zcela mimo automobilovou tématiku
Moderátoři: šulda , Moderátoři
dolar100
Aktivista
Příspěvky: 1147 Registrován: 09 říj 2008, 13:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava
Příspěvek
od dolar100 » 17 pro 2009, 12:06
Francisova turbína
pekné VGT na ten rok 1848
[/img]
Mercdes C cdi
Majkl.fiat
Přispěvovatel
Příspěvky: 197 Registrován: 17 bře 2009, 12:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Jičín
Příspěvek
od Majkl.fiat » 17 pro 2009, 22:14
Fiat Uno TDi.d., 1929 ccm, GT2052V, Race520, čerpadlo mTDI 12 mm, exhoust 60 mm, FMIC, open air filtr
VW Transporter T4 1,9mTDI - blok+hlava 1Z, pajšl ASZ, čerpadlo 11mm, PP764, turbo ještě nevím, co se podaří, zatím serie TD
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580 Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna
Příspěvek
od Slavkov » 17 pro 2009, 23:16
Všechno už tady bylo... přímý vstřik už měla i Praga V3S
GIV Variant TDi ???kW
bombastiq
Aktivista
Příspěvky: 3643 Registrován: 07 kvě 2008, 21:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk
Příspěvek
od bombastiq » 17 pro 2009, 23:52
--775914666--stačí zavolat , Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438 Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Příspěvek
od Tomas.cz » 18 pro 2009, 00:04
Nerozumím jak to myslíš?
Diesel s přímím vstřikem není novinka, jen tomu dát trochu kultury a el. řízení aby člověk nemusel startovat s plným plynem, protáčet motor dekompresorem, případně vstřikovat do sání plyn z bombičky / praga v3s tohle zařízení u palubky / chvilku trvalo
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233 Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0
Příspěvek
od TDI tech » 18 pro 2009, 10:40
Od 30tych rokov minuleho storocia skoro vsetky Diesely pouzivane v automobiloch maju priamy vstrek. Tatra, PV3S, Zetor atd... proste skoro vsetko. Az v roku 1988 napadlo Soudruhov Inzinirov z Italie pouzit to aj v osobnom aute a aj ho masovo seriovo vyrabat. To bol akysi milnik v segmente osobnych automobilov. Takisto ako prvy na svete v.r. 90 pouzili technologiu VGT u radialnej dostredivej plynovej turbine. Ta na obrazku je bud parna alebo hydreaulicka turbina s VGT.
Aj take veci ktore sa objavili v osobnych automobiloch len prednedavnom ako napr. TFSI nieje nic nove. Je to system ktory vyvinuli Rusi v 40rokoch pocas 2. svetovej vojny. Pouzivali ho vo vrtulnikovych piestovych motoroch. Napr. Mi-2, Mi-17 atd. je to motor 2 x 7 do hviezdy za sebou usporiadanych valcov s priamym vstrekom benzinu do spalovacej komory a preplnanim (TFSI). Nejake foto a presny vykon dam v pondelok.
Alebo tiptronic prevodovka. Hadajte z coho je okopirovana a z akeho roku???
Non1
Přispěvovatel
Příspěvky: 785 Registrován: 11 čer 2008, 20:54
Odpovědi: 0
Příspěvek
od Non1 » 18 pro 2009, 10:45
No nenapínaj nás ! Von s tým.
Pokiaľ to má kolesá alebo kozy, tak s tým budú čoskoro problémy...
dolar100
Aktivista
Příspěvky: 1147 Registrován: 09 říj 2008, 13:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava
Příspěvek
od dolar100 » 18 pro 2009, 11:21
TDITech: Ta na obrazku je bud parna alebo hydreaulicka turbina s VGT.
hej
je to hydro na vyrobu elektrickej energie
[/img]
Mercdes C cdi
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233 Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0
Příspěvek
od TDI tech » 18 pro 2009, 13:28
Non1 píše: No nenapínaj nás ! Von s tým.
bombastiq
Aktivista
Příspěvky: 3643 Registrován: 07 kvě 2008, 21:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk
Příspěvek
od bombastiq » 18 pro 2009, 14:34
počkat V3S je přímák ???, sem myslel že je to kumůrkáč
navim no radši se zeptám jediný co sem dělal na nákladákách tak elektruku a to byly zkoro všechno CR motor z mákladáku sem nikdy nerozebíral
max avii a je to fakt jelikož když tam byl zalomenej vstřikovač tak sme to vytloukali dulčíkem
--775914666--stačí zavolat , Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL
Non1
Přispěvovatel
Příspěvky: 785 Registrován: 11 čer 2008, 20:54
Odpovědi: 0
Příspěvek
od Non1 » 18 pro 2009, 14:47
Pokiaľ to má kolesá alebo kozy, tak s tým budú čoskoro problémy...
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233 Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0
Příspěvek
od TDI tech » 18 pro 2009, 18:49
bombastiq píše: počkat V3S je přímák ???, sem myslel že je to kumůrkáč
navim no radši se zeptám jediný co sem dělal na nákladákách tak elektruku a to byly zkoro všechno CR motor z mákladáku sem nikdy nerozebíral
max avii a je to fakt jelikož když tam byl zalomenej vstřikovač tak sme to vytloukali dulčíkem
Ano aj avia aj tatra aj vetrieska aj major aj super proste vsetko. Este aj domaci malotraktor dvojtakt TK-14 (tej dokonca PD).
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580 Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna
Příspěvek
od Slavkov » 18 pro 2009, 21:24
Jen tak mimochodem, PRAGA V3S (i S5T) má motor
TATRA 912 ... vzduchem chlazený řadový šestiválec OHV
GIV Variant TDi ???kW
M.K.
Sběrač informací
Příspěvky: 20 Registrován: 25 led 2009, 15:09
Odpovědi: 0
Bydliště: kósek od Brna
Příspěvek
od M.K. » 18 pro 2009, 22:09
Praga V3S
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344 Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov
Příspěvek
od toby66kw » 18 pro 2009, 22:16
Slavkov píše: Jen tak mimochodem, PRAGA V3S (i S5T) má motor
TATRA 912 ... vzduchem chlazený řadový šestiválec OHV
Nebo, půl motoru Tatra 111
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft