Dotaz na výměnu TURBA u Bory 1,9 Tdi 66kw(AGR)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Dotaz na výměnu TURBA u Bory 1,9 Tdi 66kw(AGR)
Zdravím, měl bych dotaz. Chci vyměnit turbo, klidně dám to co tam má být a nebo co tam můžu dát za jiné turbo a jaké je potřeba úpravy? Nejde mi o víken,ale jde mi o to aby turbo makalo jak má. Tedka jsem vyměnil jen trysky za nové(měli najeto 200tis. km) a dal jsem tam Sprint520. Ale turbo asi po 200tis. Km už nedává co má. Děkuji za radu.
Dotaz na výměnu TURBA u Bory 1,9 Tdi 66kw(AGR)
O výkon mi nejde a proto se ptám co je lepší a nechci do toho cpát plno peněz.
TDI tech píše:Pokial do toho nechcet pchat peniaze tak kasli nato. Pokial tomu turbu nic nieje tak to neries. Prestavba na VNT je dost pracna a ked tak uz by som tam hodil aspon GT1749VA nech to ma efekt.
Přesně

G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Re: Dotaz na výměnu TURBA u Bory 1,9 Tdi 66kw(AGR)
... a na to jsi přišel jak? Máš to někde nalogované? Váha dobrá, svody vyčištěné? Kat dobře průchozí atd.?SpeedyXxX píše:Ale turbo asi po 200tis. Km už nedává co má.
Já mám také AGR a 265tkm a naprosto v pohodě

Předpokládám, že máš rv. cca 99, takže než to pracně a nákladně předělávat na VGT, to to raději prodat a kooupit jiné mladší s VGT... pokud to teda není srdcovka... nebo to nechat být, najít skutečný problém a jezdit

GIV Variant TDi ???kW
jj, předtím na Ventu jsem měl cca 350tkm a turbo (také obtok) samozřejmě bezproblémové původníTDIfun píše:I pri tech kilometrech funguji turba vpohode. pokud nebere olej a regulator funguje nevidim duvod proc by nemelo pracovat dobre. Dokonce mam za to ze ty turba snasej vic nez VNT, tim nemyslim pracovni tlak ale teploty atd.

GIV Variant TDi ???kW
Re: Dotaz na výměnu TURBA u Bory 1,9 Tdi 66kw(AGR)
Tak jestli ti nejde o zvýšení výkonu tak přestavbu neřeš.SpeedyXxX píše:O výkon mi nejde a proto se ptám co je lepší a nechci do toho cpát plno peněz.
Ties mam AGR +chip vstreky 874 katalizator off, agr off a motor motor ide perfektne turbo mi pekne svisti ties som ponislal o turbe z 81kw lebo neni tolko roboti s prerabkou akurat treba prevarit prirubu na vifuku a prehodit banku (podlak za tlak) nastavit hu malo by to fakcit co vi na to? Alebo to neni as take jednoduche? Chcem sa vas opitat aki je tam vlastne rozdiel medzi AGR a ALH turbom? Okrem optickeho vzladu?