KERAMIKA

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Kec
Přispěvovatel
Příspěvky: 403
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:17
Bydliště: Šumpersko

KERAMIKA

Příspěvek od Kec »

Na stránce http://www.speedpro.cz/ v sekci NOVE je Keramická spojka VW Golf IV 1.9 TDi za cenu 4847kč. Není to nějak málo??? Kdosi tu zmiňoval něco o ceně 300E?!

Obrázek

Co vy na to???
GOLF IV 1,9 TDI ALH - trysky 81KW, turbo 1749VA a 159kobyl
Alex
Přispěvovatel
Příspěvky: 740
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 23:43
Bydliště: Martin

Příspěvek od Alex »

Cena sa mi zdá primeraná, škoda len že je neodpružená - miesta by tam na to ešte asi bolo.
Batistuta
Aktivista
Příspěvky: 1286
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:47
Bydliště: Praha

Příspěvek od Batistuta »

No 5000,- za lamelu se mi taky zrovna moc nezamlouvá (noteeth)
FABIA 1,6tdi - soft dieselpower
Uživatelský avatar
Kec
Přispěvovatel
Příspěvky: 403
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:17
Bydliště: Šumpersko

Příspěvek od Kec »

Keramika se nedělá(myslím) odpružená. Keramika zdá jen ON-OFF. A cena vypadá celkem příznivě. Aspoň se mi zdá ...

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
GOLF IV 1,9 TDI ALH - trysky 81KW, turbo 1749VA a 159kobyl
Alex
Přispěvovatel
Příspěvky: 740
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 23:43
Bydliště: Martin

Příspěvek od Alex »

Určite sa robí aj odpružená, stáva sa potom použiteľnejšia na bežnú premávku. Možno nie všetci výrobcovia, to netvrdím...
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Jenze je "keramika" a "keramika" - nechal jsem si od zdejsi redji nejmenovane firmy vyrobit "keramickou lamelu" (foto dodam casem). Vysledek byl asi takovy, ze nepasovala, protoze kdyz nalisovavali stred, tak ten tisicihran zmackli. Na dotaz, co to jako je mi bylo receno, ze ten tisicihran mam "pribrousil pilnike" (LOL) . Dalsim nedostatkem bylo, ze nyty nebyly ploche, ale spise oble, takze kdyz bych ji trochu obrousil, tak by se obrousili i nyty ... co by to dokazalo udelat se radeji neodvazuju pomyslet. "Kotouc" byl vyroben z plechu tak mizerne kvality, ze by se dal podle me velice lehce ohnout. Cena byla 6tis. a bylo garantovano 600Nm. (noteeth) Pak jsem tuto nechal posoudit clovekem, ktery v Madarsku vyrabi lamely pro okruhova TTcka s vykony presahujici bohate dvojnasobek serioveho vykonu. Ten se pry usmal a rekl, ze tento material (kterym byla oblozena) velice duverne zna, ze se jedna o material, ktery se pouziva na lamela v ruznych strojich a ze je to mozne koupit za 60 centu (0,60Euro) kus. S tim, ze je to pro pouziti v aute krajne nevhodne.

Nechal jsem si od nej vyrobit lamelu, na ktere jsem nalital 30tkm a ikdyz mi ji par dobraku spalilo, presto drzela i pri opakovanem pouziti nitra. Foto mohu poskytnout... vyndali jsme ji v utery. Jeji cena pred 2 roky byla 8tis. SK, vyrobeno v Madarsku.

Takze opravdu dejte peclivy pozor pri vyberu keramickych lamel a doporucuji dat na kvalitu a zaruky...treba firmy Sachs :D
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“