snímač absolutního tlaku v sacím potrubí.
Není náhodou součastí MAP i teplotní čidlo v sání?
Píše mi to chybu, snímač teploty v sacím potrubí, ale váha na to nereaguje, ta hodnota je na 139,5 stup.
Teplota v sání
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Teplota v sání
Audi A4
Re: Teplota v sání
Ano, je to sdružené čidlo.georg74 píše:snímač absolutního tlaku v sacím potrubí.
Není náhodou součastí MAP i teplotní čidlo v sání?
Píše mi to chybu, snímač teploty v sacím potrubí, ale váha na to nereaguje, ta hodnota je na 139,5 stup.
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Teplota nasávaného vzduchu (sdružený snímač v MAF senzoru) není totéž jako teplota v sání (teplota stlačeného vzduchu ochlazeného intercoolerem) - ta se měří zvlášť. Snímač se nachází v sací trubce mezi chladičem vzduchu a motorem. Na některých motorech je tento teplotní snímač sdružený se snímačem plnicího tlaku, na jiných je samostatně.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
na jakém motoruMarek77 píše:Teplota nasávaného vzduchu (sdružený snímač v MAF senzoru) není totéž jako teplota v sání (teplota stlačeného vzduchu ochlazeného intercoolerem) - ta se měří zvlášť. Snímač se nachází v sací trubce mezi chladičem vzduchu a motorem. Na některých motorech je tento teplotní snímač sdružený se snímačem plnicího tlaku, na jiných je samostatně.

Řec je 2,0 TDI tam je jen jedno sdružené čidlo

G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft