Megane 1,9dci 2005 netáhne

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
noki
Přispěvovatel
Příspěvky: 366
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 10:14

Megane 1,9dci 2005 netáhne

Příspěvek od noki »

Koupili jsme megana 1,9 dci 96kW, asi s FAPem a nejede víc neř cca 2500 ot. Diagnostika hází 2 chyby :

P0651 - snímač referenčního napětí B - signál vysoký
P0487 - ISO polohování škrtící klapky zpětného vedení výfukových plynů

Auto bylo nabourané a nemá zatím naplněnou klimatizaci. Hledal jsem tady na foru a zdá se, že i tohle by mohl být problém. Poradí někdo?

Předem dík.
Okura
Aktivista
Příspěvky: 1484
Odpovědi: 0
Registrován: 17 dub 2006, 16:38
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Okura »

koukni na ERG ventil
noki
Přispěvovatel
Příspěvky: 366
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 10:14

Příspěvek od noki »

Na EGR jsem koukal, zdá se čistý, dá se nějak otestovat?
Okura
Aktivista
Příspěvky: 1484
Odpovědi: 0
Registrován: 17 dub 2006, 16:38
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Okura »

ale ty chyby určitě nebudou z Renault Clip
pak opravuješ ěnco ani nevíš co to je
noki
Přispěvovatel
Příspěvky: 366
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 10:14

Příspěvek od noki »

No jsou přečteny programem VCDS, to je verze VAGu, která umí číst i Renaulty.
Okura
Aktivista
Příspěvky: 1484
Odpovědi: 0
Registrován: 17 dub 2006, 16:38
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Okura »

no renaulty máj svoje kody
VCDS bych moc neveřil pro EOBD normu
automobilky si stejně dělají svoje, aby jim to jezdilo zpět do autorizáku
pett
Nesolidní prodejce
Nesolidní prodejce
Příspěvky: 522
Odpovědi: 0
Registrován: 30 zář 2006, 13:03
Bydliště: Příbram

Příspěvek od pett »

noki píše:No jsou přečteny programem VCDS, to je verze VAGu, která umí číst i Renaulty.
Takže EOBD :) ,na to opravdu není dvakrát spolehnutí ,jestli chceš jistotu ,tak Clip a následná studie chyby v dílenské příručce.

Jinak první závada vnitřní reference napájení jednotky,pokud jde smazat a napájení naměříš v pořádku tak to neřeš.
Druhá závada jak už bylo zmiňováno ,funkce EGR ventilu,to by mohl být tvůj problém.
Otestovat se dá i sledovat jeho funkci v hodnotách či grafu,ovšem ne na VAGu ten je super na koncern.Tady je potřeba Clip nebo alespoň nějaká schopná multiznačka.
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Odpovědi: 0
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

pett píše:
noki píše:No jsou přečteny programem VCDS, to je verze VAGu, která umí číst i Renaulty.
Takže EOBD :) ,na to opravdu není dvakrát spolehnutí ,jestli chceš jistotu ,tak Clip a následná studie chyby v dílenské příručce.

Jinak první závada vnitřní reference napájení jednotky,pokud jde smazat a napájení naměříš v pořádku tak to neřeš.
Druhá závada jak už bylo zmiňováno ,funkce EGR ventilu,to by mohl být tvůj problém.
Otestovat se dá i sledovat jeho funkci v hodnotách či grafu,ovšem ne na VAGu ten je super na koncern.Tady je potřeba Clip nebo alespoň nějaká schopná multiznačka.
EGR, nesmí být pootevrený a chybet taliřek, obcas upadne.
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Odpovědi: 1
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

Zkus EGR zaslepit a uvidíš...může ti tudy ucházet tlak ze sání.
Tlak v sání v měřenejch hodnotách neni? Taky bys to podle toho poznal ;)
***VAG,PSA,Renault***
noki
Přispěvovatel
Příspěvky: 366
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 10:14

Příspěvek od noki »

Nejsem si jistý, ale asi to má FAP, nevadí to při zaslepení EGR?
Btw, jak se pozná, že tam ten FAP je?
noki
Přispěvovatel
Příspěvky: 366
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 10:14

Příspěvek od noki »

Tak myslím, že originál kody těch chyb jsou DF012 a DF272. Nevíte někdo, co s tím?
Dík.
Okura
Aktivista
Příspěvky: 1484
Odpovědi: 0
Registrován: 17 dub 2006, 16:38
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Okura »

ta DF012 je napájecí napětí snímačů řady 2.
bud pro snímače plnicího tlaku, nebo tlaku v railu či snímač polohy plynu
noki
Přispěvovatel
Příspěvky: 366
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 10:14

Příspěvek od noki »

Dík. A je nějaký jednoduchý způsob, jak ty čidla otestovat? A odstraní se ta chyba "sama", nebo se po případné výměně čidla musí vymazat z paměti závad?
Okura
Aktivista
Příspěvky: 1484
Odpovědi: 0
Registrován: 17 dub 2006, 16:38
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Okura »

vem měřák nebo oscil, a zjisit napájecí napětí na snímačích, musíš měřit i země

lepe by to bylo vidět na clipu
Odpovědět

Zpět na „Renault / Dacia“