Golf III - chip

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Kec
Přispěvovatel
Příspěvky: 403
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:17
Bydliště: Šumpersko

Golf III - chip

Příspěvek od Kec »

Dotaz na Reeshu: Mám Golf III 81kw AFN - chtěl bych čip a vyměnit trysky. Jaké použít? PP520 nebo PP764??? Mám představu něco kolem 105kw aby to moc nekouřilo a spojka to vydržela. Nebo lze i víc při zachování stávajících komponentů(myšleno spojka, turbo,intercoler).
ŘJ je ještě stará hliníková(myslím). Takže se musí letovat. Proto se ptám zda Reesha umí. Prosím o cen. nabídku do SZ(chip, trysky- výměna)

Kolik turbo tlačí v originále a kolik po chipu??? A pokud by originál turbo po čipu kleklo(někdy), lze vyměnit ho za turbo z pd130 bez výměny chipu???
GOLF IV 1,9 TDI ALH - trysky 81KW, turbo 1749VA a 159kobyl
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

turbo určitě bez výměny čipu můžeš vyměnit. ale montáž turba z pd 130 není tak jednoduchá. sám jsem to do svýho passata dával. můžu ti poslat foto. jinak jestli chceš okolo 105kw aby to nekouřilo tak to turbo vyměn rovnou. budeš muset tlačit okolo 1.4 a to turbo co tam máš ted to dlouhodobě nevydrží. trysky dej určitě 764.. jednotku reesha umí a musí se letovat.
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

go.vojta píše:turbo určitě bez výměny čipu můžeš vyměnit. ale montáž turba z pd 130 není tak jednoduchá. sám jsem to do svýho passata dával. můžu ti poslat foto. jinak jestli chceš okolo 105kw aby to nekouřilo tak to turbo vyměn rovnou. budeš muset tlačit okolo 1.4 a to turbo co tam máš ted to dlouhodobě nevydrží. trysky dej určitě 764.. jednotku reesha umí a musí se letovat.
Ty jsi ale měl 1Z motor, tam je ještě turbo z klapkou, on má AFN tudíž turbo VTG, tam to jde dobře.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

to je sice pravda, ale pořád mu bude překážet silentblok a bude muset řešit první díl výfuku. výstup z turba, atd.. akorát to nebude muset překopávat na variabilní naklápění lopatel jako já..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
Uživatelský avatar
Sokolda
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 00:12
Bydliště: Příbram

Příspěvek od Sokolda »

já mám taky AFN,Turbo to je brnkačka,vše sedí jak má jenom se dá ta redukce na hadici,Sprinty764 a chip ,vše ok bez problémů najeto už 110.000km,bez závady Origo spojka která má 230.000km
Seat CordobaTDI / AFN - 176 HP
Seat Alhambra TDI / AFN - 171 HP
Škoda Fabia SDI / ASY - Nemá HP
Ford C-Max 1,6 Tdci - 80kW
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

brnkačka?? a tos to tam dával sám, nebo si to nechal dělat? :) to tam máš asi turbo ze podél uložených motorů..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“