
Max 160Km/h, prilozen log,vycisteno porad nejedu!!!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
potřebuješ buď volnou rovinku nebo lépe kopec , zapojíš vag nastartuješ ,zvolíš motor , dále měřené hodnoty , navolíš kanály nahoru 3 ; v prostřed 7 ; dolů 11 , v pravo dole zvolíš log , napíšeš jméno logu ( třeba můj první log ) rozjedeš se až na trojku při cca 1500 ot dáš start ( logu ) přidáš na plný plyn a držíš ho až na 4500ot , ubereš dáš stop a konec , pozavíráš a vypneš VAG lepší se to dělá ve dvou a je to i bezpečnější , doma odeřeš soubor VAG COM ( nespouštět odevřít složku kde je program uložen ) mezi jednotlivejma složkama je složka LOGS tu odeřeš a v ní bude tvůj log ten zkopíruješ třeba na leteckou poštu a odkaz dáš sem 

A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD
škoda 120 L zábava
G7 GTD
Panove ja jezzdim 200 nejakych 160 neresim vubecBorath píše:mam naprosto stejnej motor a maximálka je 180do 180 to tahne tak tak a potom už to neche, zítra juknu na ty měřené hodnoty ve VAG co tam je a pokud by tam bylo těch třeba 180 mohu si to kdyžtak nějak sám doma upravit? a popřípadě doporučení na kolik a jak na to? Díky
Audi A4 quattro Tdi bez uprav...
Mozno keby mu to slo jak ma,aj on by jazdil 200.Audi A4 píše:Panove ja jezzdim 200 nejakych 160 neresim vubecBorath píše:mam naprosto stejnej motor a maximálka je 180do 180 to tahne tak tak a potom už to neche, zítra juknu na ty měřené hodnoty ve VAG co tam je a pokud by tam bylo těch třeba 180 mohu si to kdyžtak nějak sám doma upravit? a popřípadě doporučení na kolik a jak na to? Díky

Ja by som sa rad dozvedel viacej o tom kanali 27. Co je to za hodnota,aka tam ma byt,a ako sa da v pripade upravit?
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Passat Variant 1.8T APU
1pavel píše:potřebuješ buď volnou rovinku nebo lépe kopec , zapojíš vag nastartuješ ,zvolíš motor , dále měřené hodnoty , navolíš kanály nahoru 3 ; v prostřed 7 ; dolů 11 , v pravo dole zvolíš log , napíšeš jméno logu ( třeba můj první log ) rozjedeš se až na trojku při cca 1500 ot dáš start ( logu ) přidáš na plný plyn a držíš ho až na 4500ot , ubereš dáš stop a konec , pozavíráš a vypneš VAG lepší se to dělá ve dvou a je to i bezpečnější , doma odeřeš soubor VAG COM ( nespouštět odevřít složku kde je program uložen ) mezi jednotlivejma složkama je složka LOGS tu odeřeš a v ní bude tvůj log ten zkopíruješ třeba na leteckou poštu a odkaz dáš sem
jo dik zejra na to jdu!!!


Borath píše:přátele dnes jsem zkoušel zadat do měřených hodnot ten kanál 27 a v posledním políčku mi to napsalo "není dostupné" takže jestli jsem to dobře pochopil tímto postupem jsem mohl zjistit zda je v autě omezovač či ne, ale s ímto výsledkem jsem z too jelen......
Ano .Souhlasim taky mi to vcera neslo.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 8061
- Registrován: 24 říj 2007, 08:51
- Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN
zanesene turbo.
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
ok dik.Tak jestli je to jistota,tak ho vyndam to neni problem.Jen muzu to turbo rozebrat sam?Neni treba neco koupit?Cim to cistit?Naky tesneni ,srouby a tak?misoVW píše:zanesene turbo.
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
jj zanesený turbo , jestli si na něj netroufáš svěř ho do turbopoweru http://www.turbopower.cz/ vyčištění 1500kč , doporučuju ho nechat při tom převážit +500kč
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD
škoda 120 L zábava
G7 GTD