Motor s Favorita do Felicie?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
umts
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 10 pro 2008, 09:25
Odpovědi: 0

Motor s Favorita do Felicie?

Příspěvek od umts »

Kamarat zadrel feliciu1.3 MPi a ma motor s favorita. Mate nieake skusenosti s takou vimenou? Su tam nieake komplikacie?
kevino
Aktivista
Příspěvky: 4674
Registrován: 23 led 2006, 21:03
Odpovědi: 0

Re: Motor s Favorita do Felicie?

Příspěvek od kevino »

umts píše:Kamarat zadrel feliciu1.3 MPi a ma motor s favorita. Mate nieake skusenosti s takou vimenou? Su tam nieake komplikacie?

to radsej zohnat 1,3 MPi nie ? ako sa stym babrat (LOL)
Mad_Boxs
Přispěvovatel
Příspěvky: 186
Registrován: 25 čer 2007, 18:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mad_Boxs »

A v čem by měl být problém? "babrať " Výměna sacího a výfuk. potrubí, zaslepku na vyustění rozdělovače a snímač na setrváku, jinak si myslím, že ty motory jako takové jsou identické. pokud se mýlím, tak mě opravte.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33493
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Mad_Boxs píše:A v čem by měl být problém? "babrať " Výměna sacího a výfuk. potrubí, zaslepku na vyustění rozdělovače a snímač na setrváku, jinak si myslím, že ty motory jako takové jsou identické. pokud se mýlím, tak mě opravte.
tak MPi má jinou vačku tak z toho bude zdechlinka, snímač klepání se tam musí nějak domastit a na STK je zas nenadchne typ motoru

jako deto ale dřeto miloš
radimes
Přispěvovatel
Příspěvky: 257
Registrován: 29 led 2007, 15:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Opavwsko

Příspěvek od radimes »

Taky si myslím,že lepší koupit motor mpi z nějaké bouračky... (crazy)
VW Vento 1,9TDI 66kw 90ps,AHU, klima,r.v.7/97 prodej ČR 5/98....I love TDI.....
DynDyn
Přispěvovatel
Příspěvky: 208
Registrován: 17 zář 2008, 13:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od DynDyn »

Jde to, dělal jsem to. Ale je na tom mnoho práce (asi tak 5 hodin místo 1 při pouhé výmene kus za kus), a pokud nemas známý, tak na tebe budou štěkat na STK, nebo tě nepustí... A při dnešní ceně motorů - cca 2000 tis....
Fabia I, 2003, 1,9 TDI 74 kw, ATD
Octavia II RS, 2008, 2,0 TDI, 125 kw, CEGA
Ibiza, 2003, 1,4 16V, 55 kw
Passat, 2002, 1,9 TDI, 96 kw, AVF
Passat, 2004, 1,9 TDI, 96 kw AVF
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Jedině přeházet zadřené díly. Typové číslo musí souhlasit, jinak neprojde STK.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
DynDyn
Přispěvovatel
Příspěvky: 208
Registrován: 17 zář 2008, 13:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od DynDyn »

origoš píše:Jedině přeházet zadřené díly. Typové číslo musí souhlasit, jinak neprojde STK.
tak přehazovat díly je ješte na dýl. už jen co me napadá jako první věc tak je přesazení stěn válců nad blok. pro laika dost náročné... nejjednodušší je výměna kus za kus, nejlepe za stejny typ, aby se jen provedl výmaz čisla motoru, a pokud menis typ za stejny typ, tak je to bráno jako legálni vymena
Fabia I, 2003, 1,9 TDI 74 kw, ATD
Octavia II RS, 2008, 2,0 TDI, 125 kw, CEGA
Ibiza, 2003, 1,4 16V, 55 kw
Passat, 2002, 1,9 TDI, 96 kw, AVF
Passat, 2004, 1,9 TDI, 96 kw AVF
supermuf0090
Přispěvovatel
Příspěvky: 589
Registrován: 22 srp 2009, 20:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od supermuf0090 »

slovacek.milos píše:
Mad_Boxs píše:A v čem by měl být problém? "babrať " Výměna sacího a výfuk. potrubí, zaslepku na vyustění rozdělovače a snímač na setrváku, jinak si myslím, že ty motory jako takové jsou identické. pokud se mýlím, tak mě opravte.
tak MPi má jinou vačku tak z toho bude zdechlinka, snímač klepání se tam musí nějak domastit a na STK je zas nenadchne typ motoru

jako deto ale dřeto miloš
no zalezi z jakyho favorita motor ma to je dost podstatnej poznatek jestli karburator 136 nebo 135 nebo jednobodovou strikacku jinak pokud by tam bouchnul motor ze 136 tak zase takovou vzdechlinu mit nebude nicmene nejsnazsi je sehnat motor stejneho typu
Ford Galaxy I Ghia 1.9 TDi AFN 81 kW
Škoda 110L
Hyundai Elantra 2.0CRDi
Ford Transit 2,5TD
Fiat 127 MKI
VW Touareg 3.0 TDi
Borath
Přispěvovatel
Příspěvky: 424
Registrován: 20 říj 2009, 16:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha - Západ

Příspěvek od Borath »

Každopádně to jde, ale bez známých na STK to bude problém, jinak na tom motoru z fáčka nejni ten smímač klepání jak u tu tuším Miloš psal a stím je dle mého názoru největší pakárna.
VW Touran, 1.9 TDI 77kw, BKC, DSG
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2165
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

většinou se zadře klika , atu není problém , vyměnit
G4 ARL chip Reesha , turbo - Oleg turbopower (2,... bar )
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3698
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Jediný problém je snímač klepání.Číslo se dá naklepat raznicema.Mám to na svý BMM taky tak.Cca tři hoďky práce i s přemašlením sání atd...
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10317
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

U těchto motorů se mnohem častěji než klika zadírá vačka v bloku. Pak je problém, protože blok i vačka jsou na výměnu, tudíž se to nedá použít s jinými střevy.

Motory 1,3 MPi mají vyšší stupeň komprese (což není až takový problém) a jinou vačku (což by problém být mohl, protože je tam dost podstatný rozdíl v časování a zdvihu ventilů). Takže se přikláním k názoru většiny - koupil bych jiný motor 781.136M přímo z Feldy a je po problému.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Audi A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 174
Registrován: 30 srp 2008, 06:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Turnov

Příspěvek od Audi A4 »

[Tomas6"]Jediný problém je snímač klepání.Číslo se dá naklepat raznicema.Mám to na svý BMM taky tak.Cca tři hoďky práce i s přemašlením sání atd...[/quote] (wallbash)

(wallbash) jen to pis
Audi A4 quattro Tdi bez uprav...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“