2x tdi jedno 300ps a druhé 330ps

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
scream
Přispěvovatel
Příspěvky: 772
Registrován: 23 led 2006, 15:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od scream »

hm, tak to abys k tomu vyvynul i kardan kit, protože fakt netusim k čemu je takovej potencial na předních kolech nebo na haldexu, kterej by se z toho za chvíli rozskočil.
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

scream píše:hm, tak to abys k tomu vyvynul i kardan kit, protože fakt netusim k čemu je takovej potencial na předních kolech nebo na haldexu, kterej by se z toho za chvíli rozskočil.
Finta je vtom ako to načipuješ aby si ten výkon nepoložil príliš nízko a nástup turba eliminoval na bezpečnú uroven.......laicky povedané - lokomotive-chip brutalny stabilný krútiaci moment v rozsahu otáčok.....
...to be or not to be... - faster
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

scream píše:hm, tak to abys k tomu vyvynul i kardan kit, protože fakt netusim k čemu je takovej potencial na předních kolech nebo na haldexu, kterej by se z toho za chvíli rozskočil.
haldex je dimenzovanej na 1200Nm jen tak pro info :)
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
Uživatelský avatar
scream
Přispěvovatel
Příspěvky: 772
Registrován: 23 led 2006, 15:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od scream »

kurva (LOL)

ale at mi nikido nerika, ze to vydrzi ta spojka
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

scream píše:kurva (LOL)

ale at mi nikido nerika, ze to vydrzi ta spojka
prej jo a novejsi hladex OII, GIV uz umi az 2nasobek asi taky proto 250ml oleje do haldexu stoji 600kc :)
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

m303: S tím věkem jsem to myslel tak, že tady byl jednou také takový "pohádkář" a pak se z něj vyloupl školák... :) Vím, že mu tolik není, ale nemůžu si pomoct. Žádný graf mu není dost dobrý, když něco nakousne, tak od doho uteče...

A podle mě tenhle příspěvek patří do "Diskuze o autech", třeba jako články o Audi R10 TDI Le Mans apod.
Forest: Tohle bylo napsáno v letáku, který rozdávají účastníkům Mimoňských válek. ;)
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Tak teď jsi to vystihl tou Audi R10 uplně přesně, jelikož to co prvně stingray napsal, tak by to byla tak stejná kategorie, tj. hromada peněz, neboli speciál, na což tady z nás stejně nikdo bez sponzorů nemá.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Alex
Přispěvovatel
Příspěvky: 740
Registrován: 23 led 2006, 23:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin

Příspěvek od Alex »

mvolesko píše: haldex je dimenzovanej na 1200Nm jen tak pro info :)
Kde si sa to dočítal? Celkom by ma to zaujímalo, nejaká dokumentácia-ak máš. Myslíš 1200 Nm na motore? Lebo na haldexe samotnom sú samozrejme momenty oveľa vyššie.
stribrnej
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Registrován: 26 dub 2006, 06:58
Odpovědi: 0

Příspěvek od stribrnej »

Stingray:
trochu jsi me nasr.. s tim ze - Moje okopírované zvody skončili na veľmi dobrom mieste na šprintoch v mimoni. Jaky porad tvoje svody, co to porad meles, mel jsem te driv za rozumnyho. Ty svody jsou zakryty plechem takze je az na 3 lidi nikdo nevidel cele. Jak muzes porad tvrdit ze jsou stejny.
Vzdyt ani nevis z jakeho jsou matrose, prumer atd..
Potom teda kopirujes i ty, protoze pulzni svody uz byly vymysleny davno na motorkach a ty jsi je tedy taky jen zkopiroval!!! Mam par cesaku z USA a tam maj podobnejch svodu mraky na ruznejch specialech, takze ja jsem se pri vyrobe nechal jen inspirovat vsim co jsem o tom sehnal + moje zkusenosti z ladeni motorek.. Mel jsem moznost 2roky ladit mot. na motorove brzde. Takze si myslim ze uplnej debil taky nejsem jak ze me delas. Podle me maj prave ty tvoje svody 1 chybu.

Bastlime to sice vsechno doma v garazi i upravu elektroniky ale vsechny ty upravy jsou z prumernyho platu a kdyz se neco nepovede a znici tak me to dost financne boli. Ty musis bejt hroznej prachac kdyz si jen otevres katalog a ukazujes prstem, race vacka, kovany pisty.... To se to pak ladi jinak. Ale jestli do toho ty prachy (min. 300t) muzes vrazit tak ti to preju. Hlavne at mas hodne zakazniku.

