Chip 2,0TDI - jaká firma

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Zamčeno
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

(offtopic) Pozeram ze tu zuri riadna vojna. To aby som si vecer ked si budem citat toto vlakno vykopal zakop, vzal blembak na hlavu a nepriestrelnu vestu aby ma netrafila nejak gulka ked po sebe zacnete strielat. (noteeth) (offtopic)

Ale pozor Forest ma doma novu hracku http://www.youtube.com/watch?v=C044bdGY ... re=related takze radsej by som ho velmi neznervoznoval (neser tigra) (rofl)
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Odpovědi: 0
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

s tym bude cistit firmy ci co? :D
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

alpiners2 píše:no neviem prečo sa hrabú do cz. slovenský trh im už nestačí? (noteeth)
podle mě tak maximálně přetahnou zákazníky firem typu Cimbu atd.

Dnes už to není primárně o kvalitě úpravy (u starších motorů už vůbec) ale spíš otázka, komu dám peníze za úpravu. A já vím, že v dieselpoweru je neutratí za snobácký kraviny, ale použijou na správnou věc, takže jsem po úpravě spokojenej vlastně dvakrát... :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Odpovědi: 0
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

re

Příspěvek od Stingray »

alpiners2 píše:no neviem prečo sa hrabú do cz. slovenský trh im už nestačí? (noteeth)
Profituning je firma ktora nema problem spolupracovat.......je jedno ci sa jedna o cipovanie do USA alebo Rakusko, Nemecko.........nemame problem pomoct a poradit.......to ze BH MOTORS a PROFITUNING su dve najvacsie chiptunerske firmy na SK neznamena ze nemozu spolupracovat a mat priatelske vztahy.
...to be or not to be... - faster
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Odpovědi: 0
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

Preco by nemohli ist PROFI do CZ? Ved ani DP nic nebrani spravit pobocku na SK, alebo sa mylim?
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Re: re

Příspěvek od Forest »

Stingray píše:okej tak ked dieselpower nepovazuje profituning ako konkurenciu
Neumis cist nebo to ani nectes a jen tupe reagujes na jednotlive podnety?! Dobra, snad to pomuze:
Nikdo netvrdil, že príchod Profituningu na CZ trh nič neznamená, len som podotkol, že pokiaľ bude v jeho vedení štát a jeho kvality budú odpovedať doterajším kvalitám určitého človeka, nieje to pre Dieselpower z môjho subjektívneho pohľadu hrozba - nič viac, nič menej.
Vyse uvedene prohlaseni je moje vyjadrenim meho nazoru, nikoliv oficialni postoj DP a co se postoje DP tyce, ten muze zaujmout pouze Richard.

Jinak Ty jsi v pozitici, kdy mas pravo mluvit za Profituning asi tak jako ja za Dieselpower - jsme jen externisti, kteri jsou s firmou uzce spjati. Az budes mit podil ve spolecnosti, tak se tu muzes takto vyjadrovat. Do te doby nech takovato (pro nekoho se jevici jako zavazna) prohlaseni laskave na panu Soltysovi nebo nekom jinem z vedeni firmy Profituning.

U Profituningu jsi ve vedeni cinny asi tak, jako jsi byl u MaxTuningu (ktere jsi nasledne nevahal pomlouvat), takze si to nech od cesty a zacni spis resit svoje zalezitosti, respektive ZAVAZKY! ... a muzes zacit treba u me, kdyz uz jsme u toho 8)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Odpovědi: 0
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

re

Příspěvek od Stingray »

Dolezite je to ze Profituning Praha bude pozitivum pre zaujemcov o chiptuning a je na ich slobodnej volbe ku komu pridu nacipovat svoje auto......este raz hovorim tu nejde o 15rokov stare auta ale o auta do 5rokov pri ktorych je hardwarova aj softwarova obtiaznost vysoka z coho vyplyva ze na trhu nie je vela firiem ktore do kupy noveho H/S investuju tak aby vedeli promptne reagovat na dopyt trhu.
...to be or not to be... - faster
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Mam duvod se domnivat, ze v tomto pripade DP vice, nezli drzi krok a to, co jsi napsal bylo jen potvrzenim slov uzivatele MirekX.

A jinak vis, co je dulezite? Nedluzit, nedelat podrazy, nelhat za zady atd. 8)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Odpovědi: 0
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

re

Příspěvek od Stingray »

Dolezitejsie je povedat a priznat ze dieselpower tiez vyuziva prostriedy a schopnosti napr. BH MOTORS proste je dolezite vediet povedat ze dieselpower nie je firma jedneho cloveka ale je zalozena na spolupraci kde je na prvom mieste spokojny klient.
...to be or not to be... - faster
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Re: re

Příspěvek od Forest »

Nevidim jeden jediny duvod, proc by nemohla spolupracovat s BH - Ty snad ano? Nechapu Tvoji poznamku, ale nejsem si jist, zda na tom nejsi stejne.

A ano, firma Dieselpower neni firma jednoho cloveka, protoze je to s.r.o. a ma svoje spolecniky - nicmene v nich BH nefiguruje. Stejne jako Ty nefigurujes v Profituning a shodne jako pan Soltys neni vyhradnim majitelem/spolecnikem firmy Profituning.

Takze co to zase placas? Marku dej si studenou sprchu a promni si oci, protoze Tvoje odpovedi jsou zjevne ponekud zcestne.

Opakuji - zamer se spis na svoje zavazky, protoze ty se tykaji jen a ciste Tebe!
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Re: re

Příspěvek od fabiátor »

Stingray píše:Dolezite je to ze Profituning Praha bude pozitivum pre zaujemcov o chiptuning a je na ich slobodnej volbe ku komu pridu nacipovat svoje auto......este raz hovorim tu nejde o 15rokov stare auta ale o auta do 5rokov pri ktorych je hardwarova aj softwarova obtiaznost vysoka z coho vyplyva ze na trhu nie je vela firiem ktore do kupy noveho H/S investuju tak aby vedeli promptne reagovat na dopyt trhu.
jj ono je v Praze asi malo upravcu :-) Staci pouzit pritele googla. Hodne stesti chlapci.
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Torgan píše:s tym bude cistit firmy ci co? :D
To ma likvidovanie akejkolvek potencialnej konkurencie :D
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Odpovědi: 0
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

TDI tech píše:
Torgan píše:s tym bude cistit firmy ci co? :D
To ma likvidovanie akejkolvek potencialnej konkurencie :D
Este ze nemam firmu :D
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
puci
Aktivista
Příspěvky: 1194
Odpovědi: 0
Registrován: 26 říj 2008, 19:18
Bydliště: poprad

Příspěvek od puci »

Už len Slota so svojími tankmi tu chýba a ten blembák si treba brať asi vždy ked sadnem ku PC. (hm)

Toto už patrí do témy Mimo mísu
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Ja sa na tom nahodou celkom dobre bavim :D Skoda ze si neuvedomuju ze kym sa tu medzi sebou handrkuju kto dlhsieho a kto hrubsieho, si tu otvori pobocku nejaky poliak (psonek) a vypali im rybnik :(
Zamčeno

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“