IC Seat Ibiza???

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

tlak se šíří rychle a tomu věř
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

A treba zmerit tlak z vystupu turba a na vstupu do sani, takovej tlakovej spad IC je taky zajimavej. Ja to zmerim, je to na vedeni pripravene pro tohle mereni. Zatim nebyl nejak cas... :roll:
Uživatelský avatar
Misík
Přispěvovatel
Příspěvky: 605
Registrován: 11 bře 2009, 19:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Misík »

TDIPOWER píše:Ale když je objem větší o 5 litrů, nezapomeň, že nestačí tam prostě dostat 5 litrů vzduchu. Ještě ho musíš stlačit na třeba 2 bary!!!! A to je panečku litrů!!!!
To som mu chcel aj ja napisat ale nakoniec som napisal ze ma nepochopil.SKusim to inak ked chcem nafukat pneumatiku z auta kompresomrom co ma tlak 10 bar tak to netrva dlho asi tak cca par sekund na tlak 3 bar.Ak by som chcel nafukat pneu na kamion na 3
bar. tak by to netrvalo par sekund ale mozno aj 1 az 2 minuty.Ako uz bolo pisane pri kazdom preradeni a opetovnom pridani plynu sa to az prejavi.Klasicke porovnanie je 1,9 tdi 96Kw a 2tdi 103 kw.Mali by mat rovnake turba ale 2 tdi ma vecsi IC a ked pridas nejde hned ako zluku ako chodi 1,9.A o opaku ma nepresvedci nikto bo mam 2 tdi a vozil som sa na 1,9 a jednoducho ma lepsi nastup potom je to uz asi rovnake.
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
Uživatelský avatar
bidrs
Přispěvovatel
Příspěvky: 300
Registrován: 22 lis 2007, 20:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Písek

Příspěvek od bidrs »

na výstupu z turba je o 0.2baru víc nez na vstupu do sání..( to jsem naměřil u mého auta ve špičce)
seat cordoba 1.9TDi-ALH 66kw
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

Smoke píše:tlak se šíří rychle a tomu věř
Co je rychle? Každopádně to způsobí zpoždění. O tom žádná....
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

ja jsem teda nemeril rozdily na vystupu a vstupu, coz je skvelej napad a urcite by me ta informace zajimala, nic mene, kdyz sem popravil turbo a resil co sem podelal, kdyz se k tomu chovam jako clovek znaly a ne jako hovado, zajel sem k Holzovi, abychom to potrubi nafoukli, jeden konec na sani turba (cili sel vzduch i pres vrtuli) a druhy konec pred sanim. cili cela cesta vcetne IC. kdyz sme to kopresorem nafoukli na 2bary, tak ty 2bary tam byly hned, zadna dvousekundova prodleva apod. spis by me zajimalo, kdyz uz se to rozpitvavame do malickosti, proc my teda bylo doporuceno zvetsit prumer potrubi za 60mm, pokud bych instaloval napr GT2052 ? to jsou prece dalsi litry navic ne, pokud uvazim, ze delka vedeni bude obdobna. a s tim plnenim od spoda, turbo na volnobeh neco malo tlaci ne ? kolem 0,2bar jestli si dobre pamatuju.
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

Misík píše:
TDIPOWER píše:Ale když je objem větší o 5 litrů, nezapomeň, že nestačí tam prostě dostat 5 litrů vzduchu. Ještě ho musíš stlačit na třeba 2 bary!!!! A to je panečku litrů!!!!
To som mu chcel aj ja napisat ale nakoniec som napisal ze ma nepochopil.SKusim to inak ked chcem nafukat pneumatiku z auta kompresomrom co ma tlak 10 bar tak to netrva dlho asi tak cca par sekund na tlak 3 bar.Ak by som chcel nafukat pneu na kamion na 3
bar. tak by to netrvalo par sekund ale mozno aj 1 az 2 minuty.Ako uz bolo pisane pri kazdom preradeni a opetovnom pridani plynu sa to az prejavi.Klasicke porovnanie je 1,9 tdi 96Kw a 2tdi 103 kw.Mali by mat rovnake turba ale 2 tdi ma vecsi IC a ked pridas nejde hned ako zluku ako chodi 1,9.A o opaku ma nepresvedci nikto bo mam 2 tdi a vozil som sa na 1,9 a jednoducho ma lepsi nastup potom je to uz asi rovnake.

sory ale srovnávat to s nafukováním pneu (přes ventilek) je blbost. no a srovnávat 2 zcela odlišné motory taky nejde (každý má jiné nastavení) a po pravdě, nejlepší reackí jsou známe 1.9 (ať rotačka tak PD).
2.0 už ne.
to bidrs: co jsi měl za vedení a IC, protože rozdíl 0.2b si mi zdá dost.
já má trubky 57mm vnitřně
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

flekyc píše:ja jsem teda nemeril rozdily na vystupu a vstupu, coz je skvelej napad a urcite by me ta informace zajimala, nic mene, kdyz sem popravil turbo a resil co sem podelal, kdyz se k tomu chovam jako clovek znaly a ne jako hovado, zajel sem k Holzovi, abychom to potrubi nafoukli, jeden konec na sani turba (cili sel vzduch i pres vrtuli) a druhy konec pred sanim. cili cela cesta vcetne IC. kdyz sme to kopresorem nafoukli na 2bary, tak ty 2bary tam byly hned, zadna dvousekundova prodleva apod. spis by me zajimalo, kdyz uz se to rozpitvavame do malickosti, proc my teda bylo doporuceno zvetsit prumer potrubi za 60mm, pokud bych instaloval napr GT2052 ? to jsou prece dalsi litry navic ne, pokud uvazim, ze delka vedeni bude obdobna. a s tim plnenim od spoda, turbo na volnobeh neco malo tlaci ne ? kolem 0,2bar jestli si dobre pamatuju.
Větší průměr = menší třecí stráty , já bych dal 60mm ,ale letos se do toho ještě nepustím :( ( zdá se mě to hafo hokny ) (noteeth)
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

Misík píše:
TDIPOWER píše:Ale když je objem větší o 5 litrů, nezapomeň, že nestačí tam prostě dostat 5 litrů vzduchu. Ještě ho musíš stlačit na třeba 2 bary!!!! A to je panečku litrů!!!!
To som mu chcel aj ja napisat ale nakoniec som napisal ze ma nepochopil.SKusim to inak ked chcem nafukat pneumatiku z auta kompresomrom co ma tlak 10 bar tak to netrva dlho asi tak cca par sekund na tlak 3 bar.Ak by som chcel nafukat pneu na kamion na 3
bar. tak by to netrvalo par sekund ale mozno aj 1 az 2 minuty.Ako uz bolo pisane pri kazdom preradeni a opetovnom pridani plynu sa to az prejavi.Klasicke porovnanie je 1,9 tdi 96Kw a 2tdi 103 kw.Mali by mat rovnake turba ale 2 tdi ma vecsi IC a ked pridas nejde hned ako zluku ako chodi 1,9.A o opaku ma nepresvedci nikto bo mam 2 tdi a vozil som sa na 1,9 a jednoducho ma lepsi nastup potom je to uz asi rovnake.

Najprv si treba uvedomit konstrukcne rozdiely motora 8V a 16V u 16V su totiz druhy kanalov jeden virovy a druhy rovny priamy kanal takze necakaj ze to bez toho aby si vedel vypinat priamy kanal bude tahat odspodu ako stara 8V
...to be or not to be... - faster
Uživatelský avatar
bidrs
Přispěvovatel
Příspěvky: 300
Registrován: 22 lis 2007, 20:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Písek

Příspěvek od bidrs »

[qu
to bidrs: co jsi měl za vedení a IC, protože rozdíl 0.2b si mi zdá dost.
já má trubky 57mm vnitřně[/quote]

já mam vnitřní 50mm ale zbytečne dlouhý vedení protože jsem to dělal narychlo a neměl ještě moc zkušeností ale už je to lepší ;) takže budu zkracovat asi o 90cm.. mam budík před FMIC a ukazuje ve špičce až 1.4 bar..jen vteřinku a za FMIC 1.2 bar podle vagu..
seat cordoba 1.9TDi-ALH 66kw
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

Tak je hotovo :o nějakou větší turbodíru jsem nezaznamenal...má to hlubší zvuk a připadá mi,že to líp tahá ve vyších otáčkách...Pokud někomu trubky něco připomýnají...tak ano je to z dopravní značky (hliník) (rofl)
Na vstupu do chladiče je trubka pěkně horká a výstup studenej :o saabtuning je dobrej!!
Ještě nějaký foto..třeba pro inspiraci :-D
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

ty trubky sou narez :-D kolik to ma prumer ? co delka vedeni ? vypada to, ze je to taky celkem dlouhy...
btw : tys je na koncich ovaroval hlinikem nebo ti hadice drzej i bez prstynku ?
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Kulisek
Přispěvovatel
Příspěvky: 166
Registrován: 25 bře 2008, 21:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kulisek »

dawe 2706 sorry,ale to vedení je hrozné a ty přechody v kolenách no hrůza.Ahoj
Uživatelský avatar
dongrofo
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 07 lis 2006, 00:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Zitny ostrov

Příspěvek od dongrofo »

Mam moznost kupit IC z Avie A31. Postaci to na uchladenie cca 170hp/370Nm? Pri instalacii IC ako ma Kulisek ;)
Ibiza 6L Cupra TDI
EX: Ibiza 6K2•1.9 TDI ASV•188hp/430Nm•soft by BH motorsport
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

Nešlo to protáhnout z IC do sání rovnou? Takto: Obrázek
Nemyslim to doslova. Jenom bych se už zbytečně nevracel na pravou stranu...
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“