdy, jaké?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Citace by Reesha : Volnoběžná dávka paliva: Větší trysky dodají více paliva než si ECU myslí.
Změnou volnoběžné dávky paliva můžete překalibrovat nějaké konstanty v jednotce, týkající se dodávky paliva. Můžete tím dosáhnout lepší kontroly volnoběžných otáček a, v závislosti na opotřebení motoru, méně kouře.
Při zahřátém motoru (velmi důležité!) na volnoběh, s veškerým příslušenstvím vypnutým, připojte VAG COM a jděte na položku 01 – Motor. Nalogujte se za použití login 12233. Jděte na Adaptaci, vyberte Blok 1. Hodnota by měla být standardně 32768 a měli bystě vidět pole, které indikuje množství paliva, které je vstřikováno v mg/R.
Je dobré nastavit vstřikované množství paliva v rozmezí 3.0 – 5.0 mg/R. Změňte hodnotu o 100. Otestujte, abyste viděli, co se stane s množstvím. Pokud chcete zvýšit vstřikované množství, snižte adaptační hodnotu o 100. Hrajte si s tím, dokud se nedostanete do požadovaného rozmezí a stiskněte Uložit. Pokud Váš motor běží bez problémů, nemusíte mít strach.
Dej tam ty vstriky, vymen hlavne podlozky a prepadovy hadice a do niceho jinyho se nehrabej, nebo si to cely pos.......... to neni TD
Spousta lidi by tu mohla vypravet jaka je pak prdel nastavit cely cerpadlo.
Diky softu pro 66kw dostanes cca 125hp(vic paliva za stejnou dobu vstriku), hulit to nebude.
Změnou volnoběžné dávky paliva můžete překalibrovat nějaké konstanty v jednotce, týkající se dodávky paliva. Můžete tím dosáhnout lepší kontroly volnoběžných otáček a, v závislosti na opotřebení motoru, méně kouře.
Při zahřátém motoru (velmi důležité!) na volnoběh, s veškerým příslušenstvím vypnutým, připojte VAG COM a jděte na položku 01 – Motor. Nalogujte se za použití login 12233. Jděte na Adaptaci, vyberte Blok 1. Hodnota by měla být standardně 32768 a měli bystě vidět pole, které indikuje množství paliva, které je vstřikováno v mg/R.
Je dobré nastavit vstřikované množství paliva v rozmezí 3.0 – 5.0 mg/R. Změňte hodnotu o 100. Otestujte, abyste viděli, co se stane s množstvím. Pokud chcete zvýšit vstřikované množství, snižte adaptační hodnotu o 100. Hrajte si s tím, dokud se nedostanete do požadovaného rozmezí a stiskněte Uložit. Pokud Váš motor běží bez problémů, nemusíte mít strach.
Dej tam ty vstriky, vymen hlavne podlozky a prepadovy hadice a do niceho jinyho se nehrabej, nebo si to cely pos.......... to neni TD
Spousta lidi by tu mohla vypravet jaka je pak prdel nastavit cely cerpadlo.
Diky softu pro 66kw dostanes cca 125hp(vic paliva za stejnou dobu vstriku), hulit to nebude.
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
myslel sem upravu softu jen co se týče toho,kdyby to nějak zlobilo. Vím, že pro 1Z je cca 130hp absolutní vrchol a nebudu se pouštět do ničeho vyššího, jen pokud bych od někoho nesehnal písty, což sem zatím nesehnal

Jinak tam dám ty trysky a pokud to nebude nijak zlobit, tak to nechám tak a určitě budu spokojenej.


Jinak tam dám ty trysky a pokud to nebude nijak zlobit, tak to nechám tak a určitě budu spokojenej.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
když bude dostatečnej IC, tak proč neHuml píše:přesně tak, už jsem to taky někde psal, dokonce mám i pocit, že pár těch 1Z řešil BH a jezdily bez problémů s výkonem někde okolo 150k
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5