no měl jsem pocit že otázka mířila na HDI. O kvalitách 1,8 a 1,9 D a TD PSA snad není pochyb, měl jsem kdysi 205ku a prodával jsem ji s 530kk km. chytala na škrtnutí i v - 20.origoš píše:Citroen překoná Vaše představy. Tenhle reklamní slogan je i dost pravdivý, Měl jsem pět let BX 1,9D combi a když jsem ho kupoval, tak byl šest let starý, najeto něco přes 100 000 km. V podstatě na tom nic nezlobilo, krom nějaké netěsnosti na hydraulice, co přede mnou někdo zmrvil. Je fak ten, že jsou to auta pohodlná, ale složitou konstrukcí pérování je zaděláno na problémy, které se musí dostavit, až zpuchří gumové komponenty. Koroze taky hydraulickým regulátorům výšky dává zabrat, parkovací brzda na přední kola taky dokáže znepříjemnit život. Pokud je Citroen nový, nebo málo ojetý, tak opravdu překoná představy. Pokud má už něco za sebou, tak raději nebrat!
nejspolehlivější diesel
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- cippis
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 615
- Registrován: 23 led 2006, 21:02
- Bydliště: okolo Prahy
Odpovědi: 0
Superb 2,0 Tdi DSG Style, A6 3,0 TDI Q S-line, M. Pajero I. 2,5 Td do lesa
- cippis
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 615
- Registrován: 23 led 2006, 21:02
- Bydliště: okolo Prahy
Odpovědi: 0
zajímalo by mi jaký CR máš? Siemens nebo Bosch?Matěj píše:No tak strašný to není.Já jsem fakt spokojenej.cippis píše:víš proč se ráno manažeři od Citroenu nezdraví v práci??
...
.....
.......
Už se viděli ráno v servisu![]()
HDI je dobrý až na u absolutní lenost verze 66kw především když má CR od Siemensu, když má systém CR od Bosche je to o mooc lepší. Oba systémy se vyskytují nahodile bez ročníkového rozlišení
90 kobyl a krouťák už od 1800, co víc si přát.
Nemám to na nahánění,ale na jízdu do a z práce.
Pro mne dobrý až dost.
Superb 2,0 Tdi DSG Style, A6 3,0 TDI Q S-line, M. Pajero I. 2,5 Td do lesa
cippis píše:A poznám to jak ?Matěj píše:No tak strašný to není.Já jsem fakt spokojenej.cippis píše:víš proč se ráno manažeři od Citroenu nezdraví v práci??
...
.....
.......
Už se viděli ráno v servisu![]()
HDI je dobrý až na u absolutní lenost verze 66kw především když má CR od Siemensu, když má systém CR od Bosche je to o mooc lepší. Oba systémy se vyskytují nahodile bez ročníkového rozlišení
90 kobyl a krouťák už od 1800, co víc si přát.
Nemám to na nahánění,ale na jízdu do a z práce.
Pro mne dobrý až dost.
Někdo říkal, že se to dá poznat podlr krytu palivovýho filtru.Fakt.
Bosh má jinej a Siemens taky.
Nevíš jak to poznat ?
zajímalo by mi jaký CR máš? Siemens nebo Bosch?
Xsara 2,0 HDi Break
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1871
- Registrován: 02 dub 2006, 11:19
- Bydliště: třebíč
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
No myslím, že motory hdi nejsou zas tak špatné. ale serou se docela ty komponenty C. R. ale tdi je tdi.. Ted jednu perličku. spravuju auta pro jeden nejmenovanej bazar v třebíči a přijel tam chlápek, nějakej ředitel. měl bavoráka 735i a měl na tom najeto 1300000.. to jsem teda fakt koukal, protože to auto vypadalo docela normálně. říkal, že žádný větší problémy neměl a měl původní motor, kterej šel docela v poho.. ale je fakt, že z toho auta prej ani nevylezl, takže to jezdilo furt v tahu dálky. ale i tak je to slušný.. bral si samozřejmě znova bavora..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi
BMW R1150GS
BMW R1150GS
Zdravim...
Dovolím si zhodnit své bývalé kárky od nejlepší k nejhorší.
