
divnej zvuk u ASV
Moderátoři: šulda, Moderátoři
S tím ventilem N75 je to jásné, protože když ho odpojíš, tak nejde do ovládání turba podtlak, a je jako by pořád zavřené - točí minimum (obtok). Je to prostě ze sání. Když to tlačí, tak se tam nějak ty tlaky porvou. Ještě je varianta, že se turbo při decelaraci zatřepe (pokud má vůli) anebo jsou hlučnější ložiska turbíny. Říkám je to varianta, ale divné je, že ten zvuk zůstal i při výměně turba. To by byla dost velká náhoda, ale možné to je.Zdendas píše:koukám, že výměna ventilu nepomáha a zvuk nemizí, ale proč zvuk zmizí, když ventil odpojím? teda vytahnu z něj ty dvě horní hadičky, ale napájení mu nechám.

Pod 2000 ot ti to může dělat taky ale méně a to už nemusíš slyšet. Já jsem si toho hluku všiml až když jsem vyměnil váhu vzduchu. Ještě chci upřesnit že ta stará váha byla ok ale jsem do ní rypal tak přestala fungovat. Upřesňuji to proto aby si někdo nemyslel že jsem se starou váhou měl malý výkon. Ještě jsem nezkoumal jaká může mít vliv váha na ten kravál v sání. Myslím si že to bude spíš souhra náhod.
Ventil EGR jsem měl vytáhnutý a čistil jsem ho, a po namontování to bylo stejné. S tím olejem v IC by to možná mohlo být, třeba se zmenšil průchod. jak je složitá demontáž IC, dělal už to někdo?
Ventil EGR jsem měl vytáhnutý a čistil jsem ho, a po namontování to bylo stejné. S tím olejem v IC by to možná mohlo být, třeba se zmenšil průchod. jak je složitá demontáž IC, dělal už to někdo?
Octavia 1.9 TDI 81kW
Budu ho čistit, jak bude trochu teplo. Chtělo by to zvedák anebo bude stačit hever k pravému přednímu kolu si myslím. Jedna hadice zvrchu jedna zespodu a pak je ještě přychycený myslím na třech šroubech, jo a čidlo. Jo vlastně, nemůže to být jen tím čidlem na IC, to je možná taky varianta. Jo a dolů by měl jít asi spodem, jestli se nepletu.