laguna I r.v.98 1,9dti

Moderátoři: šulda, Moderátoři

mtapaj
Přispěvovatel
Příspěvky: 983
Registrován: 26 led 2007, 23:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Trstena

laguna I r.v.98 1,9dti

Příspěvek od mtapaj »

tak umyl som motor vapkou,,a auto stale islo v pohode,,no po odstaveni asi po hodine som uz nemohol nastartovat,,nesvieti mi kontrolka zhavenia,a na cievku vstrek.cerpadla nejde napetie,,pri pripojeni plus na cievku motor ide,,,kontrolka zhavenia neblika ani pri zap.zapalovani sa nerozsvieti,,poistky su ok,,aj konektori som prezrel,,,ani do zhaviaceho modulu nejde ziadna stava,iba na vykonovy stupen.
:? :? :?
KTS 530 k dispozicii
.....PASSAT B 5,5 96Kw+cca18Kw,AVF 2002-slusny stav aj vybava...:)
renault laguna 2,2td min.90kw..;o) palivo "FRITAK" - exx
Uživatelský avatar
Package
Aktivista
Příspěvky: 1586
Registrován: 24 led 2006, 07:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Package »

mal si si radsej klistyr spravit ako motor vapkou umyvat...rozmyslate pri tom ked idete motor vapkou umyvat??
Ropák je ropák....pokiaľ klepe tak ide..
Uživatelský avatar
zizalak
Aktivista
Příspěvky: 1261
Registrován: 12 zář 2007, 17:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od zizalak »

Jaj u Francouzů motory nemyju, po zkušenostech s mytím 1.8 16V od PSA v 406tce už nikdy...
Non1
Přispěvovatel
Příspěvky: 785
Registrován: 11 čer 2008, 20:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od Non1 »

Tak to si pekne pokašlal. Toto isté spravil známemu jeden "mechanik" na C3 1.4HDI. Po chvílke problémy s motorom, potom smrad spálených káblov. Rýchlo som mu odpojil baterku, oddekloval na motore čo sa dalo a otočili sme ho na slnko. Večer motor behal normálne, našťastie a odvtedy žiadne problémy. (wallbash)
Pokiaľ to má kolesá alebo kozy, tak s tým budú čoskoro problémy...
mtapaj
Přispěvovatel
Příspěvky: 983
Registrován: 26 led 2007, 23:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Trstena

Příspěvek od mtapaj »

no ale do prdele,,,ved vari to nemam umyvat zubnou kefkou hmmm????takto to mam za 15 min.,,,a stou kefkou za 15 hod... (LOL)
nekritizujte,,,ale poradte plss,,,,
idem to skusit este prest..... (wallbash)

nejdeeeeeeeee (wallbash) (wallbash) (wallbash)
KTS 530 k dispozicii
.....PASSAT B 5,5 96Kw+cca18Kw,AVF 2002-slusny stav aj vybava...:)
renault laguna 2,2td min.90kw..;o) palivo "FRITAK" - exx
Uživatelský avatar
Package
Aktivista
Příspěvky: 1586
Registrován: 24 led 2006, 07:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Package »

motor je motor...to neni lakovany diel ktory vystavujes stale na obdiv..podla mna ma byt motor nedotknuty vodou,,samozrejme ak netecie z neho olej ci ine kvapaliny..potom nepoviem nic ze ho treba umyt ale opatrne a hlavne NIE VAPKOU....
Ropák je ropák....pokiaľ klepe tak ide..
mtapaj
Přispěvovatel
Příspěvky: 983
Registrován: 26 led 2007, 23:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Trstena

Příspěvek od mtapaj »

Package píše:motor je motor...to neni lakovany diel ktory vystavujes stale na obdiv..podla mna ma byt motor nedotknuty vodou,,samozrejme ak netecie z neho olej ci ine kvapaliny..potom nepoviem nic ze ho treba umyt ale opatrne a hlavne NIE VAPKOU....
ved oki,,,,ale motor bol poriadne rozflakany,,je to dovoz a terajsi maitel je tiez poriadny lajdak,,,to uz vicitit zo smradu z kabiny,,,,a navise mu za jazdy praskol rozvod.remen a odnieslo si to nastastie iba 6 ventylov,,,takze som to spravil,,,a aby to malo aj vonkajsi efekt,tak som ho nakoniec umyl,,,,a motor bezal normalne aj nastartoval,,,,,,no po vycuvani a zaparkovani na parkovisko,,asi po hodine kaput,,,,,maitel hovoril ze mu to niekedy slabsie startovalo,,no ja som nic nezaznamenal .po oprave to chitalo na brnk a motor slapal ako hodinky,,,,
KTS 530 k dispozicii
.....PASSAT B 5,5 96Kw+cca18Kw,AVF 2002-slusny stav aj vybava...:)
renault laguna 2,2td min.90kw..;o) palivo "FRITAK" - exx
Non1
Přispěvovatel
Příspěvky: 785
Registrován: 11 čer 2008, 20:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od Non1 »

