tvrdý pedál brzdy

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

Luke píše:Od toho v servise ste a ještě k tomu to mám v záruce. Nerad bych se dožil toho, že se mi to staně z nějakýho důvodu za jízdy.
Když to máš nový, tak to jo. Otázka je, jestli se na tohle vztahuje nějaká záruka. Jestli je tvrdej po dni, 2, 3, nebo když to táhneš na laně :)
pokud někdo najde viditelnou netěsnost, tak to asi daj do kupy, jinak mam obavu, že se tim taky nebudou zabejvat...
***VAG,PSA,Renault***
Uživatelský avatar
Luke
Přispěvovatel
Příspěvky: 308
Registrován: 26 led 2006, 20:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíčsko

Příspěvek od Luke »

Ahoj, tak sem byl dneska v servise a vše je prý v pořádku a že je to normální. Takže to řešit nebudu. Přemýšlel sem nad tím, proč to dřív nedělalo ale ono to možná dělalo, možná to dělá i dalším autům. Jak sem na to přišel? Zcela jednoduše. Dřív sem startoval normálně většinou s ruční brzdou a se spojkou a neměl sem důvod šlapat na brzdu. Potom sem četl, že je lepší startovat bez spojky na neutrál a začal sem to tak občas dělat ale s tím, že pro jistotu stojím na brzdě místo ručky. No a tím pádem sem si toho dřív ani nemohl všimnout, když sem na brzdě dřív při startu nestál.
Prý od toho je tam nějaká pumpa a ta to natlakuje, je fakt, že jakmile motor naskočí, pedál normálně ihned změkne. Pokud to tak máte taky a žádný netěsnosti se vám nedaří najít, nezbyde nic jinýho než to neřešit.
Volkswagen Jetta 1.9 TDi PD 77kW r.v.07
Jakmile dořeším leasing, bude Jetta na prodej
tom133
Přispěvovatel
Příspěvky: 187
Registrován: 20 led 2008, 21:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Příspěvek od tom133 »

Ja ale vim, ze to pred tim nedelalo. Jeste na to poradne kouknu a pak to nebudu resit :o)
Seat Ibiza 1.9 TDI 96kW
Uživatelský avatar
Luke
Přispěvovatel
Příspěvky: 308
Registrován: 26 led 2006, 20:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíčsko

Příspěvek od Luke »

Mě se to taky zdá divný, dneska to přes noc udělalo znova.
Volkswagen Jetta 1.9 TDi PD 77kW r.v.07
Jakmile dořeším leasing, bude Jetta na prodej
andREw
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 21 pro 2009, 15:52
Odpovědi: 0

Příspěvek od andREw »

Zdarec,
tak dneska si jedu po městě se svojí oktou, najednou fávo přede mnou prudce brzdí u přechodu, tak jsem to taky zašlápnul a už jsem čekal, že začne kopat ABSko, ale ne. Najednou pedál ztvrdnul a začal se tlačit nahoru a auti přestávalo brzdit. Dost nepříjemný pocit, nakonec jsem teda tak nějak dobrzdil i očima. Napadlo mě, že tím náhlým tlakem praskla brzdová hadička, ale z auta pak nic neteklo. Při každým šlápnutí brzdy se ozve jakoby fouknutí a pedál ztvrdne víc než byl. Po chvíli je to trochu měkčí, ale při šlápnutí to zas foukne a ztvrdne.
Tak jsem si tím tak nějak ne/brzdícím dojel k mechošovi a ten konstatoval, že to vypadá na posilovač brzd. Koukal se do ceníku a našel nějaký posik za cca 1k bez ESP, ale přišel mu dost levný, že jinak stojí 3,5k. Moje okta ESP nemá, pokud vím, má jen ABS, pže do těchhle prvních se ESP nedávalo. Mechoš to zatím blíž nezkoumal, zítra to bude řešit.. Myslíte, že to je tedy posik a patří tam ten bez ESP? Díky moc
Octavia SLX TDI 66 kW AGR 1997
D A V I D
Přispěvovatel
Příspěvky: 128
Registrován: 30 črc 2007, 06:09
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od D A V I D »

posilovače jsou stejné,liší se jen brzdovým válcem,ten s ESP má navíc snímač tlaku.Myslím,že je v háji nejen posilovač,ale i válec. (hm)

andREw píše:Zdarec,
tak dneska si jedu po městě se svojí oktou, najednou fávo přede mnou prudce brzdí u přechodu, tak jsem to taky zašlápnul a už jsem čekal, že začne kopat ABSko, ale ne. Najednou pedál ztvrdnul a začal se tlačit nahoru a auti přestávalo brzdit. Dost nepříjemný pocit, nakonec jsem teda tak nějak dobrzdil i očima. Napadlo mě, že tím náhlým tlakem praskla brzdová hadička, ale z auta pak nic neteklo. Při každým šlápnutí brzdy se ozve jakoby fouknutí a pedál ztvrdne víc než byl. Po chvíli je to trochu měkčí, ale při šlápnutí to zas foukne a ztvrdne.
Tak jsem si tím tak nějak ne/brzdícím dojel k mechošovi a ten konstatoval, že to vypadá na posilovač brzd. Koukal se do ceníku a našel nějaký posik za cca 1k bez ESP, ale přišel mu dost levný, že jinak stojí 3,5k. Moje okta ESP nemá, pokud vím, má jen ABS, pže do těchhle prvních se ESP nedávalo. Mechoš to zatím blíž nezkoumal, zítra to bude řešit.. Myslíte, že to je tedy posik a patří tam ten bez ESP? Díky moc
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33620
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

když ti to stvrdne přes noc proš to řešíš, spíš v tom autě nebo včem ti to vadí miloš
Ferenzzo
Přispěvovatel
Příspěvky: 656
Registrován: 30 lis 2009, 13:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ferenzzo »

tohle bych být vámi taky vůbec neřešil...já mám o něco závažnější problém a nevím co s ním...

abych popsal chování mého brzového systému:

zatažená ruční brzda, jde poznat, že jenom pravý buben
vyjíždím po dlouhém stání z parkoviště, brzdím u výjezdu na silnici, pravý zadní budem docela hlasitě dře
dneska jedu po dálnici, brzdím za favoritem, docela ostře ale ne nejostřeji, zhruba ze 160 na 110, pedál mi tak ztvrdl, že se mi orosilo ne jenom čelo (LOL)

nebylo to poprvé, doteď sem tomu nevěnoval pozornost, ale když už to téma o brzdách tady je, tak bych rád slyšel názor ostřílených borců (hm)

další zážitek, v zimě jsem dobržďoval na dálnici na souvislé sněhové pokrývce zhruba 300 metrů do kolony...to bylo zatraceně rychlých a perných tři sta metrů!! (LOL) to bylo šláp...smyk(předek)....šláp...smyk(předek) vůbec sem nezpomaloval, podotýkám že nemám ABS. Nakonec sem to píchnul do odstavnýho pruhu do vysokýho sněhu, protože bych to neubrzdil, šel sem se podívat na brzdn(é)ou dráhu a nikde ani náznak blokujících zadních kol.... (wallbash) tak sem svojí oktávinku dal na odvzdušnění a o něco se to zlepšilo, teď to brzdí jak píšu nahoře...takže nic moc :D
VW Caddy life 1,9 TDI ... 77 kW (ve vývinu)
Audi TT 1,8T ...153 kW odbrždeno (prodáno)
Opel Astra 1,7TD ...předěláno na mechaniku...pracant do vinohradu :))
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33620
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

a co nějaký servis brzd

neprobíhá náhodou formou podívat se na brzdy


viděli jsme :o miloš
Ferenzzo
Přispěvovatel
Příspěvky: 656
Registrován: 30 lis 2009, 13:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ferenzzo »

miloši jestli narážíš na technický stav mého auta(první majitel, pravidelné servisní prohlídky, úkony, atd. myslím, že není zachovalejší oktáva v republice!) kotouče 20tis. km nové, destičky 20tis.km nové, bubny 20 tis.km NOVÉ! mimochodem v tom servisu tenkrát nic zvláštního nezjistily
VW Caddy life 1,9 TDI ... 77 kW (ve vývinu)
Audi TT 1,8T ...153 kW odbrždeno (prodáno)
Opel Astra 1,7TD ...předěláno na mechaniku...pracant do vinohradu :))
Richi
Přispěvovatel
Příspěvky: 724
Registrován: 29 bře 2008, 07:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od Richi »

Mě taky občas přes noc ztvrdne. Už jsi s tím byl u doktora? Třeba je to normální.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33620
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Richi píše:Mě taky občas přes noc ztvrdne. Už jsi s tím byl u doktora? Třeba je to normální.
no tak kdybi ti to netvrdlo tak ti stará uteče za lepšíma brzdama miloš ;)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33620
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Ferenzzo píše:miloši jestli narážíš na technický stav mého auta(první majitel, pravidelné servisní prohlídky, úkony, atd. myslím, že není zachovalejší oktáva v republice!) kotouče 20tis. km nové, destičky 20tis.km nové, bubny 20 tis.km NOVÉ! mimochodem v tom servisu tenkrát nic zvláštního nezjistily
no pokud místo brzdění musíš zasunovat do sněhové pokrývky věř tomu že v těch brzdách je volačo zle ;) miloš
Obi
Přispěvovatel
Příspěvky: 496
Registrován: 12 lis 2007, 13:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od Obi »

Miloši už nepi nebo se tady pochčiju :D
Audi 80 1,9tdi 81kw-ABT
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

mal som ten isty problem na alfe a vymenil som ten spetny ventyl co je v posilovaci na tej hadici na podtlak zujmave bolo ze ked som ho normalne skusal z ustamy tak drzal ako keby mu nic nebolo ale dal som novy a je po probleme
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“