Megane 1,9dci 2005 netáhne
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Megane 1,9dci 2005 netáhne
Koupili jsme megana 1,9 dci 96kW, asi s FAPem a nejede víc neř cca 2500 ot. Diagnostika hází 2 chyby :
P0651 - snímač referenčního napětí B - signál vysoký
P0487 - ISO polohování škrtící klapky zpětného vedení výfukových plynů
Auto bylo nabourané a nemá zatím naplněnou klimatizaci. Hledal jsem tady na foru a zdá se, že i tohle by mohl být problém. Poradí někdo?
Předem dík.
P0651 - snímač referenčního napětí B - signál vysoký
P0487 - ISO polohování škrtící klapky zpětného vedení výfukových plynů
Auto bylo nabourané a nemá zatím naplněnou klimatizaci. Hledal jsem tady na foru a zdá se, že i tohle by mohl být problém. Poradí někdo?
Předem dík.
-
- Nesolidní prodejce
- Příspěvky: 522
- Registrován: 30 zář 2006, 13:03
- Bydliště: Příbram
Odpovědi: 0
Takže EOBDnoki píše:No jsou přečteny programem VCDS, to je verze VAGu, která umí číst i Renaulty.

Jinak první závada vnitřní reference napájení jednotky,pokud jde smazat a napájení naměříš v pořádku tak to neřeš.
Druhá závada jak už bylo zmiňováno ,funkce EGR ventilu,to by mohl být tvůj problém.
Otestovat se dá i sledovat jeho funkci v hodnotách či grafu,ovšem ne na VAGu ten je super na koncern.Tady je potřeba Clip nebo alespoň nějaká schopná multiznačka.
EGR, nesmí být pootevrený a chybet taliřek, obcas upadne.pett píše:Takže EOBDnoki píše:No jsou přečteny programem VCDS, to je verze VAGu, která umí číst i Renaulty.,na to opravdu není dvakrát spolehnutí ,jestli chceš jistotu ,tak Clip a následná studie chyby v dílenské příručce.
Jinak první závada vnitřní reference napájení jednotky,pokud jde smazat a napájení naměříš v pořádku tak to neřeš.
Druhá závada jak už bylo zmiňováno ,funkce EGR ventilu,to by mohl být tvůj problém.
Otestovat se dá i sledovat jeho funkci v hodnotách či grafu,ovšem ne na VAGu ten je super na koncern.Tady je potřeba Clip nebo alespoň nějaká schopná multiznačka.