Chiptuning, Octavia II 4x4, 77kw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Blikajú na teba hlavne, keď ideš do pravotočivej zákruty? Xenóny svietia vyššie smerom doprava (pohľad od vodiča). Takže tí čo prichádzajú z pravej strany to dostávajú do očí. Z ľava a rovno by to malo byť OK. Sám musíš vidieť, či im do očí svietiš- to rozhranie svetla a tmy je u xenónov dosť dobre viditeľné.
Jasne, z prava to beru, ale prave ze blikaji i na rovine.Alex píše:Blikajú na teba hlavne, keď ideš do pravotočivej zákruty? Xenóny svietia vyššie smerom doprava (pohľad od vodiča). Takže tí čo prichádzajú z pravej strany to dostávajú do očí. Z ľava a rovno by to malo byť OK. Sám musíš vidieť, či im do očí svietiš- to rozhranie svetla a tmy je u xenónov dosť dobre viditeľné.
prave ze mi nepripada ze bych je nejak moc osveloval. no jak pristi tyden pojedu prehrat ten software tak jim reknu at se na to mrknou.Alex píše:Tak potom neviem. Ako som povedal, veď mal by si vidieť ako ďaleko svietiš a či to dostávajú do ksichtu, aj keď ideš rovno a cesta nie je zvlnená. Podľa toho vieš, či to máš nastavené dobre, alebo nie.
Mattheo píše:RE Reesha: Je mi to jasne, proto jsem se o to zacal zajimat.
Jinak pro zajimavost (porovnani):
Zrychleni 0-100 km/h > 9,5 s
Zrychleni 0-100 km/h pri rozjezdu na druhy prevodovy stupen > 9,6 s
Pruznost 3 př. st. 60-100 km/h > 5,2 s
Pruznost 4 př. st. 60-100 km/h > 6,0 s
Pruznost 4 př. st. 80-120 km/h > 6,7 s
Pruznost 5 př. st. 80-120 km/h > 8,4 s
Pruznost 6 př. st. 80-120 km/h > 10,5 s
Pruznost 5 př. st. 120-160 km/h > 11,7 s
Tady jsem nasel srovnani stare a nove octavky s motorem 1.6 MPI 75 kW
Pružné zrychlení Stará - Nová
60-100 km/h, 3 st. 7,5 s - 7,6 s
60-100 km/h, 4 st. 11,4 s - 11,3 s
80-120 km/h, 4 s.t 11,1 s - 11,6 s
80-120 km/h, 5 s.t 15,1 s - 15,9 s
Neni to nejake divne? Nemate nekdo hodnoty pro neprecipovanou 1,9 TDI 77kw? Nikde jsem to nenasel.
Co rikate na ty hodnoty? Dobre, spatne, prumer?
Áno to že tam máš powerbox som si všimol, čítal som všetko. Možno tam bude aj trošku viac ako 130k. A možno oveľa viac ako 300Nm. Ak chceš vedieť presne, musíš to odmerať. Moje skúsenosti s boxami pre pumpe-düse motory sú také, že pridajú percentuálne viac Nm, ako kW. Ale ja som to meral s inými boxami ako je tvoj, takže to len tak na okraj, bez záruky. 

Matheo: ty udaje o zrychlení mi přijdou zajímavý, mám pocit, že musíš mít víc než 130HP....já s 160HP a předokolkou nemám časy o nic horší, ještě bych se musel kouknout, kam jsem to napsal, pak doplním...
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300

BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300

Jim píše:Matheo: ty udaje o zrychlení mi přijdou zajímavý, mám pocit, že musíš mít víc než 130HP....já s 160HP a předokolkou nemám časy o nic horší, ještě bych se musel kouknout, kam jsem to napsal, pak doplním...
Jo tak to budu rad. Zajimave je zrychleni z 0-100 na 2 pr st. Zkousel jsem to asi 10x s rozjezdem na 1 i na 2 a nebyly tam skoro zadne rozdily. Ta jednicka je tam strasne kratka, ale je to lepsi nez na stare 4x4 tam jsem se tak cukl dopredu a uz jsem tam musel davat za 2
tak já mám orientačně změřeno toto
:
4.př. 60-100 za 6,5sec
5.př. 80-120 za 9sec
5.př. 130-160 za 7sec
o víkendu to udělám znova, nějak se mi to nezdá...
máš těžší auto, 4x4, míň koní a přesto lepší časy...jediné vysvětlení by mohlo být, že díky 6kvaltu máš kratší jednotlivé stupně, ale zas nevěřím, že by to dělalo tak znatelný rozdíl...


4.př. 60-100 za 6,5sec
5.př. 80-120 za 9sec
5.př. 130-160 za 7sec
o víkendu to udělám znova, nějak se mi to nezdá...

máš těžší auto, 4x4, míň koní a přesto lepší časy...jediné vysvětlení by mohlo být, že díky 6kvaltu máš kratší jednotlivé stupně, ale zas nevěřím, že by to dělalo tak znatelný rozdíl...


Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300

BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300

Myslim ze ten sestikvalt se celkem projevi a mozna ze zacatku lepsi zaber (pri zrychleni od nuly).Jim píše:tak já mám orientačně změřeno toto:
4.př. 60-100 za 6,5sec
5.př. 80-120 za 9sec
5.př. 130-160 za 7sec
o víkendu to udělám znova, nějak se mi to nezdá...![]()
máš těžší auto, 4x4, míň koní a přesto lepší časy...jediné vysvětlení by mohlo být, že díky 6kvaltu máš kratší jednotlivé stupně, ale zas nevěřím, že by to dělalo tak znatelný rozdíl...![]()
Jo jak si mluvil o tom vykonu, volal jsem jeste tomu chlapkovi k vuli toho prehrani softvaru a ten rikal, za na tech strankach pboxu je sice 130 Ps, ale ze to nekdo meril a ma to neco mezi 140 - 150 Ps (uz to nevedel presne)
A mas je dobre serizeny?U OII celkem dost oslnujou i serizeny...Mattheo píše:Jo a jeste me zajima, jestli mate xenony a jestli na vas taky porat blikaji, nebo kdyz je predjedete tak vam naschval pusti do zrcatek dalkovky (coz mi je sice celkem fuk, kdyz je mam zatmavovaci), ale stejne me to zajima. Regulace mi funguje, zatizene to nemam.
..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

RE: Bude to spise motor od motoru s tim nema pbox moc spolecneho, uz jsem slysel od vice majitelu ze i se seriovou 1.9 77kW meli i kolem 85kW na brzde a od par lidi ve skodovce jsem slysel, ze je to mozna i papirove trochu snizene aby byl vetsi rozdil oproti 2.0 ...Mattheo píše:Myslim ze ten sestikvalt se celkem projevi a mozna ze zacatku lepsi zaber (pri zrychleni od nuly).Jim píše:tak já mám orientačně změřeno toto:
4.př. 60-100 za 6,5sec
5.př. 80-120 za 9sec
5.př. 130-160 za 7sec
o víkendu to udělám znova, nějak se mi to nezdá...![]()
máš těžší auto, 4x4, míň koní a přesto lepší časy...jediné vysvětlení by mohlo být, že díky 6kvaltu máš kratší jednotlivé stupně, ale zas nevěřím, že by to dělalo tak znatelný rozdíl...![]()
Jo jak si mluvil o tom vykonu, volal jsem jeste tomu chlapkovi k vuli toho prehrani softvaru a ten rikal, za na tech strankach pboxu je sice 130 Ps, ale ze to nekdo meril a ma to neco mezi 140 - 150 Ps (uz to nevedel presne)
..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm
