trubky stlačeného vzduchu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 975
- Registrován: 19 kvě 2006, 06:36
- Bydliště: Havířov
Odpovědi: 0
taky by me to zajimalo
Prumer by mel byt vetsi nebo stejny jako vystup z turba ?
Dalo by se pouzit neco z toho? http://www.alupa.cz/index.php?cl=profily&id=4

Prumer by mel byt vetsi nebo stejny jako vystup z turba ?
Dalo by se pouzit neco z toho? http://www.alupa.cz/index.php?cl=profily&id=4
E91 N52B30 

- Kornout
- Aktivista
- Příspěvky: 3097
- Registrován: 23 led 2006, 21:21
- Bydliště: šluknovský výběžek
Odpovědi: 0
To titan: Předpokládám že u tebe připadá v ůvahu průměr min.60mm, udělej to z trubek z výfuků, min.náklady, funkčnost OK a ještě si navaříš držáky tam kde potřebujěš. Hliník je dost drahej a hlavně to sváření a zapasování je docela pakárna, když na to nemáš svářečku doma.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

-
- Aktivista
- Příspěvky: 1521
- Registrován: 09 říj 2006, 22:00
- Bydliště: Pozdeň
Odpovědi: 0
jo to mne taky zajima juknete na gumex.cz a nebo jedině nasvářet z plastu ted zrovna sem to řešil s kámošem bazénařem tak mi slíbil že mi to svaří z nákejch spešl trubek do 250 stupnu,ale myslim že na gumexu to ňák splácáte je to za slušnej peníz a navic už to taj někdo psal dobrej je ten ocelovej husí krk,ale ty tlakovy koncovky většinou nemaj skladem
Len tak bokom, tiez mam hadice z T815,fero píše:A ja vyfuk z V3S a hadice z TATRY 815 .Tie so zelenym opletom a vnutornym priemerom 50.Ten texilny oplet v casti nasadenia na IC som orezal a zahrial vo vriacej vode,namazal vazelinou.EXPERIMENT GII IC.


Fiat Tipo 1.9TDsX 270.000 km / po smrti
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Odpovědi: 0
mno, co se stlaceneho vzduchu tyce, tak tenkostenny nerez - hlinik nebrat, protoze neni izolant (resp. hodne prenasi teplo). ...dale je dobry to omotat termopaskou, pokud to je v blizkosti zdroje tepla
pravidlem je, ze se jde od turba stejnou, ne-li vetsi trubkou a stale se zvetsuje, takze klidne z do IC 50mm a z nej 60mm.
u vyfuku je dobre za turbem udelat zvetsenou komoru, aby se zde mohly plyny ochladit a tim zmensit svuj objem (viz. http://www.tjmmotorsport.com/store/imag ... ctid=16164)... btw. nedokazal by nekdo sehnat toto? http://www.thermoanalytics.com/company/ ... ss020.html
pravidlem je, ze se jde od turba stejnou, ne-li vetsi trubkou a stale se zvetsuje, takze klidne z do IC 50mm a z nej 60mm.
u vyfuku je dobre za turbem udelat zvetsenou komoru, aby se zde mohly plyny ochladit a tim zmensit svuj objem (viz. http://www.tjmmotorsport.com/store/imag ... ctid=16164)... btw. nedokazal by nekdo sehnat toto? http://www.thermoanalytics.com/company/ ... ss020.html
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)