Prasklá klika U 525 TDS??

Moderátoři: šulda, Moderátoři

pitrisek
Přispěvovatel
Příspěvky: 904
Registrován: 05 bře 2007, 20:03
Odpovědi: 0
Bydliště: západ

Prasklá klika U 525 TDS??

Příspěvek od pitrisek »

Ahoj, tak mi praskla klika u tds, nevíte náhodou z jakého důvodu klika praskne?? Dal jsem tam motor z bouračky , tak jestli to mohlo být tím?? jezdil nádherně asi tak 8500 KM bez sebemenšího problému!! děkuji za fundovanou odpověď. před 14cti dny jsme se vrátili z dovolené, ještě že to neodešlo tam!!!
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

kde ti praskla na posledním lágru? a chovalo se to jako bouchající spojka?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
pitrisek
Přispěvovatel
Příspěvky: 904
Registrován: 05 bře 2007, 20:03
Odpovědi: 0
Bydliště: západ

Příspěvek od pitrisek »

Ladas píše:kde ti praskla na posledním lágru? a chovalo se to jako bouchající spojka?
To ne spíš před prvním lágrem, hejbu s řemenicí ale chytlo to jen to dělalo kravál, ale po přidání plynu to ztichlo. jde mi o to, že mám ještě jednu kliku s šálama a když jí tam dám aby zase nepraskla, nebo jaká jsou důvody prasknutí???
pitrisek
Přispěvovatel
Příspěvky: 904
Registrován: 05 bře 2007, 20:03
Odpovědi: 0
Bydliště: západ

Příspěvek od pitrisek »

Tedy řemenise se viklá když za ní vemu a když točím tak má vuli , takhle jsem viděl PD presklou kliku taky to chytlo rumplovalo a po přidání plynu klid se to ztišilo. A jako bouch. spojka se to chovalo akorad to šlo ze předu
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

nejspíš únava materiálu občas to dělaly omegy buď nevynážená řemenice nebo problém u spojky(když to prdlo vzadu...)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
pitrisek
Přispěvovatel
Příspěvky: 904
Registrován: 05 bře 2007, 20:03
Odpovědi: 0
Bydliště: západ

Příspěvek od pitrisek »

Ladas píše:nejspíš únava materiálu občas to dělaly omegy buď nevynážená řemenice nebo problém u spojky(když to prdlo vzadu...)
Takže musím doufat že vada mat. řemenice byla ze starýho motoru, kde byl propálenej píst a motor měl 260 000 takže by měla být OK
pitrisek
Přispěvovatel
Příspěvky: 904
Registrován: 05 bře 2007, 20:03
Odpovědi: 0
Bydliště: západ

Příspěvek od pitrisek »

Tak je prasklá přímo na prvním ojničním ložisku!
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Následek vadného tlumiče torzních kmitů.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

tak tak vadná řemenice nebo jak píše origoš tlumič torzních kmitů ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
pitrisek
Přispěvovatel
Příspěvky: 904
Registrován: 05 bře 2007, 20:03
Odpovědi: 0
Bydliště: západ

Příspěvek od pitrisek »

origoš píše:Následek vadného tlumiče torzních kmitů.
Asi se zeptám blbě :) Ale co tím je myšleno?? dvouhmota nebo guma na řemenici??
pitrisek
Přispěvovatel
Příspěvky: 904
Registrován: 05 bře 2007, 20:03
Odpovědi: 0
Bydliště: západ

Příspěvek od pitrisek »

origoš píše:Následek vadného tlumiče torzních kmitů.
Asi se zeptám blbě :) Ale co tím je myšleno?? dvouhmota nebo guma na řemenici?? Abych zabránil recidivě tak vyměnit že ? až mi prozradítze co je tím myšleno :) . Už mám jen jednu kliku :(
Bosis
Přispěvovatel
Příspěvky: 327
Registrován: 15 pro 2007, 19:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešov u Prahy

Příspěvek od Bosis »

Tlumič torzních kmitů klik. hřídele je integrován v řemenici klikového hřídele.
pitrisek
Přispěvovatel
Příspěvky: 904
Registrován: 05 bře 2007, 20:03
Odpovědi: 0
Bydliště: západ

Příspěvek od pitrisek »

TAk jsem řemenici prohlédl, ale nepřipadá mi že by byla v hajzlu, ale já toasi nepoznám vůli na gum. uložení nemá . Jak to bezpečně poznám že je v hajzlu?? abych jí nekupoval zbytečně???
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Je klidně možné, že někdo dříve jezdil s poškozenou řemenicí a klika se "načala". Pak dal jinou a auto prodal. Jakmile je prasklina, tak postupuje až to praskne.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Bosis
Přispěvovatel
Příspěvky: 327
Registrován: 15 pro 2007, 19:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešov u Prahy

Příspěvek od Bosis »

pitrisek píše:TAk jsem řemenici prohlédl, ale nepřipadá mi že by byla v hajzlu, ale já toasi nepoznám vůli na gum. uložení nemá . Jak to bezpečně poznám že je v hajzlu?? abych jí nekupoval zbytečně???


Upnout ji nábojem do svěráku,a vzít silou za obvodový věnec.Musí to být jako u silentbloku,nepatrně propružit.
Odpovědět

Zpět na „BMW“