kua tak to riadny LAUFDVORAKTTT píše:určitě by to pomohlo,já tam dal 70mmTorgan píše:ja mam na jtd original 46mm takze by mi tam urcite pomohla 55 alebo 60
Výfuk... ...již asi po tisícáté!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
- rici.houba
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 937
- Registrován: 01 črc 2007, 19:06
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Mno, kamarad ma rouru komplet odpredu dozadu a ja si z nej delam prdel ze kdyz me predjizdi a veme za to, je na celou ulici slyset, jako by nekdo vzal megafon a dal ho k prdeli nekoho kdo sedi na hajzlu a ma brutalni sracku.
Ten zvuk je fakt hnusnej, takovy prdeni, fakt jako kdyz serete do misy na hajzlu.
Ja sem nechal katak vyndat, rozriznout a vyndat vnitrek, svarit zpet a namontovat. Vzhledove to nikdo nepozna, zadny kour navic, ani smrad.
Mam pocit ze to jde lepe do otacek a obcas slysim jak odfoukne turbo - velice jemne, takze sem spokojeny.
Jo a delal sem to proto, ze mi bylo lito vyhodit penize za novy kat, kdyz nevim jak tenhle tam byl dlouho a taky kvuli planum do budoucna.
Momentalne chip.
Ten zvuk je fakt hnusnej, takovy prdeni, fakt jako kdyz serete do misy na hajzlu.
Ja sem nechal katak vyndat, rozriznout a vyndat vnitrek, svarit zpet a namontovat. Vzhledove to nikdo nepozna, zadny kour navic, ani smrad.
Mam pocit ze to jde lepe do otacek a obcas slysim jak odfoukne turbo - velice jemne, takze sem spokojeny.
Jo a delal sem to proto, ze mi bylo lito vyhodit penize za novy kat, kdyz nevim jak tenhle tam byl dlouho a taky kvuli planum do budoucna.
Momentalne chip.
OII kombi, BXE 1.9 tdi @ 92kw a 280nm zatim jen chip
ten tvuj kamarad To ma na jakem aute jakou ruru na jakem motoru?mibfox píše:Mno, kamarad ma rouru komplet odpredu dozadu a ja si z nej delam prdel ze kdyz me predjizdi a veme za to, je na celou ulici slyset, jako by nekdo vzal megafon a dal ho k prdeli nekoho kdo sedi na hajzlu a ma brutalni sracku.
Ten zvuk je fakt hnusnej, takovy prdeni, fakt jako kdyz serete do misy na hajzlu.
Ja sem nechal katak vyndat, rozriznout a vyndat vnitrek, svarit zpet a namontovat. Vzhledove to nikdo nepozna, zadny kour navic, ani smrad.
Mam pocit ze to jde lepe do otacek a obcas slysim jak odfoukne turbo - velice jemne, takze sem spokojeny.
Jo a delal sem to proto, ze mi bylo lito vyhodit penize za novy kat, kdyz nevim jak tenhle tam byl dlouho a taky kvuli planum do budoucna.
Momentalne chip.
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
O2, 77 (nebo 74 kw)Torgan píše:ten tvuj kamarad To ma na jakem aute jakou ruru na jakem motoru?mibfox píše:Mno, kamarad ma rouru komplet odpredu dozadu a ja si z nej delam prdel ze kdyz me predjizdi a veme za to, je na celou ulici slyset, jako by nekdo vzal megafon a dal ho k prdeli nekoho kdo sedi na hajzlu a ma brutalni sracku.
Ten zvuk je fakt hnusnej, takovy prdeni, fakt jako kdyz serete do misy na hajzlu.
Ja sem nechal katak vyndat, rozriznout a vyndat vnitrek, svarit zpet a namontovat. Vzhledove to nikdo nepozna, zadny kour navic, ani smrad.
Mam pocit ze to jde lepe do otacek a obcas slysim jak odfoukne turbo - velice jemne, takze sem spokojeny.
Jo a delal sem to proto, ze mi bylo lito vyhodit penize za novy kat, kdyz nevim jak tenhle tam byl dlouho a taky kvuli planum do budoucna.
Momentalne chip.
prumer roury nevim, nebude to ale mene nez 6-8 cm prumer, no je to hrozny, i kdyby to pridalo 50 koni, nesel bych do toho ani za nic, ten zvuk je prisernej.
OII kombi, BXE 1.9 tdi @ 92kw a 280nm zatim jen chip
to nebylo na mym strojinogis píše:Trochu se ti to tluče s podpisem (kat off / "kat nechali")kosta103 píše:taky sem dal na OII vyfuk..vyhodily sme středak a koncak a kat nechali a zvuk to ma teda divnej a děla to hlavně turbooo
Octavia II 1.9Tdi 77kw...226Hp...467Nm
GII 1.9 Tdi 110kw 4x4... 324ps.. 520Nm
Fabia RS 96kw blt..+soft MAHA....M volesofty
GII 1.9 Tdi 110kw 4x4... 324ps.. 520Nm
Fabia RS 96kw blt..+soft MAHA....M volesofty
ale zase jak ty plyny chladnou, tak se jejich objem zmenšuje, nebo ne?
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 
Melo by se to rozsirovat...Huml píše:a neměls náhodou začít 60 pak 65 a nakonec 70?řekl bych, že by to tak mělo být, chladnější plyny na konci výfuku mají větší odpor, proto větší trubku

RIP _ O1 - L&K- 159PS/388Nm by Reesha
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
- rici.houba
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 937
- Registrován: 01 črc 2007, 19:06
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
těch 70mm ten začatek je myšlen jako expanzní komoraHuml píše:a neměls náhodou začít 60 pak 65 a nakonec 70?řekl bych, že by to tak mělo být, chladnější plyny na konci výfuku mají větší odpor, proto větší trubku
Octavia II 1.9Tdi 77kw...226Hp...467Nm
GII 1.9 Tdi 110kw 4x4... 324ps.. 520Nm
Fabia RS 96kw blt..+soft MAHA....M volesofty
GII 1.9 Tdi 110kw 4x4... 324ps.. 520Nm
Fabia RS 96kw blt..+soft MAHA....M volesofty