mtapaj píše:
Package píše:motor je motor...to neni lakovany diel ktory vystavujes stale na obdiv..podla mna ma byt motor nedotknuty vodou,,samozrejme ak netecie z neho olej ci ine kvapaliny..potom nepoviem nic ze ho treba umyt ale opatrne a hlavne NIE VAPKOU....
ved oki,,,,ale motor bol poriadne rozflakany,,je to dovoz a terajsi maitel je tiez poriadny lajdak,,,to uz vicitit zo smradu z kabiny,,,,a navise mu za jazdy praskol rozvod.remen a odnieslo si to nastastie iba 6 ventylov,,,takze som to spravil,,,a aby to malo aj vonkajsi efekt,tak som ho nakoniec umyl,,,,a motor bezal normalne aj nastartoval,,,,,,no po vycuvani a zaparkovani na parkovisko,,asi po hodine kaput,,,,,maitel hovoril ze mu to niekedy slabsie startovalo,,no ja som nic nezaznamenal .po oprave to chitalo na brnk a motor slapal ako hodinky,,,,
Už nebude. Dokefral si si elektroniku. Ako píše Package - nie vapkou. Kefou by si to robil dve hodiny a motor by išiel. Vapkou to máš za pár minút a roboty s opravou na dni. Tak neviem, čo je lepšie... :?
Inak ako som písal hore. Odpojiť baterku, oddeklovať, vysušiť a modliť sa.
Pokiaľ to má kolesá alebo kozy, tak s tým budú čoskoro problémy...
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Jeden můj kamarád, bohužel už není mezi námi říkal. Auto se zásadně mejt nemá, protože voda autu škodí. Kdykoli meju, tak si na tu poučku vzpomenu. Pro žabožrouty platí dvojnásob.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

ja umyvam motor normalne vapkov najprv nastriekam arvov a potom pride vapka otcovy som dnes umyval motor na ducate a bez problemov brat roby v ivecu maju vazne velku vapku pri kazdom servise snou vystriekaju cele auto a samozrejme poriadne aj motor a nikdy nebol problem a ked sme uz pri tom ked vonku przi a prejdete po kaluzi mate tak ci tak vsade vodu :?
zdenek6869
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 03 bře 2009, 18:52
Odpovědi: 0

Příspěvek od zdenek6869 »

Co tahle hlavni rele?
mtapaj
Přispěvovatel
Příspěvky: 983
Registrován: 26 led 2007, 23:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Trstena

Příspěvek od mtapaj »

presiel som vsetky spoje a konektory,,niektore boli zaoxidovane,no nie moc,hlavne pod bateriou...
ano nespinalo rele napajania cerpadla a modulu zhavenia,,,,,nemalo kostru ,,tak som prepojil kostru relatka skusackou,a nechal som motor nastartovany asi tri hod.
potom som odpojil skusacku,a skusil som normalne startnut,,a islo to,no ked som skusil 2.krat uz nie,,,,tak som to prepojil na kostru,a spinacie napetie som dal z druheho relatka ktore je napajane od spinacky..
motor ide v pohode a tak ako ma... 8)
myslim ze po dokladnejsom vysuseni by to malo slapat aj bez upravy
KTS 530 k dispozicii
.....PASSAT B 5,5 96Kw+cca18Kw,AVF 2002-slusny stav aj vybava...:)
renault laguna 2,2td min.90kw..;o) palivo "FRITAK" - exx
Non1
Přispěvovatel
Příspěvky: 785
Registrován: 11 čer 2008, 20:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od Non1 »

Tak to je dobre. Ale aspoň už vieš, že vapka a motor nejde k sebe (LOL)
Pokiaľ to má kolesá alebo kozy, tak s tým budú čoskoro problémy...
mtapaj
Přispěvovatel
Příspěvky: 983
Registrován: 26 led 2007, 23:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Trstena

Příspěvek od mtapaj »

Non1 píše:Tak to je dobre. Ale aspoň už vieš, že vapka a motor nejde k sebe (LOL)
kurca ale dotraz sa mi to nestalo,,,a hlavne nie u diesla (LOL) (LOL) (LOL) (wallbash) (wallbash) (wallbash)
z benzin.motormi som mal niekedy problem to vysusit,,,ved staci napr.na favorite namocit zapalovanie a je v prdeli,,po vysuseni prasi len taky rachot... :D
ale vapkou budem aj tak dalej umyvat,,lebo to vycisti perfektne a ma to aj vizualny efekt,,pokial sa nestane defekt... (LOL)
KTS 530 k dispozicii
.....PASSAT B 5,5 96Kw+cca18Kw,AVF 2002-slusny stav aj vybava...:)
renault laguna 2,2td min.90kw..;o) palivo "FRITAK" - exx
Uživatelský avatar
Package
Aktivista
Příspěvky: 1586
Registrován: 24 led 2006, 07:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Package »

komu neni rady tmu neni pomoci....
ja sa vapkou motora nikdy ani nechytim.....nac si zadelavat na problemy.
Ropák je ropák....pokiaľ klepe tak ide..
Odpovědět

Zpět na „Renault / Dacia“