princíp VGT rok 1848

zcela mimo automobilovou tématiku

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
dolar100
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 09 říj 2008, 13:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

princíp VGT rok 1848

Příspěvek od dolar100 »

Francisova turbína :D pekné VGT na ten rok 1848 Obrázek[/img]
Mercdes C cdi
Majkl.fiat
Přispěvovatel
Příspěvky: 197
Registrován: 17 bře 2009, 12:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od Majkl.fiat »

To jo, mají to pěkně vymyšlený, a kluci od Garrettu to pěkně okopírovali. Jen by mě zajímalo co se stalo když zatuhly lopatky (rofl) (rofl) (rofl)
Fiat Uno TDi.d., 1929 ccm, GT2052V, Race520, čerpadlo mTDI 12 mm, exhoust 60 mm, FMIC, open air filtr :-)

VW Transporter T4 1,9mTDI - blok+hlava 1Z, pajšl ASZ, čerpadlo 11mm, PP764, turbo ještě nevím, co se podaří, zatím serie TD :)
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Všechno už tady bylo... přímý vstřik už měla i Praga V3S 8)
GIV Variant TDi ???kW
bombastiq
Aktivista
Příspěvky: 3643
Registrován: 07 kvě 2008, 21:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od bombastiq »

Slavkov píše:Všechno už tady bylo... přímý vstřik už měla i Praga V3S 8)
:o :o :o :o :o :o


nějakej protyp ??
--775914666--stačí zavolat :) , Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Nerozumím jak to myslíš?
Diesel s přímím vstřikem není novinka, jen tomu dát trochu kultury a el. řízení aby člověk nemusel startovat s plným plynem, protáčet motor dekompresorem, případně vstřikovat do sání plyn z bombičky / praga v3s tohle zařízení u palubky / chvilku trvalo :)
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Od 30tych rokov minuleho storocia skoro vsetky Diesely pouzivane v automobiloch maju priamy vstrek. Tatra, PV3S, Zetor atd... proste skoro vsetko. Az v roku 1988 napadlo Soudruhov Inzinirov z Italie pouzit to aj v osobnom aute a aj ho masovo seriovo vyrabat. To bol akysi milnik v segmente osobnych automobilov. Takisto ako prvy na svete v.r. 90 pouzili technologiu VGT u radialnej dostredivej plynovej turbine. Ta na obrazku je bud parna alebo hydreaulicka turbina s VGT.

Aj take veci ktore sa objavili v osobnych automobiloch len prednedavnom ako napr. TFSI nieje nic nove. Je to system ktory vyvinuli Rusi v 40rokoch pocas 2. svetovej vojny. Pouzivali ho vo vrtulnikovych piestovych motoroch. Napr. Mi-2, Mi-17 atd. je to motor 2 x 7 do hviezdy za sebou usporiadanych valcov s priamym vstrekom benzinu do spalovacej komory a preplnanim (TFSI). Nejake foto a presny vykon dam v pondelok.

Alebo tiptronic prevodovka. Hadajte z coho je okopirovana a z akeho roku???
Non1
Přispěvovatel
Příspěvky: 785
Registrován: 11 čer 2008, 20:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od Non1 »

No nenapínaj nás ! Von s tým.
Pokiaľ to má kolesá alebo kozy, tak s tým budú čoskoro problémy...
Uživatelský avatar
dolar100
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 09 říj 2008, 13:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dolar100 »

TDITech: Ta na obrazku je bud parna alebo hydreaulicka turbina s VGT.

hej :-D je to hydro na vyrobu elektrickej energieObrázek[/img]
Mercdes C cdi
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Non1 píše:No nenapínaj nás ! Von s tým.
Obrázek
bombastiq
Aktivista
Příspěvky: 3643
Registrován: 07 kvě 2008, 21:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od bombastiq »

počkat V3S je přímák ???, sem myslel že je to kumůrkáč

navim no radši se zeptám jediný co sem dělal na nákladákách tak elektruku a to byly zkoro všechno CR motor z mákladáku sem nikdy nerozebíral

max avii a je to fakt jelikož když tam byl zalomenej vstřikovač tak sme to vytloukali dulčíkem
--775914666--stačí zavolat :) , Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL
Non1
Přispěvovatel
Příspěvky: 785
Registrován: 11 čer 2008, 20:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od Non1 »

TDI tech píše:
Non1 píše:No nenapínaj nás ! Von s tým.
Obrázek
To snáď nie je pravda. Ruskí súdruhovia asi mali smolu že situácia bola aká bola. Ostatne na RVHP platil celý vtedajší východný komunistický blok. :x :x :x
Pokiaľ to má kolesá alebo kozy, tak s tým budú čoskoro problémy...
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

bombastiq píše:počkat V3S je přímák ???, sem myslel že je to kumůrkáč

navim no radši se zeptám jediný co sem dělal na nákladákách tak elektruku a to byly zkoro všechno CR motor z mákladáku sem nikdy nerozebíral

max avii a je to fakt jelikož když tam byl zalomenej vstřikovač tak sme to vytloukali dulčíkem
Ano aj avia aj tatra aj vetrieska aj major aj super proste vsetko. Este aj domaci malotraktor dvojtakt TK-14 (tej dokonca PD).
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Jen tak mimochodem, PRAGA V3S (i S5T) má motor TATRA 912 (LOL) ... vzduchem chlazený řadový šestiválec OHV 8)
GIV Variant TDi ???kW
Uživatelský avatar
M.K.
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 25 led 2009, 15:09
Odpovědi: 0
Bydliště: kósek od Brna

Příspěvek od M.K. »

Praga V3S
Obrázek
Obrázek
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Slavkov píše:Jen tak mimochodem, PRAGA V3S (i S5T) má motor TATRA 912 (LOL) ... vzduchem chlazený řadový šestiválec OHV 8)
Nebo, půl motoru Tatra 111 ;)
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Odpovědět

Zpět na „Diskuze - MIMO mísu“