Zdeněk M píše:kodajz píše:určitě to chce rozumnou úpravu softu, ale jak poznám, že si s tím někdo pohraje? Ono ani doporučení není jistota, že bude úprava udělaná rozumně. žádného známého nemám

A proto je nejlepsí to nechat bejt,origo tak jak to je, nebo se ti to zacne srat a budes do toho cpat prachy. At das sebe lepsí cip,tak vždy pridas naftu a jak pridas naftu tak musis zvýsit plnicí tlak. A jak zvednes plnicí tlak moc o víc než 100mb tak padne turbo. Každý turbo je delaný na naký plnicí tlak a soucastk v nom uvnitr, jakmile das cip a tim padem vyžsí tlak,tak hridel se zacne vic namahat na ohyb jak tlací až se ohne,turbo zacne houkat a pak klekne. vsichny co tyhle motory nacipovaly,tak menily turbo, jeden co skousel s 2,0l maximum tak pri 105kw mu rupla ojnice a smitec, tak koupil jinej motor a rupla zas,tak to radsi nechal bejt origo, prodal a koupil vw v tom ma s 1,9l 190koní a este to jezdí a to tomu dava sodu,se divim že to este nekleklo na spodku. Jak pežo tak vw bylo cipovano v UR tuning.
je to jak jsem napsal !!! Vsichni honi KONE a co nejvic kroutak !! Staci se podivat na ruzne WWW ze... vse uplne na max, kazdy hlavne aby to jelo od spoda ( malo to jede od spoda neslo by to vic jeste vic ? ) no a pak.... to praska a kazdy se divi co ze se to stalo

))))) Kdyby se pridavalo jen 100mB to je uplne v pohode ale staci se podivat do upravy a to je 200 i 300 vzdyt spoustu lidi ani nevi co tam nahrava ! Kazdopadne VW je VW a snese i nemozne viz moje T-SDI a dalsi a dalsi

Tot vse odeme k tomuto tematu !