Průběžné pořadí:
1.-2. MB 240 D (123), r.v. 1978, nájezd 100ky000 km (kdo ví?), maximální držák motoru s komfortem a bezpečnostní za hubánka při pořízení. To vše bylo akceptovatelnou kompenzací za poněkud vyšší spotřebu 8 l/100 km při lehký noze. Kdybych si ho nechal, jezdil by jistě dodnes a nejspíš by se naučil fritovat.
1.-.2. Škoda Octavia 1,9 TDI, r.v. 2003, zatim 98 000 km, bez výhrad, Medvěda ale může trumfnout pouze za předpokladu, že natočí aspoň z poloviny tolik co on. Takže při půl mega si řeknu: dobrý! Vzhledem k výrobnímu roku bych ale tyhle káry neporovnával. Bez ohledu na to, že fritovadlo do TDI mi neni zrovna 2x košer.
3. VW Golf I; Caddy; 1,6 D; r.v. 1987, celkem 500 000 km se sptřebou 5 l (najel jsem s nim cca 50 000 km bez problémů, než jsem ho z blbosti poslal s díky dál), bez problémů, srdeční záležitost dělaná stále ještě v duchu lidového vozu s upřednostněním efektivity před efektností.
4. VW Golf II; Jetta, 1,6 TD, r.v. 1989, 120 000 km, sympaticky pružnej motor, pokud vydrží jako 1,6 D z Caďďasem budu si chrochtat dlouhá leta.
5. Peugeot 205, 2l, r.v. 1987, motor bez problémů, start na cvrnk i v mrazech, spotřeba kolem 5l/100 km, brzdy na prd, problémy s převodovkou (měchačka ve stuhlym asfaltu). Plechy začaly kvést až po dvou zimách, když jsem se vyflák na vystříkání dutin.
6. Peugeot 106, 1,6l, r.v. 1994, 150 000 km, motor tichej, klidnej, úspornej, ale po dvoulitru z 205 ky trochu ústup ze slávy. Ve finále prdla hlava.
7. Ford Fiesta 1,6 D, r.v. 1987, traktůrek bez výkonu, s problematickým startováním za mrazu. Dlouho se neohřál, páč neoslnil, krom toho že se začaly plechy drolit v perník.
Toť asi vše. Po zkušenostech tedy zakonzervovávám u strých VW.
Dovolím si zhodnit své bývalé kárky od nejlepší k nejhorší.
Průběžné pořadí:
1.-2. MB 240 D (123), r.v. 1978, nájezd 100ky000 km (kdo ví?), maximální držák motoru s komfortem a bezpečnostní za hubánka při pořízení. To vše bylo akceptovatelnou kompenzací za poněkud vyšší spotřebu 8 l/100 km při lehký noze. Kdybych si ho nechal, jezdil by jistě dodnes a nejspíš by se naučil fritovat.
1.-.2. Škoda Octavia 1,9 TDI, r.v. 2003, zatim 98 000 km, bez výhrad, Medvěda ale může trumfnout pouze za předpokladu, že natočí aspoň z poloviny tolik co on. Takže při půl mega si řeknu: dobrý! Vzhledem k výrobnímu roku bych ale tyhle káry neporovnával. Bez ohledu na to, že fritovadlo do TDI mi neni zrovna 2x košer.
3. VW Golf I; Caddy; 1,6 D; r.v. 1987, celkem 500 000 km se sptřebou 5 l (najel jsem s nim cca 50 000 km bez problémů, než jsem ho z blbosti poslal s díky dál), bez problémů, srdeční záležitost dělaná stále ještě v duchu lidového vozu s upřednostněním efektivity před efektností.
4. VW Golf II; Jetta, 1,6 TD, r.v. 1989, 120 000 km, sympaticky pružnej motor, pokud vydrží jako 1,6 D z Caďďasem budu si chrochtat dlouhá leta.
5. Peugeot 205, 2l, r.v. 1987, motor bez problémů, start na cvrnk i v mrazech, spotřeba kolem 5l/100 km, brzdy na prd, problémy s převodovkou (měchačka ve stuhlym asfaltu). Plechy začaly kvést až po dvou zimách, když jsem se vyflák na vystříkání dutin.
6. Peugeot 106, 1,6l, r.v. 1994, 150 000 km, motor tichej, klidnej, úspornej, ale po dvoulitru z 205 ky trochu ústup ze slávy. Ve finále prdla hlava.
