Passat B4 TDI nestartuje dokopce
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Passat B4 TDI nestartuje dokopce
Zdravím vespolek,
přítelkyně má Passata B4 TDI, který když zaparkuje v kopci čumákem nahoru, tak potom prostě nejde nastartovat. někdy chytne a okamžitě chcípne, potom už jenom motor točí a nic.. Pravděpodobně padá nafta a ruční čerpadlo auto nemá.. Vyměnil jsem všechny svorky na palivových hadičkách a nepomohlo to..
Předpokládám, že u tohoto modelu elektrický čerpadlo v nádrži není.. Může být závada netěsnost takovéhoto plastového bazmeku na palivovým filtru?? přijde mi, že je dost volný..
Nesetkal jste se někdo s tím???
Díky za rady..
Macman
přítelkyně má Passata B4 TDI, který když zaparkuje v kopci čumákem nahoru, tak potom prostě nejde nastartovat. někdy chytne a okamžitě chcípne, potom už jenom motor točí a nic.. Pravděpodobně padá nafta a ruční čerpadlo auto nemá.. Vyměnil jsem všechny svorky na palivových hadičkách a nepomohlo to..
Předpokládám, že u tohoto modelu elektrický čerpadlo v nádrži není.. Může být závada netěsnost takovéhoto plastového bazmeku na palivovým filtru?? přijde mi, že je dost volný..
Nesetkal jste se někdo s tím???
Díky za rady..
Macman
To samozřejmě předpokládám, ale jde mi o to, jestli je v háji vstřikovací čerpadlo (předpokládám že ono drží naftu), nebo jestli to může dělat ten bílej plastovej čudl na palivovým filtru. Je sice na přepadu z motoru, nikdy z něj nic neteče, ale všechno ostatní jsem přetěsnil...
macman
EDIT: Než jsem odpověděl prvnímu, druhý vyřešil můj problém.. Děkuji..
Nevíte jestli když koupím nový filtr, je onen plastový bazmek součástí nového filtru???
macman
EDIT: Než jsem odpověděl prvnímu, druhý vyřešil můj problém.. Děkuji..

Takže jsem dal nový palivový filtr, sehnal nový zpětný ventil.. Pořád je v potrubí strašně vzduchu.. Předpokládal jsem, že to že jde v trubičkách více vzduchu, než nafty bude stejný problém.. Vše vyměněno a stále čerpám vzduch.. Vzhledem k tomu, že závada byla sporadická a vždy se stala přítelkyni 100km od domova a já jí pak jel několikrát roztáhnout, tak bych raději měl jistotu, že se závada nebude opakovat..
Mimochodem, setkal jste se někdo s tím, že na TDI "teče" vstřík??? Myslel jsem, že je prasklá přepadová hadička, všechny jsem vymenil a z jednoho vstříku stále dost teče nafta... Problém je že díky vzlínání nafty po motoru, nejsem schopen najít přesné místo úniku nafty...
macman
Mimochodem, setkal jste se někdo s tím, že na TDI "teče" vstřík??? Myslel jsem, že je prasklá přepadová hadička, všechny jsem vymenil a z jednoho vstříku stále dost teče nafta... Problém je že díky vzlínání nafty po motoru, nejsem schopen najít přesné místo úniku nafty...
macman
ja som mal v minulosti na rovnakom passate (tiez B4 1,9tdi )dost podobny problem....ked auto dlhsie stalo neslo nastartovat,ako keby padala nafta.Skusil som riesit X veci,ale napokon pomohol obycajny spatny ventil ktory som umiestnil na privodnu hadicu nafty do cerpadla.-cize pred cerpadlo.Stalo ma to par korun,nafta prestala padat a problem to vyriesilo.Za vyskusanie nic nedas,spatny ventil maju napr. v Autotechne.
Passat B5 Variant 1,9tdi 4motion 96KW r.v.2004