Teplota v sání

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
georg74
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Registrován: 02 pro 2007, 20:20
Odpovědi: 0
Bydliště: dolni benesov

Teplota v sání

Příspěvek od georg74 »

snímač absolutního tlaku v sacím potrubí.
Není náhodou součastí MAP i teplotní čidlo v sání?
Píše mi to chybu, snímač teploty v sacím potrubí, ale váha na to nereaguje, ta hodnota je na 139,5 stup.
Audi A4
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10330
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Pravděpodobně se jedná o snímač teploty za intercoolerem.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Re: Teplota v sání

Příspěvek od toby66kw »

georg74 píše:snímač absolutního tlaku v sacím potrubí.
Není náhodou součastí MAP i teplotní čidlo v sání?
Píše mi to chybu, snímač teploty v sacím potrubí, ale váha na to nereaguje, ta hodnota je na 139,5 stup.
Ano, je to sdružené čidlo.
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10330
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Teplota nasávaného vzduchu (sdružený snímač v MAF senzoru) není totéž jako teplota v sání (teplota stlačeného vzduchu ochlazeného intercoolerem) - ta se měří zvlášť. Snímač se nachází v sací trubce mezi chladičem vzduchu a motorem. Na některých motorech je tento teplotní snímač sdružený se snímačem plnicího tlaku, na jiných je samostatně.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Marek77 píše:Teplota nasávaného vzduchu (sdružený snímač v MAF senzoru) není totéž jako teplota v sání (teplota stlačeného vzduchu ochlazeného intercoolerem) - ta se měří zvlášť. Snímač se nachází v sací trubce mezi chladičem vzduchu a motorem. Na některých motorech je tento teplotní snímač sdružený se snímačem plnicího tlaku, na jiných je samostatně.
na jakém motoru :? kromě těch co mají čidlo tlaku v jednotce

Řec je 2,0 TDI tam je jen jedno sdružené čidlo ;)
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Uživatelský avatar
georg74
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Registrován: 02 pro 2007, 20:20
Odpovědi: 0
Bydliště: dolni benesov

Příspěvek od georg74 »

Tak jsem na to přišel, to čidlo je fakt združené, byl tam přesolený káblík, modrožlutý, dal jsem ho nový a je to všechno O.K. Jenom je v p.....i, že se vlastně prodřel o chraničku v které je originál vedený, dobrá zkušenost. Díky za rady!!
Audi A4
Uživatelský avatar
georg74
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Registrován: 02 pro 2007, 20:20
Odpovědi: 0
Bydliště: dolni benesov

Příspěvek od georg74 »

Řešil jsem 1,9 tdi PD 96kw
Audi A4
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“