bubliny v naftě

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

holy
Přispěvovatel
Příspěvky: 517
Registrován: 17 pro 2008, 21:29
Odpovědi: 0
Bydliště: karlovarsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od holy »

Já mám taky v nádrži bublinky...jednou tam nebyly a všechny rybky chcíply... (LOL)
...ze všeho nejhorší jsou trpaslíci...
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
Uživatelský avatar
skoda
Aktivista
Příspěvky: 1182
Registrován: 11 bře 2008, 16:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od skoda »

Cerny nepruhledny hadicky a uz tam zadny bublinky nejsou.Bublinky nemaj zadnej vliv jedine ze by si nemohlo cerpadlo nasat.
Bosch kts 570,vcds,Beeprog
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

bublinky vliv maj a velikej čerpadlo si potom neuhlídá regulaci předvstřiku
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

no konecne rozumne slovo do bitky proti bublinkam!
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

kdyby znali jak to v čerpadle chodí nepsali by takový blbosti...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

je to pekne popisane v tom videu od skodovky pre motory 1.9 TDI a SDI :)
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
holy
Přispěvovatel
Příspěvky: 517
Registrován: 17 pro 2008, 21:29
Odpovědi: 0
Bydliště: karlovarsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od holy »

Možná mysleli že to nemá vliv na funkci rostlináře.... :D
Jaký video? Sem neviděl....hoď link pls...
...ze všeho nejhorší jsou trpaslíci...
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

hledej žádný učený z nebe nespadl ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

pani frajerka ma audi a3 motor AHF typicke teple dlhe starty ale baterka je stara este nevymenena ale neska mi povedala ze ked ma plnu nadrz tak to chyta lepsie moze tam spadat nafta?uz ste sa stym stretli? lebo v tej hadicke behaju bublinky a ked po tej pobucham tak ich tam vazne vybehne vela
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

pokial sa menia bublinky ked buchas po hadicke tak vymenit hadicky, skontroluj tie spoje nemas to popraskane? zvykne to tam prisavat,,,inac klasika vymen to Tcko(spatny ventil) na filtry. mne to 95% poriesilo problem. Niekde ti to prisava :) a ked mas viac nafty v nadrzi tak to chyta lepsie pretoze nemusi tahat tolko nafty...
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
Adík
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 10 dub 2007, 18:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od Adík »

Me jednoho rana octavka nenastarovala vubec vyndal jsem saci kos rozebral a ta jedna trubicka byla ucpana bordelem tak jsem to rdastkem vytahal az to bylo cisty dal jsem z pet a startuje a jezdi ja vitr uplne jednoducha oprava ;)
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

já bublinky vyřešil odstraněním zpětného ventilu v sacím koši. no a přestal padat předvstřik (k tomu pomohl i novej paliváč)
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

v sacom kosi su spetne ventilky, tie sa pri necistatotach v nadrzi zaseru a potom uz len vymenit kos.
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
Uživatelský avatar
Carlos TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 119
Registrován: 19 bře 2009, 20:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvek od Carlos TDI »

mi tento týden vyměnili servisák naft. filtr, dal prej BOSCH, že obsahuje komplet sadu s těsněníma a bubliny sou furt, asi je zpuchřelá ta spojovací hadička rovnou z filtru k té průhledné hadičce. Když na tu průhlednou poklepu tak se vyplave mraky vzduchu. Spotřeba stále 6,6l (70% město), reakce na plyn okamžitá, chytá až tak na 3otočení ale celkově líný motor AHF...asi kat ucpanej, turbo plynule tlačí, žádný trhance nikdy nebyli
GIV 81kW AHF EGR+KAToff+TOURAN 77KW BKC, Pérák 250/11,J250/590,J350/360, J250/559+Pav40,J175/356,J50/550,CZ475+Pav41Obrázek
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33641
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

ty bubliny tam být nemají pokud je jich málo tak to nevadí ale je to začátek nějakého problému pak pujde třeba pěna a to bude problém

nečtu že to je tím ventilem na palivovém filtru ten rád přisává vzduch

vem si starou AC pumpu dvě průhledné hadičky a začni tahat naftu do flačly před filtrem za filtrem a zjisti kde se ty bubliny berou jestli z filtru nebo z koše

pokud nemáš diabnostiku tak se nakochej k hadici od turba a zjisti jestli ti při přidání bude tlak vzduchu odtláček ruku od hadice miloš
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“