Ztrata vykonu 1.9 TDi
Moderátoři: šulda, Moderátoři
To:Huml
Jeste me napadlo.Deje se mi zhruba v tech otackach dost divnej zvuk z motoru.Je to jak vyfuk,ale ten jsem cely vyndal a delalo to stejne.Takovy hluboky chrceni.Jen asi mezi 2200-2400otackama.Nemuzou to byt ty lopatky u turba?Vaha vzduchu je merena a dobra.Mam rok95 asi 66kw ted presne nevim.
.Diky. 
Jeste me napadlo.Deje se mi zhruba v tech otackach dost divnej zvuk z motoru.Je to jak vyfuk,ale ten jsem cely vyndal a delalo to stejne.Takovy hluboky chrceni.Jen asi mezi 2200-2400otackama.Nemuzou to byt ty lopatky u turba?Vaha vzduchu je merena a dobra.Mam rok95 asi 66kw ted presne nevim.


ahoj.mam pasika AFN 81kw.tedka se mi asi uz po seste stalo,ze pri seslapnuti pnynu na podlahu proste slabe,jako kdyby turbo vubec nezaplo,potom jsem ubral a znovu seslapl a uz dobre.nevite nekdo co to bylo? celkem me to vrta hlavou.snad se to nebude zhorsovat.
jeste---va podzim jsem menil vahu vzduch.delalo to neco podobneho,ale nejdrive to zatahlo a nad 2500 pokles.a takto to delalo porad.nemuze byt ta vaha nejaka zanesena a nebo mokra? zaclo me to blbnout kdyz povolily mrazy
jeste---va podzim jsem menil vahu vzduch.delalo to neco podobneho,ale nejdrive to zatahlo a nad 2500 pokles.a takto to delalo porad.nemuze byt ta vaha nejaka zanesena a nebo mokra? zaclo me to blbnout kdyz povolily mrazy
-
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 09 úno 2006, 17:15
- Bydliště: Jizni Cechy
-
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 09 úno 2006, 17:15
- Bydliště: Jizni Cechy
-
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 09 úno 2006, 17:15
- Bydliště: Jizni Cechy
Jestli to máš rozdělaný, tak tou páčkou na turbu musí jít hejbat úplně volně. Ta tyčka z té plechovky de vytahovat tíž, je tam pružina, ale pokud těsní membrána, většinou to bývá v pořádku. Ten ventil N75 poznáš bez diagnostiky těžko, to že cvaká, neznamená, že je v pořádku. Jestli jsi povolil tu tyčku od té páčky, doufám, že jsi si poznačil polohu, musí se to nastavit tak ,aby to péro bylo předepjatý, ale úplně přesně ti to neřeknu, z hlavy to nevím (možná: lehce zašroubovat až je páčka bez vůle a pak ještě o 8 otáček,myslím, že by to tak nějak mohlo být, je to jen takovej výstřel). Každopádně VAG je VAG, stejně si myslím, že by si na něm měl zkončit.
-
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 09 úno 2006, 17:15
- Bydliště: Jizni Cechy
-
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 09 úno 2006, 17:15
- Bydliště: Jizni Cechy
-
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 09 úno 2006, 17:15
- Bydliště: Jizni Cechy
-
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 09 úno 2006, 17:15
- Bydliště: Jizni Cechy
Dělal jsem diagnostiku VAG, na trojku jsem jel 1500 otáček a pak jsem to sešlápl. tlak turba byl 2183, váha vzduchu na volnoběh 415, při 3000 otáčkách 847,9. Vypadá to na váhu ale když jsem ji vyměnil za novou tak ke změně k lepšímu nedošlo. Co s tím?
Auto poořád hlásí chybu Nízký tlak v sacím potrubí. Mezi 2000 až 2200 ot se ozve jakýsi zvuk od motoru.

A4 66kW