Motor s Favorita do Felicie?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Motor s Favorita do Felicie?
Kamarat zadrel feliciu1.3 MPi a ma motor s favorita. Mate nieake skusenosti s takou vimenou? Su tam nieake komplikacie?
Re: Motor s Favorita do Felicie?
umts píše:Kamarat zadrel feliciu1.3 MPi a ma motor s favorita. Mate nieake skusenosti s takou vimenou? Su tam nieake komplikacie?
to radsej zohnat 1,3 MPi nie ? ako sa stym babrat

-
- Aktivista
- Příspěvky: 33493
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
tak MPi má jinou vačku tak z toho bude zdechlinka, snímač klepání se tam musí nějak domastit a na STK je zas nenadchne typ motoruMad_Boxs píše:A v čem by měl být problém? "babrať " Výměna sacího a výfuk. potrubí, zaslepku na vyustění rozdělovače a snímač na setrváku, jinak si myslím, že ty motory jako takové jsou identické. pokud se mýlím, tak mě opravte.
jako deto ale dřeto miloš
Jde to, dělal jsem to. Ale je na tom mnoho práce (asi tak 5 hodin místo 1 při pouhé výmene kus za kus), a pokud nemas známý, tak na tebe budou štěkat na STK, nebo tě nepustí... A při dnešní ceně motorů - cca 2000 tis....
Fabia I, 2003, 1,9 TDI 74 kw, ATD
Octavia II RS, 2008, 2,0 TDI, 125 kw, CEGA
Ibiza, 2003, 1,4 16V, 55 kw
Passat, 2002, 1,9 TDI, 96 kw, AVF
Passat, 2004, 1,9 TDI, 96 kw AVF
Octavia II RS, 2008, 2,0 TDI, 125 kw, CEGA
Ibiza, 2003, 1,4 16V, 55 kw
Passat, 2002, 1,9 TDI, 96 kw, AVF
Passat, 2004, 1,9 TDI, 96 kw AVF
tak přehazovat díly je ješte na dýl. už jen co me napadá jako první věc tak je přesazení stěn válců nad blok. pro laika dost náročné... nejjednodušší je výměna kus za kus, nejlepe za stejny typ, aby se jen provedl výmaz čisla motoru, a pokud menis typ za stejny typ, tak je to bráno jako legálni vymenaorigoš píše:Jedině přeházet zadřené díly. Typové číslo musí souhlasit, jinak neprojde STK.
Fabia I, 2003, 1,9 TDI 74 kw, ATD
Octavia II RS, 2008, 2,0 TDI, 125 kw, CEGA
Ibiza, 2003, 1,4 16V, 55 kw
Passat, 2002, 1,9 TDI, 96 kw, AVF
Passat, 2004, 1,9 TDI, 96 kw AVF
Octavia II RS, 2008, 2,0 TDI, 125 kw, CEGA
Ibiza, 2003, 1,4 16V, 55 kw
Passat, 2002, 1,9 TDI, 96 kw, AVF
Passat, 2004, 1,9 TDI, 96 kw AVF
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 589
- Registrován: 22 srp 2009, 20:53
- Bydliště: Praha 9
no zalezi z jakyho favorita motor ma to je dost podstatnej poznatek jestli karburator 136 nebo 135 nebo jednobodovou strikacku jinak pokud by tam bouchnul motor ze 136 tak zase takovou vzdechlinu mit nebude nicmene nejsnazsi je sehnat motor stejneho typuslovacek.milos píše:tak MPi má jinou vačku tak z toho bude zdechlinka, snímač klepání se tam musí nějak domastit a na STK je zas nenadchne typ motoruMad_Boxs píše:A v čem by měl být problém? "babrať " Výměna sacího a výfuk. potrubí, zaslepku na vyustění rozdělovače a snímač na setrváku, jinak si myslím, že ty motory jako takové jsou identické. pokud se mýlím, tak mě opravte.
jako deto ale dřeto miloš
Ford Galaxy I Ghia 1.9 TDi AFN 81 kW
Škoda 110L
Hyundai Elantra 2.0CRDi
Ford Transit 2,5TD
Fiat 127 MKI
VW Touareg 3.0 TDi
Škoda 110L
Hyundai Elantra 2.0CRDi
Ford Transit 2,5TD
Fiat 127 MKI
VW Touareg 3.0 TDi
U těchto motorů se mnohem častěji než klika zadírá vačka v bloku. Pak je problém, protože blok i vačka jsou na výměnu, tudíž se to nedá použít s jinými střevy.
Motory 1,3 MPi mají vyšší stupeň komprese (což není až takový problém) a jinou vačku (což by problém být mohl, protože je tam dost podstatný rozdíl v časování a zdvihu ventilů). Takže se přikláním k názoru většiny - koupil bych jiný motor 781.136M přímo z Feldy a je po problému.
Motory 1,3 MPi mají vyšší stupeň komprese (což není až takový problém) a jinou vačku (což by problém být mohl, protože je tam dost podstatný rozdíl v časování a zdvihu ventilů). Takže se přikláním k názoru většiny - koupil bych jiný motor 781.136M přímo z Feldy a je po problému.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)