Chip 2,0TDI - jaká firma

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Zamčeno
Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nemšova,SK

Příspěvek od cupra »

Tomas.cz píše:Což jako u motorů ASZ tomu věřit lze, ale jak psal hodnoty u 2.0TDi CR DPF pan z profituningu po zkušenostech z úprav tak při deklarovaném výkonu 240ps se tomu moc věřit nedá.
presne tak u ASZ mal kamos len z chipom 132 kw a 430 Nm!!odmerane na MAHE?a graf k dispozicii... ale tie BLUDY co maju nakreslene v grafoch...to sa proste neda prezret cloveku co sa tomu trosku rozumie a bol pri x meraniach na mahe vseliakych aut min 100 az 150 ;)
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

Já bych taky netvrdil že všechno dělaj špatně. Je to jedna z prvních firem u nás, která se čipovánim zabývá, ale v poslední době vyplouvají na povrch takový věci... Ve mě to budí ten dojem, že si udělali dobrý jméno a těď se na to spoléhaj.
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
docprof
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 30 črc 2009, 11:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od docprof »

No jo, moc věřit se tomu nedá. Ale čistě teoreticky, kdyby se nebral ohled na spolehlivost, t.j. kdyby to čipoval na max, co lze čipem dosáhnout, nehledě na to kolik ten motor pak vydží, tak si myslím že to jde. Tak si auto ale nenechá načipovat skoro nikdo.
Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nemšova,SK

Příspěvek od cupra »

docprof píše:No jo, moc věřit se tomu nedá. Ale čistě teoreticky, kdyby se nebral ohled na spolehlivost, t.j. kdyby to čipoval na max, co lze čipem dosáhnout, nehledě na to kolik ten motor pak vydží, tak si myslím že to jde. Tak si auto ale nenechá načipovat skoro nikdo.
moj odhad je ze ani keby sa nehladelo na to kolko to vydrzi tak to nejde...oni tam pisu zavratne vysiny...total nerealne na to turbo... ;)
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
Uživatelský avatar
miš
Přispěvovatel
Příspěvky: 611
Registrován: 16 úno 2007, 14:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Re: Chip 2,0TDI - jaká firma

Příspěvek od miš »

docprof píše:Napsalo se tady dost o různých firmách poskytujících chiptuning, nicméně názory jsou velmi různorodé. Dala by se označit jedna nebo dvě firmy, u kterých je výsledek kvalitní a odpovídá deklarovaným hodnotám z grafů? Mám zájem chipnout 2,0TDI v OII, vzhledem k jisté choulostivosti na zacházení s tímto motorem bych chtěl vybrat firmu, která má početné zkušenosti s tímto motorem a jejich chipy nesnižují významně spolehlivost tohoto motoru. Díky za tipy.
Jestli hledáš proklietnský přístup s úpravou, co tě nezklame a můžeš si do ní i povídat (víc, míň... třeba kouře (rofl) ) tak napiš Reeshovi z DIESELPOWER a nebudeš mít jedinej problém, to ti můžu říct na rovinu :)
RIP _ O1 - L&K- 159PS/388Nm by Reesha
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
docprof
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 30 črc 2009, 11:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od docprof »

To miš: Vidím nebo spíš čtu, že Reesha má opravdu dobré jméno, navíc nejsou nespokojení, v tom co jsem stih přečíst, takže pro mě jasná volba - Dieselpower. Dík za reference.
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

a propos cimbu: ked niekto robi nieco 20 rokov, neznamena ze to robi dobre, ciptuning boli dlho neprebadane vody cize mali vyhodu toho ze s tym zacali skor , ale vobec to neznamena ze by boli taki dobri ako sa prezentuje.
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

