Vibrace pri akceleraci
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Vibrace pri akceleraci
Ahoj.
Mam chipnuteho Passata a uz delsi dobu pozoruju vibrace. Objevuji se pri prudkem pridani plynu v nizkych otackach motoru. Je mozne ze je to spojkou nebo tipujete neco vaznejsiho ?
Mam chipnuteho Passata a uz delsi dobu pozoruju vibrace. Objevuji se pri prudkem pridani plynu v nizkych otackach motoru. Je mozne ze je to spojkou nebo tipujete neco vaznejsiho ?
Passat B5,5 1.9 TDI PD (AVB), 100HP powered by Reesha -> 145 HP
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1566
- Registrován: 06 srp 2006, 17:48
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Setrvák to nebude.To by to vybrovalo pořád ,hlavně i na volnoběh.Jestly to dělá při akceleraci tak je to něco na nápravě,typuji P vnitřní kloub.
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
setrvacnik spomaha aute pri rozjezdu tzn v nizkych otackach on se dycky natoci a pak kdyz je potreba tak se pustiKoumi píše:co je to ten "setrvak"? tiez mam pocit ze mi to jemne vibruje a ked som kupil auto sa mi zda ze to nerobilo a navyse na neutrali mi nejako chrci prevodovka, ked slapnem na spojku (staci do polky) to prestane
VW Polo 1.4 tdi rv 2001
Co že natočí?Já myslel že setrvačník slouží k tomu aby motor běžěl rovnoměrně a zároveň složí ke startováníDavidVoda píše:setrvacnik spomaha aute pri rozjezdu tzn v nizkych otackach on se dycky natoci a pak kdyz je potreba tak se pustiKoumi píše:co je to ten "setrvak"? tiez mam pocit ze mi to jemne vibruje a ked som kupil auto sa mi zda ze to nerobilo a navyse na neutrali mi nejako chrci prevodovka, ked slapnem na spojku (staci do polky) to prestane
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
hmm tak se zkus rozjet bez setrvaku co to udela:)bud bys musel dat hafo moc plynu nebo ti to chcipneváha píše:Co že natočí?Já myslel že setrvačník slouží k tomu aby motor běžěl rovnoměrně a zároveň složí ke startováníDavidVoda píše:setrvacnik spomaha aute pri rozjezdu tzn v nizkych otackach on se dycky natoci a pak kdyz je potreba tak se pustiKoumi píše:co je to ten "setrvak"? tiez mam pocit ze mi to jemne vibruje a ked som kupil auto sa mi zda ze to nerobilo a navyse na neutrali mi nejako chrci prevodovka, ked slapnem na spojku (staci do polky) to prestane
tady je citace z jednoho článku:
Při výpočtu hmotnosti setrvačníku pro sériová vozidla se přihlíží k tomu, aby energie akumulovaná do setrvačníku (při volnoběžných otáčkách) umožnila rozjezd vozidla na rovině bez manipulace s akcelerátorem. Setrvačník vychází sice těžší než je nezbytně nutné, ale ulehčuje rozjezd vozidla méně zkušeným řidičům a zlepšuje chování vozu při popojíždění v koloně, stačí pouze práce se spojkou bez přidávání plynu (můžete si sami vyzkoušet rozjezd vozidla na volnoběh pouze s citlivým ovládáním spojky). Setrvačník částečně působí také jako
VW Polo 1.4 tdi rv 2001
Re: Vibrace pri akceleraci
přesně tenhle problém jsem měl po chipu, proto mi to Reesha ještě doladil s tím, že dost snížil krouták v nízkých otm., přesně nevím o kolik....vibrace ustoupily a po výměně spojky za VR6 zcela zmizely...Fox píše:Ahoj.
Mam chipnuteho Passata a uz delsi dobu pozoruju vibrace. Objevuji se pri prudkem pridani plynu v nizkych otackach motoru. Je mozne ze je to spojkou nebo tipujete neco vaznejsiho ?
toť moje zkušenost...

Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300

BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300

to si to ale blbe pochopilDavidVoda píše:setrvacnik spomaha aute pri rozjezdu tzn v nizkych otackach on se dycky natoci a pak kdyz je potreba tak se pustiKoumi píše:co je to ten "setrvak"? tiez mam pocit ze mi to jemne vibruje a ked som kupil auto sa mi zda ze to nerobilo a navyse na neutrali mi nejako chrci prevodovka, ked slapnem na spojku (staci do polky) to prestane

ten setrvacnik se toci furt, diky nemu ale ma motor na volnobech vyrovnanejsi beh, da se rozjizdet bez plynu v kolone a taky to kvuli nemu vic zere na volnobeh a hlavne jak uz tu nekdo psal venec na nem slouzi ke startovani a plocha zase ke kontaktu s lamelou spojky
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp

