Passat B4 TDI nestartuje dokopce

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
macman
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 21 črc 2008, 14:42
Odpovědi: 0

Passat B4 TDI nestartuje dokopce

Příspěvek od macman »

Zdravím vespolek,
přítelkyně má Passata B4 TDI, který když zaparkuje v kopci čumákem nahoru, tak potom prostě nejde nastartovat. někdy chytne a okamžitě chcípne, potom už jenom motor točí a nic.. Pravděpodobně padá nafta a ruční čerpadlo auto nemá.. Vyměnil jsem všechny svorky na palivových hadičkách a nepomohlo to..

Předpokládám, že u tohoto modelu elektrický čerpadlo v nádrži není.. Může být závada netěsnost takovéhoto plastového bazmeku na palivovým filtru?? přijde mi, že je dost volný..

Nesetkal jste se někdo s tím???

Díky za rady..

Macman
pmmoto
Přispěvovatel
Příspěvky: 196
Registrován: 28 čer 2007, 12:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pmmoto »

Padá nafta...
pmmoto
Přispěvovatel
Příspěvky: 196
Registrován: 28 čer 2007, 12:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pmmoto »

Může být závada netěsnost takovéhoto plastového bazmeku na palivovým filtru?? .............ANO, je to zpětný ventilek.. (LOL)
macman
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 21 črc 2008, 14:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od macman »

To samozřejmě předpokládám, ale jde mi o to, jestli je v háji vstřikovací čerpadlo (předpokládám že ono drží naftu), nebo jestli to může dělat ten bílej plastovej čudl na palivovým filtru. Je sice na přepadu z motoru, nikdy z něj nic neteče, ale všechno ostatní jsem přetěsnil...

macman

EDIT: Než jsem odpověděl prvnímu, druhý vyřešil můj problém.. Děkuji.. :-) Nevíte jestli když koupím nový filtr, je onen plastový bazmek součástí nového filtru???
pmmoto
Přispěvovatel
Příspěvky: 196
Registrován: 28 čer 2007, 12:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pmmoto »

(předpokládám že ono drží naftu)...-nedrží a někdy není chyba na tom ventilku, ale na tom filtru (jestli ho někdo měnil), jestli ne vyměn oboje za nové a je klid.
yirka
Aktivista
Příspěvky: 1307
Registrován: 12 zář 2007, 18:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovy Vary už jinde

Příspěvek od yirka »

vyměn palivový filtr přesně to samý mi dělá GII tímto způsobem si o to říká
pekari
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 24 led 2006, 03:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od pekari »

Ze spod filtru je plastový šroub na vypuštění vody co se usadí na dně filtru .Překontroluj jestli není volny a jestli těsní?Ten plastový bazmek není součástí nového filtru.Pod tím bazmekem jsou dva O kroužky zkus je vyměnit .
W- Passat Variant B3 motor 1.9 TDI Z1 trysky 81kw
macman
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 21 črc 2008, 14:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od macman »

Takže jsem dal nový palivový filtr, sehnal nový zpětný ventil.. Pořád je v potrubí strašně vzduchu.. Předpokládal jsem, že to že jde v trubičkách více vzduchu, než nafty bude stejný problém.. Vše vyměněno a stále čerpám vzduch.. Vzhledem k tomu, že závada byla sporadická a vždy se stala přítelkyni 100km od domova a já jí pak jel několikrát roztáhnout, tak bych raději měl jistotu, že se závada nebude opakovat..

Mimochodem, setkal jste se někdo s tím, že na TDI "teče" vstřík??? Myslel jsem, že je prasklá přepadová hadička, všechny jsem vymenil a z jednoho vstříku stále dost teče nafta... Problém je že díky vzlínání nafty po motoru, nejsem schopen najít přesné místo úniku nafty...

macman
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od rudy5 »

tak ho najskôr poriadne umy arvou a potou uvidíš kade ti to tečie
BMW 330 ix
miko11zv
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 30 lis 2007, 15:39
Odpovědi: 0
Bydliště: slovensko

Příspěvek od miko11zv »

ja som mal v minulosti na rovnakom passate (tiez B4 1,9tdi )dost podobny problem....ked auto dlhsie stalo neslo nastartovat,ako keby padala nafta.Skusil som riesit X veci,ale napokon pomohol obycajny spatny ventil ktory som umiestnil na privodnu hadicu nafty do cerpadla.-cize pred cerpadlo.Stalo ma to par korun,nafta prestala padat a problem to vyriesilo.Za vyskusanie nic nedas,spatny ventil maju napr. v Autotechne.
Passat B5 Variant 1,9tdi 4motion 96KW r.v.2004
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od rudy5 »

hej aj to tam môže dať ja som tam mal kedysi takú puppičku čo mala ten ventil v sebe a pohoda hlavne PEUGEOT to robí tam dosť padá nafta na nich
BMW 330 ix
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“