Ono je treba sledovat taky to, v cem ma konkretni firma tradici. Cimbu zcela urcite v upravach Favoritu a Felicii, kde celkem verim i tomu, ze je dobrej.
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

fabiátor píše:Ono je treba sledovat taky to, v cem ma konkretni firma tradici. Cimbu zcela urcite v upravach Favoritu a Felicii, kde celkem verim i tomu, ze je dobrej.
no jasny, ale spolehat na to, ze jsem borec na stary pekace a proto muzu klamat verejnost, protoze "ciste uzivatel" pujde po jmenu, ale postupem casu "mozna" pochopi, ze to nebyla ta spravna cesta. jako verim, ze vsechno co se tu rikalo je hodne nafouknuty, ale nektery veci jim(cimbu) neodpares a jsou to veci, ktery by v profi svete asi nemely byt.
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Kdyz uz to opet zminujete Cimbu, pridam dalsi vodu na mlyn. Vzpominam si na dobu, kdy Reesha jeste nechipoval a hledal nekoho, kdo by delal chipy pro jeho zakazaniky s HW modifikacemi (predevsim tryskami).

Oslovil i Cimbu a ten si s tim neumel poradit. Oslovil i dalsi ... jak to dopadlo vam asi dojde ;)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

flekyc píše:
fabiátor píše:Ono je treba sledovat taky to, v cem ma konkretni firma tradici. Cimbu zcela urcite v upravach Favoritu a Felicii, kde celkem verim i tomu, ze je dobrej.
no jasny, ale spolehat na to, ze jsem borec na stary pekace a proto muzu klamat verejnost, protoze "ciste uzivatel" pujde po jmenu, ale postupem casu "mozna" pochopi, ze to nebyla ta spravna cesta. jako verim, ze vsechno co se tu rikalo je hodne nafouknuty, ale nektery veci jim(cimbu) neodpares a jsou to veci, ktery by v profi svete asi nemely byt.
Vsak ja nikoho neobhajuju. Jen rikam, ze s tradicema je to jako se vsim. Slibem nezarmnoutis a papir snese vsechno :-)
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Marek77 píše:Já se nikoho nezastávám, k tomu nemám žádný důvod. Sám mám seriový motor a nejsem příznivcem žádných úprav. Jen vím, že v bývalé firmě jsme měli některé vozy upravené (kupovaly se přímo v zákaznickém centru v Boleslavi a hned se to tam nechalo udělat) a můj šéf nechal po roce namátkou dvě auta změřit na Jarově a sedělo to téměř přesně (takže jim prostě věřím). Obě byly OI s motorem ASZ a po změření měly 350 (356) Nm / 2400rpm a 122 (125) kW / 4200rpm, takže to sedělo s deklarovanými údaji. Navíc je to firma s více jak dvacetiletou tradicí, což je dekret, který má v naší zemi málokdo. Ty grafy jsem viděl a pro zajímavost jsem si ty hodnoty opsal. Můžu je zkusit sehnat, ale vzhledem k tomu, že jsme se s bývalým šéfem nerozešli právě v dobrém, moc tomu nevěřím. Navíc obě auta jsou už prodaná jiným uživatelům, takže je i možné, že ty grafy prodali s auty - zkusím se poptat. Mám totiž dojem, že jedno z nich odkupoval bývalý kolega, co tam ještě dělá a vycházíme spolu dobře, čili by o tom mohl něco vědět.
No, výkon dobrej, ale když si vezmu, že jsem s ASZ měl se sériovým softem na brzdě 326Nm, tak výsledných 356 je docela k smíchu...
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

re

Příspěvek od Stingray »

Profituning bude mat pobocku v Prahe full aj s brzdou a kompletnou podporou firmy takze doporucujem este pockat z chipom........urcite budu na zaciatok akcie v spojeni z prezentaciou a reklamou v mediach.
...to be or not to be... - faster
docprof
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 30 črc 2009, 11:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od docprof »

A na kdy to přibližně plánují, má to být ještě letos nebo dýl, nevíš?
striska
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 03 kvě 2009, 08:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Chrudim, Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od striska »

Obnovuji toto téma. Mám Octavii 2.0 TDi, r.v. 12/2004, najeto cca 170tis.

Zatím mám tip na Bitpower a Dieselpower. Bitpower je levnější, Dieselpower má v ceně i brzdu.

Má smysl tento motor chipovat, nesníží se tím životnost atd.?

Máte někdo ještě jiný typ na PROVĚŘENOU společnost za rozumnou cenu? Máte někdo zkušenosti s AutoChip?

Díky
Zamčeno

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“