tepomat + egr off
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 199
- Registrován: 23 led 2006, 20:01
- Bydliště: Brno /Prievidza
Odpovědi: 0
tepomat + egr off
Zdravim,
ad1;
pujde na RJ bosch
4A0 907 401
0 281 001 128
rozchodit tempomat?
ad2;
kto by umel vypnout v software egr + vahu vzduchu na te same RJ? *.bin bych poslal mailom. kolik by me to stalo?
ad1;
pujde na RJ bosch
4A0 907 401
0 281 001 128
rozchodit tempomat?
ad2;
kto by umel vypnout v software egr + vahu vzduchu na te same RJ? *.bin bych poslal mailom. kolik by me to stalo?
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 199
- Registrován: 23 led 2006, 20:01
- Bydliště: Brno /Prievidza
Odpovědi: 0
mam tu z netu nejake firmare do mojej RJ
http://hcman.ic.cz/357410MOT.ORG
http://hcman.ic.cz/357410MOT.S
http://hcman.ic.cz/357453LDR.ORG
http://hcman.ic.cz/357453LDR.S
org - origo
s - nejaky ladeny:)
kto mi muze kuknout jake jsou rozdily v mapach? nechci to tam jen nahrat a testnot, to je prasarna...
vopred dik
http://hcman.ic.cz/357410MOT.ORG
http://hcman.ic.cz/357410MOT.S
http://hcman.ic.cz/357453LDR.ORG
http://hcman.ic.cz/357453LDR.S
org - origo
s - nejaky ladeny:)
kto mi muze kuknout jake jsou rozdily v mapach? nechci to tam jen nahrat a testnot, to je prasarna...
vopred dik
- chiptuning
- Aktivista
- Příspěvky: 2519
- Registrován: 23 led 2006, 19:59
- Bydliště: plzen
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 199
- Registrován: 23 led 2006, 20:01
- Bydliště: Brno /Prievidza
Odpovědi: 0
Obávám se, že ty 2 epromky nejsou Lo a Hi, nýbrž, že každá je komplet. Dvě jsou pro to, že jedna má data pro "motor" a druhá pro "turbo" odtud také ty názvy "...MOT" a "...LDR". Originální jsou v ".ORG" a to ".S" je k tomu jakási úprava, ke které se nevyjadřuji. Paměti jsou 2ks staré dobré 87257.vwphun píše:Hardcoreman: Měly by tam být dvě eprom - low a high bytes. Ale ty obsahy, které jsi zmínil opravdu k sobě nepatří. Čísla eprom by měly být blízké, rozdíl 1. Např. XXXX1 a XXXX2
Jo, teoreticky by to mělo šlapat v Audinách s mototem AAT. Každopádně, jak říkám - nehodnotím ten "tuning" - doporučuji, aby to zkoukl nějaký zkušenější ladič veteránů. Pro pořádek ještě doplňuji, že to boschácké označení zní správně 0 281 001 129.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 199
- Registrován: 23 led 2006, 20:01
- Bydliště: Brno /Prievidza
Odpovědi: 0
bosch oznaceni je 0 281 001 128!vagus píše: Obávám se, že ty 2 epromky nejsou Lo a Hi, nýbrž, že každá je komplet. Dvě jsou pro to, že jedna má data pro "motor" a druhá pro "turbo" odtud také ty názvy "...MOT" a "...LDR". Originální jsou v ".ORG" a to ".S" je k tomu jakási úprava, ke které se nevyjadřuji. Paměti jsou 2ks staré dobré 87257.
Jo, teoreticky by to mělo šlapat v Audinách s mototem AAT. Každopádně, jak říkám - nehodnotím ten "tuning" - doporučuji, aby to zkoukl nějaký zkušenější ladič veteránů. Pro pořádek ještě doplňuji, že to boschácké označení zní správně 0 281 001 129.

jsou tam 2 CPU - tj 2 eprom ( motor + turbo )
jo a kde sehnat starou dobrou 87257? nikde ji nemuzu koupit
a co k tomu tempomatu?
Hardcoreman píše:zkus tady:vagus píše: jo a kde sehnat starou dobrou 87257? nikde ji nemuzu koupit
http://www.chip-service.de/site1/index ... il28_ext/