Prosím o radu. Jak jednoduše identifikovat možnou závadu. Najeto má 40k. Trubka od turba k interkoleru je vevnitř mastná. Motor vypadá suchý.
Díky
220 CDI žere olej
Moderátoři: šulda, Moderátoři
220 CDI žere olej
teď už jiný FORD GALAXY
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 103
- Registrován: 10 dub 2007, 21:06
Mrkni se na spony a priruby k sani.Ten olej se proste do sani dostava,jenze je tam odlucovac pres ktery se opet vraci zpet.Nicmene pokud mas nekde netesnot olej proste utika.Ted jsem tohle resil na BMW,po vymene egr se zacal ztracet olej asi litr na 1000km,stacilo vymenit sponu a vse je v poradku,cela hadice od IC byla zasrana olejem a neslo to videt,jen zespodu.
BMW 320d E46,2002
No začlo to tak poslední měsíc, jezdí se krátké trasy, do 30 km, je to litr na cca tisíc. Předtím byl klid. Nezdá se, že by dramaticky poklesl výkon. Co jsem si však všiml, že tenká trubka vedoucí od sání za filtrem na víko motoru je obalená olejovým sajrantem. Jinak je vše čisté, krom trubek k IC. Jet s tím ke zlodějům v mercedesu se mi nechce, serviceman se mi včera vyflákal na motorce, tak se snažím pozbírat informace....
teď už jiný FORD GALAXY
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 103
- Registrován: 10 dub 2007, 21:06
podívám se na to pořádně, ale asi to bude spíše prasklé, tam spony tuším nejsou, vypadá to nalisované.. nejšpinavější to je u takového senzoru. Akorát nevím, jestli se bavíme o stejné trubce. je to nasazená na sání za filtrem a končí na takovém bakelitovém víčku kousek od víčka na plnění oleje. asi palec tlustá. tam snad ani olej nepatří nebo jo? když, tak to vyfotím.
teď už jiný FORD GALAXY