Compbrake nebo XYZ jaké brzdy jsou lepší?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Compbrake, D2 Racing, XYZ?

XYZ
3
15%
Compbrake
2
10%
D2 Racing
15
75%
 
Celkem hlasů: 20

Uživatelský avatar
johny
Přispěvovatel
Příspěvky: 752
Registrován: 16 čer 2006, 16:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od johny »

Ja mam z GIV R32 a muzu rict ze jsou tezky jako prase. Kdyz jsem je nesl do auta tak jsem mel co delat. Jinak s brzdnym účinkem jsem spokojeny. Jsou stavěny na 250 kobyl a na ten vykon se nedostanu. Jinak na normální ježdění nemaji chybu. Kotouče jeste vydrzi hodne a pak to předělám asi na plovoucí kotouče. Jinak na ty MD jsem taky nicmoc dobrého neslysel. Jinak jeden ze seat klubu mel ty D2 na leonu cupra 2.0 TFSI asi 300 hp a jezdil stim závody a nestěžoval si na ne.
seat toledo 1M - tak trochu série
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

Moje trmeny vazi vcetnne desticek cca 4kg a kazdy kotoc cca 7.5kg original novy Ate 321mm
To spíš ne. :)
Jenom 312x25 váží 7,9kg a 321x30 dokonce 9,9kg...
Takže tam už se dá pár kilo ušetřit.
A v kombinaci s OZ Ultraleggera to bude znatelný rozdíl. 8) ;)
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
G3 tdi-gti
Přispěvovatel
Příspěvky: 345
Registrován: 16 srp 2007, 11:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Chlumec nad Cidlinou

Příspěvek od G3 tdi-gti »

Bóďa píše:
Moje trmeny vazi vcetnne desticek cca 4kg a kazdy kotoc cca 7.5kg original novy Ate 321mm
To spíš ne. :)
Jenom 312x25 váží 7,9kg a 321x30 dokonce 9,9kg...
Takže tam už se dá pár kilo ušetřit.
A v kombinaci s OZ Ultraleggera to bude znatelný rozdíl. 8) ;)
Byl to odhad,od patku je mam doma a nevazil jsem je :-)
VW LEGO TECHNIC EVOLUTION

G3 TDI GT... :-)

G3 TDI GTI ... :-))
Uživatelský avatar
CATDAVID
Aktivista
Příspěvky: 1104
Registrován: 16 kvě 2007, 21:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomouc-Litovel

Příspěvek od CATDAVID »

Já osobně upřednostňuji D2 kamoš to má na Evu 9 a Komárek (Komvet racing) to dává na všechny auta co chystá na závody.Osobně jsem stím jezdil na okruhu a brzdí to pořát bez vadnutí!
Obrázek
GII-PD 96kw -drobnosti +soft TDIFUN 293ps/525Nm,
TEL: 603742155
EMAIL: cat.david@seznam.cz
Uživatelský avatar
R32TDI
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 06 dub 2009, 17:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Černčice u Loun

Příspěvek od R32TDI »

Tak zatím to vypadá, že v hlasování vede Čína a Taiwan a UK zatím zaostává, ale zatím málo hlasů aby to mělo nějakou váhu uvidíme.

Já jsem zatím poslal email ohledně těch Compbraků tak čekám na odpověď přímo o prodejce.

D2 racing jsem četl na jednom DE fóru, že jsou super, ale jen na tuning srazy a leštit a leštit, jinak prej tečou a kroutěj se, je pravda, že to tam psal týpek s Golfem R32 s HGP Turbo serie 2, která má 500 PS, ale zase to byly 16 pístky a kotouče jak moje BBS.

Nejlíp vypadá TA-ROX, ale ty mi zase psali, že na můj výkon stačej 312"
4 pístky a já jim OK a kolik za ně a oni mi řekli, že do 50 000,- se vejdu
no asi si dokážete představit co sem jim řekl samozřejmě se vší slušností.
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

A tie Ceske Mari Design si pozeral? Ceny maju fajn a kvalitou su podla mojho nazoru minimalne ako Tarox ak nie este lepsie.

Kód: Vybrat vše

http://www.tuning.sk/dokument-mari_sportove_brzdy_sady_tuning_za_skvele_ceny
Kupim elektroinstalaciu na Octu 1U TDI z L&K http://www.dieselpower.cz/forum/viewtop ... 846#602846
Uživatelský avatar
R32TDI
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 06 dub 2009, 17:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Černčice u Loun

Příspěvek od R32TDI »

TDI tech píše:A tie Ceske Mari Design si pozeral? Ceny maju fajn a kvalitou su podla mojho nazoru minimalne ako Tarox ak nie este lepsie.

Kód: Vybrat vše

http://www.tuning.sk/dokument-mari_sportove_brzdy_sady_tuning_za_skvele_ceny
Tak díval, dokonce sem s Marianem Kábrtem mluvil osobně,
a jak už sem řekl tak MD Components nejsou bez chyby a do
Ta-Roxů maj hodně daleko.

