66Kw a vtřiky z 81Kw, co to udělá??? Větší brzdy, jaké?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
S@lli
Přispěvovatel
Příspěvky: 160
Registrován: 12 úno 2008, 08:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Oslavany

Příspěvek od S@lli »

A spravil sis to sám tím, že si pohnul s tou hlavou nebo si to doladil jemně přes VAG ???
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

muselo na vag
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

Hehe...už je to tady...přidám si naftu na čerpadle.....to není problém... (LOL) (rofl)
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Uživatelský avatar
Golfisko
Aktivista
Příspěvky: 1109
Registrován: 01 bře 2006, 18:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvek od Golfisko »

(rofl) - promiňte, já jinak nemohl
G3 Variant 1,9 TDiObrázek ... only S764
Uživatelský avatar
S@lli
Přispěvovatel
Příspěvky: 160
Registrován: 12 úno 2008, 08:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Oslavany

Příspěvek od S@lli »

když potřebuju přidat naftu přes VAG na jakém je to kanálu,portu nebo jak se to jmenuje ??? Díky
Radar
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 23 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od Radar »

Nemám chuť poučovat, ale pročet bych celý forum a za hodinu zjistíš, že 1Z snese dost málo. Měl sem ho v Toledu se vstřikama 110PS a v pohodě. Jelo to líp, ale vzhledem k pověsti pístů sem se dál nepouštěl.
Octavia 110PS AHF+Sprint 764 EGR+CAT OFF+jednohmota
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

Citace by Reesha : Volnoběžná dávka paliva: Větší trysky dodají více paliva než si ECU myslí.
Změnou volnoběžné dávky paliva můžete překalibrovat nějaké konstanty v jednotce, týkající se dodávky paliva. Můžete tím dosáhnout lepší kontroly volnoběžných otáček a, v závislosti na opotřebení motoru, méně kouře.
Při zahřátém motoru (velmi důležité!) na volnoběh, s veškerým příslušenstvím vypnutým, připojte VAG COM a jděte na položku 01 – Motor. Nalogujte se za použití login 12233. Jděte na Adaptaci, vyberte Blok 1. Hodnota by měla být standardně 32768 a měli bystě vidět pole, které indikuje množství paliva, které je vstřikováno v mg/R.
Je dobré nastavit vstřikované množství paliva v rozmezí 3.0 – 5.0 mg/R. Změňte hodnotu o 100. Otestujte, abyste viděli, co se stane s množstvím. Pokud chcete zvýšit vstřikované množství, snižte adaptační hodnotu o 100. Hrajte si s tím, dokud se nedostanete do požadovaného rozmezí a stiskněte Uložit. Pokud Váš motor běží bez problémů, nemusíte mít strach.


Dej tam ty vstriky, vymen hlavne podlozky a prepadovy hadice a do niceho jinyho se nehrabej, nebo si to cely pos.......... to neni TD
Spousta lidi by tu mohla vypravet jaka je pak prdel nastavit cely cerpadlo.
Diky softu pro 66kw dostanes cca 125hp(vic paliva za stejnou dobu vstriku), hulit to nebude.
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Uživatelský avatar
S@lli
Přispěvovatel
Příspěvky: 160
Registrován: 12 úno 2008, 08:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Oslavany

Příspěvek od S@lli »

myslel sem upravu softu jen co se týče toho,kdyby to nějak zlobilo. Vím, že pro 1Z je cca 130hp absolutní vrchol a nebudu se pouštět do ničeho vyššího, jen pokud bych od někoho nesehnal písty, což sem zatím nesehnal :-( :-(


Jinak tam dám ty trysky a pokud to nebude nijak zlobit, tak to nechám tak a určitě budu spokojenej.
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Pokud vím, tak jediný, kdo "utavil" 1Z je Bóďa a to za dost hovadských (silně extrémních) podmínek :D... takže bych ten 1Z stále dokola nezatracoval... myslím si, že je víc prasklých pístů na 85kW PD :)
GIV Variant TDi ???kW
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

přesně tak, už jsem to taky někde psal, dokonce mám i pocit, že pár těch 1Z řešil BH a jezdily bez problémů s výkonem někde okolo 150k
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Huml píše:přesně tak, už jsem to taky někde psal, dokonce mám i pocit, že pár těch 1Z řešil BH a jezdily bez problémů s výkonem někde okolo 150k
když bude dostatečnej IC, tak proč ne
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Uživatelský avatar
Losky
Přispěvovatel
Příspěvky: 451
Registrován: 04 bře 2008, 00:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Losky »

dotaz, když bych chtěl Octavii 1 tdi, jaký motor je asi nejlepší i na případné další úpravy? Díky
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

ASV pokud chceš rotačku, ale nejlepších výsledků dosáhneš s ASZ a navíc má 6q, větší brzdy atd.
Uživatelský avatar
kubajz1
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 09 úno 2009, 13:09
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od kubajz1 »

AHF taky neni špatnej
Octava-81Kw AHF EGR-off
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

Huml píše:ASV pokud chceš rotačku, ale nejlepších výsledků dosáhneš s ASZ a navíc má 6q, větší brzdy atd.
ASZ má větší brzdy než rotačky? I ty rotačky od roku cca 2001 co maj 288x25mm?
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“