trubky stlačeného vzduchu

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
titan0306
Aktivista
Příspěvky: 4302
Odpovědi: 0
Registrován: 10 bře 2006, 21:47
Bydliště: Nový Bor

trubky stlačeného vzduchu

Příspěvek od titan0306 »

Tak mě zajímá vhodný materiál popř.síla a proč?
Tel:776005385 Nový Bor
Radim205D
Přispěvovatel
Příspěvky: 975
Odpovědi: 0
Registrován: 19 kvě 2006, 06:36
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Radim205D »

taky by me to zajimalo (noteeth)

Prumer by mel byt vetsi nebo stejny jako vystup z turba ?

Dalo by se pouzit neco z toho? http://www.alupa.cz/index.php?cl=profily&id=4
E91 N52B30 :)
Uživatelský avatar
titan0306
Aktivista
Příspěvky: 4302
Odpovědi: 0
Registrován: 10 bře 2006, 21:47
Bydliště: Nový Bor

Příspěvek od titan0306 »

Nikdo nic?
Tak já tam dám trubky z lešení :o
Tel:776005385 Nový Bor
Radim205D
Přispěvovatel
Příspěvky: 975
Odpovědi: 0
Registrován: 19 kvě 2006, 06:36
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Radim205D »

a ja z odpadu :(
E91 N52B30 :)
Batistuta
Aktivista
Příspěvky: 1286
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:47
Bydliště: Praha

Příspěvek od Batistuta »

A já tam dám Hořické trubičky... (noteeth)
FABIA 1,6tdi - soft dieselpower
fero
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Odpovědi: 0
Registrován: 19 říj 2006, 06:12

Příspěvek od fero »

A ja vyfuk z V3S a hadice z TATRY 815 .Tie so zelenym opletom a vnutornym priemerom 50.Ten texilny oplet v casti nasadenia na IC som orezal a zahrial vo vriacej vode,namazal vazelinou.EXPERIMENT GII IC.
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

To titan: Předpokládám že u tebe připadá v ůvahu průměr min.60mm, udělej to z trubek z výfuků, min.náklady, funkčnost OK a ještě si navaříš držáky tam kde potřebujěš. Hliník je dost drahej a hlavně to sváření a zapasování je docela pakárna, když na to nemáš svářečku doma.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Odpovědi: 0
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

jo to mne taky zajima juknete na gumex.cz a nebo jedině nasvářet z plastu ted zrovna sem to řešil s kámošem bazénařem tak mi slíbil že mi to svaří z nákejch spešl trubek do 250 stupnu,ale myslim že na gumexu to ňák splácáte je to za slušnej peníz a navic už to taj někdo psal dobrej je ten ocelovej husí krk,ale ty tlakovy koncovky většinou nemaj skladem
rat21
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 16:03

Příspěvek od rat21 »

fero píše:A ja vyfuk z V3S a hadice z TATRY 815 .Tie so zelenym opletom a vnutornym priemerom 50.Ten texilny oplet v casti nasadenia na IC som orezal a zahrial vo vriacej vode,namazal vazelinou.EXPERIMENT GII IC.
Len tak bokom, tiez mam hadice z T815, :D teda jedno pravouhle koleno. Stalo 104 Kc, original fiatacke 1200. :o
Fiat Tipo 1.9TDsX 270.000 km / po smrti
Uživatelský avatar
Sokolda
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 00:12
Bydliště: Příbram

Příspěvek od Sokolda »

Sou to stejně zloději , já kupoval taky počítal mi to 12,-/1cm
Seat CordobaTDI / AFN - 176 HP
Seat Alhambra TDI / AFN - 171 HP
Škoda Fabia SDI / ASY - Nemá HP
Ford C-Max 1,6 Tdci - 80kW
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

mno, co se stlaceneho vzduchu tyce, tak tenkostenny nerez - hlinik nebrat, protoze neni izolant (resp. hodne prenasi teplo). ...dale je dobry to omotat termopaskou, pokud to je v blizkosti zdroje tepla

pravidlem je, ze se jde od turba stejnou, ne-li vetsi trubkou a stale se zvetsuje, takze klidne z do IC 50mm a z nej 60mm.

u vyfuku je dobre za turbem udelat zvetsenou komoru, aby se zde mohly plyny ochladit a tim zmensit svuj objem (viz. http://www.tjmmotorsport.com/store/imag ... ctid=16164)... btw. nedokazal by nekdo sehnat toto? http://www.thermoanalytics.com/company/ ... ss020.html
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

vhodný matroš je nerez- něco stojí ale není to strašný, pak jen nerezové elektrody (těma se svařuje výborně). po zaleštění to i vypadá hezky

Obrázek

8)
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“