Kdybych tisknul prachy domaa na laserovce tak do Ta-Roxu nebo
AP Racing to je asi the best.
Uživatelský avatar
titan0306
Aktivista
Příspěvky: 4302
Registrován: 10 bře 2006, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Bor

Příspěvek od titan0306 »

R32TDI píše:
Bóďa píše:K čemu je dobrá úspora třeba 400g na brzdiči? :?
Je to jen neodpružená hmota...
U kotouče je to logické, tam bych si za nízkou váhu připlatil. :)
A na jaké auto a účel to má být?
To máš sice pravdu, ale jde mi i o účinnost a né aby se mi upekly v první zatáčce.

tvoji nabídku Porsche brzdiče jsou super ale už maj leccos za sebou raději bych bral nový, ale třeba nabídneš něco ještě jinného?

Jinak je to na auto VW Golf 1.9 TDI PD zatím 160 PS a chci jít časem vejš
a proto hledám lepší cenu za upgread a kvalitu.
Myslím, že řešíš nesmysl a nevíš co chceš.Chceš kvalitu, ale za málo peněz,ale,ale, ale.Zajímalo by mě jak chceš upéct kvalitnější desky s kotoučema o průměru 330mm se 160PS do budoucna třeba 200PS.A už vůbec nevím co řešíš na váze brzd +-4kg
Tel:776005385 Nový Bor
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Asi chce jazdit rychlostny rekord alebo co (noteeth) . Niekto mu nabulikal s tou vahou ko...tiny do hlavy a on mu to zozral aj s navijakom. Nad vahou kotucov by som rozjimal keby som chcel jazdit v rychlostiach nad 280km/h kde sa uz samotna vlastna hmotnost kotuca pri tak vysokej uhlovej rychlosti moze prejavit vo forme vybracii a pod. Ale na bezne jazdenie koncernove 312/256 prip. 334/256 su tak akurat. Tusim ze ma zbytocne vela penazi. Namiesto toho aby si kupil do auta hasicak za 10eur vyhadzuje peniaze za nieco co k jeho ucelu nepotrebuje a spekuluje akoby to chcel homologovat do nejakej FIA skupiny kde je predpisana min. hmotnost vozidla.
Kupim elektroinstalaciu na Octu 1U TDI z L&K http://www.dieselpower.cz/forum/viewtop ... 846#602846
puci
Aktivista
Příspěvky: 1194
Registrován: 26 říj 2008, 19:18
Odpovědi: 0
Bydliště: poprad

Příspěvek od puci »

Aj firma Stoptec vyrába slušné veci a ked sa ti to podarí kúpiť v USA a dostať to sem, tak to vychadza na celkom zaplatiteľné peniaze.
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
Tunerko
Přispěvovatel
Příspěvky: 756
Registrován: 01 lis 2006, 22:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Tunerko »

a čo tak vyskušať set napr Brembo z leona cupra R myslim 323x28mm a 4piest k tomu.. je to celkom fajn zohanatelne a aj za slušne peniaze...
ja som tiež kedysi riešil či MD alebo D2 a nakoniec som zohnal takýto set na moju ibizu...
Seat Ibiza 6K1 r.v.99 -> swap na 1,9TDi PD ASZ+bižutéria = 229PS/484Nm -> 1/4míle 13:714sec
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Mari, Kabrt ... nebrat. Lustu chtel okrast, jednani nanic, kvalita take neodpovida :x
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
R32TDI
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 06 dub 2009, 17:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Černčice u Loun

Příspěvek od R32TDI »

Forest píše:Mari, Kabrt ... nebrat. Lustu chtel okrast, jednani nanic, kvalita take neodpovida :x
jo o s tím Lusťou sem to taky slyšel

no nic čekám stále na email od Compbrake a pak se uvidí

jinak zatím super se totu rozjelo díku kluci za názory
Uživatelský avatar
R32TDI
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 06 dub 2009, 17:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Černčice u Loun

Příspěvek od R32TDI »

Tunerko píše:a čo tak vyskušať set napr Brembo z leona cupra R myslim 323x28mm a 4piest k tomu.. je to celkom fajn zohanatelne a aj za slušne peniaze...
ja som tiež kedysi riešil či MD alebo D2 a nakoniec som zohnal takýto set na moju ibizu...

Tak díky Tunerko ty Bremba jsou super nápad.

Už sem jedny sehnal jsou z Mitsubishi Evo IX Brembo 4 pístek
320 mm×32 mm.

Už jen sehnat na ně pořádný kotouče a mezikusy na moje těhlice a pak to bude brzdit :-D

http://yfrog.com/7bbrembo4pstekj
Tunerko
Přispěvovatel
Příspěvky: 756
Registrován: 01 lis 2006, 22:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Tunerko »

aj moje strmene sa použivaju aj na seate ale aj na subach napr..
a džiaky strmenou o otoč som našiel normalne v etke a je to nahodene a dokonca to všetko na chlp sadlo...
teda zavadzaju už len lepiace zavažia na kolesach :-)
Obrázek
Obrázek
Seat Ibiza 6K1 r.v.99 -> swap na 1,9TDi PD ASZ+bižutéria = 229PS/484Nm -> 1/4míle 13:714sec
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“