115PD vs 130PD

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Odpovědi: 0
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

115PD vs 130PD

Příspěvek od Stingray »

Nájdite 5 rôznych detailov.....výherca získava zlavu na sadu H-kovaných ojníc na PDčko.

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
...to be or not to be... - faster
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Tak nevím jestli je to rozdíl jen mezi 115 a 130.
Já měl rozdělaný 2 stejný motory (AUY) a přesně ten rozdíl tam byl taky. (širší oko ojnice na pístním čepu....)
Někde jsem slyšel, že ty motory takhle upravovali kvůli přechodu na olej 0W30 - olejový film má menší únosnost a proto větší plocha pouzder. Ale nevím.
Vyfoť ty písty i zespodu. Mě píst prasknul (115 PS - Mahle), tak ať vidím, jestli je to on. :D
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Odpovědi: 0
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

MirekX píše:Tak nevím jestli je to rozdíl jen mezi 115 a 130.
Já měl rozdělaný 2 stejný motory (AUY) a přesně ten rozdíl tam byl taky. (širší oko ojnice na pístním čepu....)
Někde jsem slyšel, že ty motory takhle upravovali kvůli přechodu na olej 0W30 - olejový film má menší únosnost a proto větší plocha pouzder. Ale nevím.
Vyfoť ty písty i zespodu. Mě píst prasknul (115 PS - Mahle), tak ať vidím, jestli je to on. :D
je to MAHLE obidva 115pd aj 130pd
...to be or not to be... - faster
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

tak takhle to dopadlo, když jsem jel s vlekem cca 5km do kopce po dálnici na šestku plnej cca 1900 ot. podotýkám, že to ještě tenkrát nebylo ani čiplé, mělo to jen svých 115 ps a 310Nm :(
Dal jsem tam písty z jiného AUY, nebyly to Mahle, byly o 10g těžší a měly od pohledu tlustší dno. Zatím drží :D Obrázek
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“