Uz k tomu nemam co rict
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

2stribrnej: slysel jsem jen to, ze jsi je okopiroval podle fotek na netu, jinymi slovy "kopirovac" - vyjadruji pochvalu za schopnost, dale taky opovrzeni nad tim, jak ses projevil (pokud jsi je skutecne okopiroval) ...jinak s tim, co jsi rekl o tom, co to obnasi souhlasim, vim o tom svoje a zacinam zavidet ladicum japoncu, kteri to maji za "neuveritelnou dardu" 12tis. korun :x
Btw. nemaji jen jednu chybu ;) Pokud jsi narazil na jen jednu, pak Tve "zkusenosti" nejsou dostatecne (noteeth)

2Boda: taky jsou to pravidla vycucana z prstu na pivem ... vazim si prace poradatelu, nicmene uz jsem ho sam kontaktoval s nabidkou pomoci pri jejich prepracovani (bylo to v souvislosti s rozhorcenim nad zpusobem vyhry Fabie Uniplast)

2lt.kubosh:
ja Te taky neznam a taky nevim, co jsi ladil, nicmene podle Tveho prispevku soude, mam urcite pochybnosti - neni to jen o tom, co je modifikovano ve vnitrnostech motoru. Pomaha dost IC, turbo (jak vsichni vedi) lze toho okoukat dost podstatneho, co muze pomoci, tzn. ze neni dulezite vedet rozmery, staci pochytit myslenku autora a pak ji zdokonalit

clovek, ktery vyviji a nema trvaly prisun financi aby mohl delat jen z toho nejlepsiho materialu (o Cajickovi nemluvim /budiz mu to prano/) , tak musi velice casto (v dusledku "nakladu na prozkoumani slepych ulicek") volit jine materialy, dodavatele, uchylovat se proste ke kompromisu ... pr. pokud bude delat jiny IC a k nemu prislusne vedeni trubek a hadic, tak nemuze stale zkouset ruzne nove IC, Samco hadice, odlehcene lestene trubky, aby je po nezdarilem pokusu vyhodil nebo "uskladnil". Proste sahne po vrakacovem zbozi, Rubena hadicich a trubkach, co mu zbyly od zabradli "a jede", svari na kolene a experimentuje. Pak prijde chytrak-kopirovac, zhruba okoukne, koupi ten samy IC ale novy, Samco hadice, super trubky a pak si muzes dovolit i usetrene penize investovat do uprav, o kterych se "vyvojari" ani nezda...a tak je to se vsim, co lze opticky (pripadne hmatem) rozpoznat.
Ohledne svodu: okopirovat (rozumej ziskat info o rozmerechú svody podle fotek v rozlisenim podanem na netu bylo VELICE lehke, i meritko tam je, uhlu pohledu dostatek ... material na sebe "vybonzoval" Sting sam, co dodat.

Co se "Made in USA" tyce, tak verim, ze vetsina "hitaru" si to opravdu rada necha privezt z USA i za krvavy peniz, mnohdy uz jen z duvodu, aby si mohl obal vystavit za okenko, nebo kvuli samolepce, kterou znici lak, pripadne uz jen kvuli tomu, aby na "benzince" mohl nekoho setrit tim, ze to ma "juesej" - ano, povrchnich lidi je v tuningu dostatek. I tvurcum filmu Pelisky tento fakt ucaroval (kazdy, kdo videl, urcite vi).

Tento problem ale posledni dobou resi jeden fakt, skutecnost, ktera se stale casteji projevuje: z USA se vozi produkty cinske vyroby, ktere maji uspokojit i ten segment zakazniku, kteri na "original USA" proste nemaji.

To vsak nemohou tusit, protoze dost dovozcu a prodejcu je vydava za zbozi vyrobene v USA (prodejci to mnohdy ani netusi). Prikladem budiz turbo GT28R "na kulickach", ktere mi bylo nedavno nabidnuto NOVE za 17tis. ...vyzadal jsem si fotky a kamarad, ktery ladi japonce mi rekl uz jen podle fotek, ze jde o produkt z Ciny, ktery je sice mozna dobry, jako nahrada za K03, nicmene rozhodne ne vic a o zivotnosti, kvalite atd. se nevyjadril take valne.

A co se onoho (C) tyce, tak by ses mozna nejdrive mel zajimat o to, co to znamena, pak o to, jak lze tuto znacku pravem pouzivat a hlavne, co pro to musis udelat, abys to mohl prodavat (hm)

Jinak se take domnivam, ze toto tema uz se zaradilo svym prubehem spis do sekce "Diskuze o autech" (hm)

:) omlouvam se za velice dlouhy prispevek, ale nepatrim mezi lidi, co jentak neco placnou, aniz by to patricne obhajili/zduvodnili :)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

Tvrdenie že otvorím katalog a vyberám diely na tdi......už je fakt vidieť že si ako sa u Vás hovorí "mimo mísu" ja všetky diely vyvíjam sám a aj vyrábam alebo si nechám vyrobiť podľa mojich výkresov.....

Čo sa týka mojich zvodov v časákoch je kopec zvodov to je pravda ale nato aby si urobil zvody na tdi potrebujes 3D priestor a na to si potreboval vidiet moje zvody kde je to detailne pofotené......

čo sa týka tých zvodov mne ide len o slovo "dakujem" alebo o to povedat super práca Stingray.......a nie sa tu hrať na niečo......moje zvody sú už v tretej verzii EVO III a dokonca aj zvody na tdi twin turbo EVOII.....


PS: Videl niekto niekde ucelený výber tuning dielov motora ako napr. piesty, ojnice, turba, vačky, ventily, intercooler........
...to be or not to be... - faster
Holz-tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 307
Registrován: 22 led 2006, 21:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Holz-tdi »

Moc se mi líbí, jak se tady nesmyslně hádáte o stupidních svodech, které nikdo nikdy neodskoušel do té míry, aby řekl že přidali při použití stejného turba 50 Nm a 28 koní (to myslim jako příklad!!).

Jenom vám nabídnu jednu zajímavost: před dvěma lety na veletrhu v Essenu mi jistí závodníci nabídli motor 1.9 TDI s výkonem 270 koní. Jedná se o klasický čerpadlový motor z G4, na první pohled zaujaly pouze hliníkové trubky k IC a trošku větší turbo- přibližně jako z V6. Žádné laděné svody- světe div se- tam nebyly!
Zajímavá je cena a životnost- 30.000,-Euro a život je cca 100 závodních hodin.

Přeji vám brzké překonání hranice 300 koní. Čao.
bobG3
Aktivista
Příspěvky: 1319
Registrován: 23 led 2006, 19:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

polo

Příspěvek od bobG3 »

Stingray: Když to čtu, je to zajímavý, jen mi uniká smysl úpravy auta, které je určené jako nákupní taška pro ženy, jízdní vlastnosti tomu odpovídají, takže nejen ranec do motoru, ale stejnej i do podvozku aby těch 300 koní zvládl, jel jsem se sériovým Pólem )cca 60 kW) a ostřejší jízda je nic moc, už na 150 koní by to chtělo radikální úpravy, nebo spíš přestavbu podvozku.
Píšeš, že chceš zachovat životnost motoru, jestli jsem správně rozuměl, chceš to převrtat, při jakémkoli převrtávání se měmí tuhost stěn válců , rozložení teplot, ještě jsem neviděl převrtanej motor, kterej by měl oproti originálu větší životnost, blok optimalizuje tým lidí.... Věřím, že se tomu věnuješ, chtělo by to ale vidět v akci, jinak je to jen plácání prknem o rybník.
G3 Variant synchro
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

Alex píše:
mvolesko píše: haldex je dimenzovanej na 1200Nm jen tak pro info :)
Kde si sa to dočítal? Celkom by ma to zaujímalo, nejaká dokumentácia-ak máš. Myslíš 1200 Nm na motore? Lebo na haldexe samotnom sú samozrejme momenty oveľa vyššie.
http://www.seatszenehessen.de/haldex1.htm

aha tak jsem to napsal spatne je to 3200Nm a samozrejme za prevodovkou
Naposledy upravil(a) mvolesko dne 29 zář 2006, 21:13, celkem upraveno 1 x.
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

2forest> Pochybnosti mit nemusis, ja totiz neladim. Mne staci videt co vsechno lidi okoukaji a pak se nestaci divit, ze ta jejich kopie ma v urcitych podminkach divne chovani. (tim nemyslim pouze motor). Jak by mohl reesha potvrdit, tak dokonce i me plany na placene mirne zvyseni vykonu u R5 TDI motoru vzaly za sve, protoze si tim zadelam akorat na "problemy" neboli zrychlene opotrebeni. (A je irelevantni jestli s katalyzatorem, spojkou nebo turbem nebo cimkoliv jinym.)

Mam urcitej pocit, ze tady predvadis naprosto zbytecnou advokacii Stingraye, protoze to co tady vyklada si protireci.

a) chce VYYYYKON , ale nechce to nikde predvadet.
b) planuje mit extremni vykon, ale bude to drzak. (on to tak nerekl, ale ja z te formulace mam ten pocit)

a je protimluv z marketnigoveho hlediska, b je protimluv z hlediska fyzikalnich zakonu. Navic to potvrdil i jednim z prispevku pan Holz.
A uz me to nebavi, dokud to auto proste neda Reeshu, Mvoleska nebo Holze, tak je to proste v kategorii planu, vzdusnych zamku.

A neboj se. Znam zhruba podminky patentoveho uradu a mezinarodni. Poplatky jsou raketa, ale to me nezajima. Ja tady neargumentuju, ze mi nekdo krade napady, to tady brecis ty a Sting. U Holze jsem tady takovy prispevek nevidel. Mozna ho to stve, ale to Polo jsem videl a verim, ze pokud bych chtel videt co s tim udelal, ze by to s hrdosti ukazal. Protoze je zakaznik je ten, co si to chce koupit a ne zbastlit na kolene. Ten bastlic ti proste kvalitni upravu nebude stejne ochoten zaplatit.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!) :D
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“