Vibrace pri akceleraci

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Fox
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 27 úno 2006, 08:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha, Milovice

Vibrace pri akceleraci

Příspěvek od Fox »

Ahoj.
Mam chipnuteho Passata a uz delsi dobu pozoruju vibrace. Objevuji se pri prudkem pridani plynu v nizkych otackach motoru. Je mozne ze je to spojkou nebo tipujete neco vaznejsiho ?
Passat B5,5 1.9 TDI PD (AVB), 100HP powered by Reesha -> 145 HP
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Že by setrvák :(
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

Setrvák to nebude.To by to vybrovalo pořád ,hlavně i na volnoběh.Jestly to dělá při akceleraci tak je to něco na nápravě,typuji P vnitřní kloub.
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
Uživatelský avatar
DavidVoda
Přispěvovatel
Příspěvky: 131
Registrován: 22 čer 2006, 10:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od DavidVoda »

muze to byt ten kloub,ale mozna taky silentbloky na motoru hlavně u převodovky,jestli ti to dělá i při prudším zabrždění tak určo silentblok převodovky,nejjednoduší je si vlézt pod auto a zkusit vůle na kloubech potom až zkoušet silentbloky
VW Polo 1.4 tdi rv 2001
Fox-CZ
Přispěvovatel
Příspěvky: 63
Registrován: 23 led 2006, 20:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fox-CZ »

me to delal setrvak.....
Passat 2002 TDI96KW
Kesy
Přispěvovatel
Příspěvky: 91
Registrován: 24 led 2006, 10:22
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kesy »

Mě to taky dělal setrvák, stejné příznaky pouze v zátěži v nízkých otáčkách na volnoběh v pohodě
Koumi
Přispěvovatel
Příspěvky: 120
Registrován: 25 dub 2006, 11:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od Koumi »

co je to ten "setrvak"? tiez mam pocit ze mi to jemne vibruje a ked som kupil auto sa mi zda ze to nerobilo a navyse na neutrali mi nejako chrci prevodovka, ked slapnem na spojku (staci do polky) to prestane
Mercedes e 270cdi
Uživatelský avatar
DavidVoda
Přispěvovatel
Příspěvky: 131
Registrován: 22 čer 2006, 10:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od DavidVoda »

Koumi píše:co je to ten "setrvak"? tiez mam pocit ze mi to jemne vibruje a ked som kupil auto sa mi zda ze to nerobilo a navyse na neutrali mi nejako chrci prevodovka, ked slapnem na spojku (staci do polky) to prestane
setrvacnik spomaha aute pri rozjezdu tzn v nizkych otackach on se dycky natoci a pak kdyz je potreba tak se pusti
VW Polo 1.4 tdi rv 2001
váha
Aktivista
Příspěvky: 3887
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

DavidVoda píše:
Koumi píše:co je to ten "setrvak"? tiez mam pocit ze mi to jemne vibruje a ked som kupil auto sa mi zda ze to nerobilo a navyse na neutrali mi nejako chrci prevodovka, ked slapnem na spojku (staci do polky) to prestane
setrvacnik spomaha aute pri rozjezdu tzn v nizkych otackach on se dycky natoci a pak kdyz je potreba tak se pusti
Co že natočí?Já myslel že setrvačník slouží k tomu aby motor běžěl rovnoměrně a zároveň složí ke startování
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Uživatelský avatar
DavidVoda
Přispěvovatel
Příspěvky: 131
Registrován: 22 čer 2006, 10:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od DavidVoda »

váha píše:
DavidVoda píše:
Koumi píše:co je to ten "setrvak"? tiez mam pocit ze mi to jemne vibruje a ked som kupil auto sa mi zda ze to nerobilo a navyse na neutrali mi nejako chrci prevodovka, ked slapnem na spojku (staci do polky) to prestane
setrvacnik spomaha aute pri rozjezdu tzn v nizkych otackach on se dycky natoci a pak kdyz je potreba tak se pusti
Co že natočí?Já myslel že setrvačník slouží k tomu aby motor běžěl rovnoměrně a zároveň složí ke startování
hmm tak se zkus rozjet bez setrvaku co to udela:)bud bys musel dat hafo moc plynu nebo ti to chcipne
tady je citace z jednoho článku:
Při výpočtu hmotnosti setrvačníku pro sériová vozidla se přihlíží k tomu, aby energie akumulovaná do setrvačníku (při volnoběžných otáčkách) umožnila rozjezd vozidla na rovině bez manipulace s akcelerátorem. Setrvačník vychází sice těžší než je nezbytně nutné, ale ulehčuje rozjezd vozidla méně zkušeným řidičům a zlepšuje chování vozu při popojíždění v koloně, stačí pouze práce se spojkou bez přidávání plynu (můžete si sami vyzkoušet rozjezd vozidla na volnoběh pouze s citlivým ovládáním spojky). Setrvačník částečně působí také jako
VW Polo 1.4 tdi rv 2001
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Re: Vibrace pri akceleraci

Příspěvek od Jim »

Fox píše:Ahoj.
Mam chipnuteho Passata a uz delsi dobu pozoruju vibrace. Objevuji se pri prudkem pridani plynu v nizkych otackach motoru. Je mozne ze je to spojkou nebo tipujete neco vaznejsiho ?
přesně tenhle problém jsem měl po chipu, proto mi to Reesha ještě doladil s tím, že dost snížil krouták v nízkých otm., přesně nevím o kolik....vibrace ustoupily a po výměně spojky za VR6 zcela zmizely...

toť moje zkušenost... :)
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

DavidVoda píše:
Koumi píše:co je to ten "setrvak"? tiez mam pocit ze mi to jemne vibruje a ked som kupil auto sa mi zda ze to nerobilo a navyse na neutrali mi nejako chrci prevodovka, ked slapnem na spojku (staci do polky) to prestane
setrvacnik spomaha aute pri rozjezdu tzn v nizkych otackach on se dycky natoci a pak kdyz je potreba tak se pusti
to si to ale blbe pochopil (LOL)

ten setrvacnik se toci furt, diky nemu ale ma motor na volnobech vyrovnanejsi beh, da se rozjizdet bez plynu v kolone a taky to kvuli nemu vic zere na volnobeh a hlavne jak uz tu nekdo psal venec na nem slouzi ke startovani a plocha zase ke kontaktu s lamelou spojky
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“