7. Ford Fiesta 1,6 D, r.v. 1987, traktůrek bez výkonu, s problematickým startováním za mrazu. Dlouho se neohřál, páč neoslnil, krom toho že se začaly plechy drolit v perník.
Toť asi vše. Po zkušenostech tedy zakonzervovávám u strých VW.
- daniel.987
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 560
- Registrován: 22 úno 2006, 23:41
- Bydliště: Krkonoše
Odpovědi: 0
Měl jsem tu čest vlastnit MB piano 220D. Auto jezdilo jako taxi, pak shnilo, výměna kastle z roku 80, motor původní. Podle majitele najeto asi 530tkm. Měl jsem ho rok a půl jako pracovní auto. Motor naprosto suchý, startoval v mínus 25 bez problému. Svežení komfortní až na tu korozi. Ještě se dobře prodal. Moooc vzpomínám, kdyby byl kousek v super stavu, uvažoval bych o tom zas. Jen na neděli.
Sharan ASZ
Octavia AGR
Octavia AGR
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 87
- Registrován: 16 kvě 2006, 16:15
- Bydliště: okolie Nitry
Odpovědi: 0
Sukromne jazdim na TDI, sluzobne zas na HDi. TDI je dobre, ziadne vyhrady, tie drobne musky su primerane veku.
ALE citam vela negativnych veci o HDi, ale nejako to nemozem potvrdit. Ide to velmi prijemne, ten motor je tichsi a ma celkovo maksi chod ako TDI. To mi je ale jedno, nie je to pre mna dolezite. Ale vela som cital o vyssej spotrebe HDi v porovnani s TDI. S mojich skusenosti vyplyva, ze pri rovnakom style jazdy je spotreba u oboch porovnatelna. No a to HDi-cko startuje perfektne, v najtuhsich mrazoch na brnk, clovek ani nerozozna, ci je leto alebo zima. V tomto smere to je s TDI horsie, ale ako som pisal, je to vzhladom na jeho vek a opotrebenie primerane.
Takze zaver; maximalna spokojnost aj jednym aj druhym, oba su dobre.
Tolko moje skusenosti.
ALE citam vela negativnych veci o HDi, ale nejako to nemozem potvrdit. Ide to velmi prijemne, ten motor je tichsi a ma celkovo maksi chod ako TDI. To mi je ale jedno, nie je to pre mna dolezite. Ale vela som cital o vyssej spotrebe HDi v porovnani s TDI. S mojich skusenosti vyplyva, ze pri rovnakom style jazdy je spotreba u oboch porovnatelna. No a to HDi-cko startuje perfektne, v najtuhsich mrazoch na brnk, clovek ani nerozozna, ci je leto alebo zima. V tomto smere to je s TDI horsie, ale ako som pisal, je to vzhladom na jeho vek a opotrebenie primerane.
Takze zaver; maximalna spokojnost aj jednym aj druhym, oba su dobre.
Tolko moje skusenosti.
Octavia combi 1.9 TDI 66 kW, AGR ´98
No,sice jsem čerstvým majitelem A4 66kw,ale pár zkušeností s ropou i s benálem mám.Mezi nejlepší ropoidní motory podle mě patří 1,9 bez turba od PSA (Peugeot,Citroen) a klasika piáno.S TDi jezdím chvilku a zatím v pohodě,ale když vezmu v potaz pár elektronickejch píč.vin navíc,který se můžou potencionálně podělat,je výše popsané z hlediska spolehlivosti na tom nejlíp.
No a u benzínu je to Honda,bezkonkurenčně....
Tot můj subjektivní názor
No a u benzínu je to Honda,bezkonkurenčně....
Tot můj subjektivní názor
ahoj.
tak pridam aj ja moj nazor.zacinal som s Ford fiesta 1,8diesel.rv93.bola to hrkalka ale neslo to spatne az na tie starty. vymenil som to za citroenZX 1,9 diesel bolo to slusne priestranne auto spravil som na tom asi 80000km bez vacsich zavad.az mi raz na dialnici odisla eloktomagneticka ihla na cerpadle a auto chciplo.zakupil som skoda octavia TDi 81kw a bol som velmi spokojny.mal som auto od nova a najazdil som 100tisic bez problemov.teraz mam seat toledo TDI PD a som tiez velmi spokojny takze urcite zostanem pri TDI ale do VW by som sa nehrnul ja radsej 2triedu ako je SKODA a SEAT je tam dobry pomer Preis -Leistung a ine auto nechcem
K motorom HDI brat mal 306 Hdi 90 ps.motor mal kultivovany chod ale tahalo to dobre len do tych 140km/h potom sa to rozbiehalo pomaly.stale tam nieco svietilo najcastejsia zavada elektronicke pridavanie plynu (falosny signal)menili sme to asi 3krat za 4 roky.spotreba 6l je rad ze to predal.
naposledy som mal moznost sa odviest na peugeot 607 Hdi2,2l 136PS a porovnat to s Passat B6 TDI PD 96KW.peugeot pohodlna limuzina pre starych panov dost lenive.passat rodinne kombi s ktorym sa da aj zavodit.
tak pridam aj ja moj nazor.zacinal som s Ford fiesta 1,8diesel.rv93.bola to hrkalka ale neslo to spatne az na tie starty. vymenil som to za citroenZX 1,9 diesel bolo to slusne priestranne auto spravil som na tom asi 80000km bez vacsich zavad.az mi raz na dialnici odisla eloktomagneticka ihla na cerpadle a auto chciplo.zakupil som skoda octavia TDi 81kw a bol som velmi spokojny.mal som auto od nova a najazdil som 100tisic bez problemov.teraz mam seat toledo TDI PD a som tiez velmi spokojny takze urcite zostanem pri TDI ale do VW by som sa nehrnul ja radsej 2triedu ako je SKODA a SEAT je tam dobry pomer Preis -Leistung a ine auto nechcem

K motorom HDI brat mal 306 Hdi 90 ps.motor mal kultivovany chod ale tahalo to dobre len do tych 140km/h potom sa to rozbiehalo pomaly.stale tam nieco svietilo najcastejsia zavada elektronicke pridavanie plynu (falosny signal)menili sme to asi 3krat za 4 roky.spotreba 6l je rad ze to predal.
naposledy som mal moznost sa odviest na peugeot 607 Hdi2,2l 136PS a porovnat to s Passat B6 TDI PD 96KW.peugeot pohodlna limuzina pre starych panov dost lenive.passat rodinne kombi s ktorym sa da aj zavodit.
toledo sport TDI PD upravy rok2009:kat off.
opel astra TDS
Yamaha FZ6S
opel astra TDS
Yamaha FZ6S
- netopier
- Aktivista
- Příspěvky: 3328
- Registrován: 29 říj 2006, 22:37
- Bydliště: ZVOLEN,SK
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
benal .. skoda 1000 MB
tych nezabudnutelnych 42 koni....ma to svoje caro . kto zazil, vie o com vravim. ma 160 000 km kasna zhnita uz vyvarovana (tzv. pred renovaciou), ale motor stale ide a opiera az do cca 110 kmh potom sa mu uz nechce, a hlavne mne sa nechce vzlietnut
ale sam sommal moznost vozit sa v skodovkach ktore mali 2X menej najazdenych km a tie motory boli zrele na vrakovisko.. asi som chytil dobry kus.. vraj bolo z tuzexu ..
no a moj druhy pokus, seat cordoba afn 81kw .. super super.. len trvalo kym som si zvykol.. ked sa nastvem a idem sam a prazdny tak spotreba 3.9 - sice som brzda provozu ale da sa to ked je financna tiesen
menil som an tdi par veci ale som rad ze si to viem spravit sam a nemusim pocuvat reci typu "je tam vadna riadiaca jednotka motoru a treba vymenit 1,5 auta aby to slo" ..


ale sam sommal moznost vozit sa v skodovkach ktore mali 2X menej najazdenych km a tie motory boli zrele na vrakovisko.. asi som chytil dobry kus.. vraj bolo z tuzexu ..
no a moj druhy pokus, seat cordoba afn 81kw .. super super.. len trvalo kym som si zvykol.. ked sa nastvem a idem sam a prazdny tak spotreba 3.9 - sice som brzda provozu ale da sa to ked je financna tiesen

menil som an tdi par veci ale som rad ze si to viem spravit sam a nemusim pocuvat reci typu "je tam vadna riadiaca jednotka motoru a treba vymenit 1,5 auta aby to slo" ..
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967