čip ze 101k na 145k a spojka

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Odpovědi: 0
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

Jim píše:TDIPOWER: když už tu je diskuze o této spojce, tak bych se chtěl zeptat na dojmy.....už ti nekdy proklouzla? dále, pokud řadíš a sešlapuješ ji, cítíš v ní vibrace(nebo spíš pulzování)? co jsem projel mezitím seriový TDI s běžnou spojkou, tak tam vibrace nejsou žádný....může to dělat setrvák, nebo je to něčím jiným? :)
čéééče...tak jo. Trošičku to pulzuje. Ale než jsi se zeptal, tak jsem si to ani neuvědomoval. Nepřikádám tomu žádný význam. Ještě zkusím tátovu 66kW Oktávku. Tam je vše origo, pravidelné servisy......tak uvidím, jestli to dělá, nebo ne. Ty myslíš že je to něco, co by být nemělo????
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Odpovědi: 0
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

tomáš karbus píše:TDIPOWER:jak si to myslel zustat ta seriova ty dvouhmote nak neverim rikam tim mechanickym cerpadlem to bylo zvedli jen o kousek u toho passata a ten pritlacak se rozsklebil a neni to jen moje skusenost a sem docela potesenej ze rikas ze si pokoupil ten 1z v polsku nemoh bys mi napsat kde presne do polska to mam o mnoho dal nez ty tak abych jel na jistotku privez bych si dyz tak i do zasoby furt to nekdo shani a jinak ty lamely obkladat nenechavam kupuju novi komplety od sachsu i lozisko i pritlacak vydrzej o hodne vic nez seriovej vykon bez problemu a dyz uz chce nekdo opravdu hodne tak je asi lepsi dat tech 16500 a koupit tu jak taj nekde ukazoval vyfocenou resha fakt drzi a vydrzi davaj na to myslim i dost velkou zaruku
Já te dvouhmotě taky nevěřím. Ale spíš setrvačníku. No není to sranda ani v tom Polsku. Na burze všichni tvrdili, že to mají doma. Takže jsem to splašil asi až na potřetí, a to jsem musel fakt jet k borcovi domů. Je to velmi nedostatkové zboží i tam, takže přesně kam si pro to zajet nejsem schopen říct. Sorry. Ještě se ti můžu potat za 14 dní. To tam pojedu letos asi naposled. Je tam už kosa abych trávil celý den na burze (LOL) .
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

TDIPOWER píše:
Jim píše:TDIPOWER: když už tu je diskuze o této spojce, tak bych se chtěl zeptat na dojmy.....už ti nekdy proklouzla? dále, pokud řadíš a sešlapuješ ji, cítíš v ní vibrace(nebo spíš pulzování)? co jsem projel mezitím seriový TDI s běžnou spojkou, tak tam vibrace nejsou žádný....může to dělat setrvák, nebo je to něčím jiným? :)
čéééče...tak jo. Trošičku to pulzuje. Ale než jsi se zeptal, tak jsem si to ani neuvědomoval. Nepřikádám tomu žádný význam. Ještě zkusím tátovu 66kW Oktávku. Tam je vše origo, pravidelné servisy......tak uvidím, jestli to dělá, nebo ne. Ty myslíš že je to něco, co by být nemělo????
mě to tak pulzuje celý půlrok, co ji mám...taky jsem si toho nevšiml dokud jsem si neprojel seriový TDI, pak mmě to trklo....

možná tu bude někdo vědět, čím to přesně je...jen by mě to zajímalo.. :)
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“