Kat Off

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Odpovědi: 0
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

brankar30 píše:luke.... tym ze je lepsi vyplach a mensi protitlak ti prida na vykone par koni. (LOL) pri kat off sme nabrdili 7ps a 16nm viac ako ked tam bol..kak co riesis? (LOL)
Na jakym motoru?
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
dali
Přispěvovatel
Příspěvky: 168
Odpovědi: 0
Registrován: 06 říj 2007, 16:11

Příspěvek od dali »

Mám asi tak 14 dní kat off. Důkladně jsem vyčistil vnitřek a obal nechal. Znát to určitě je. Nejvíc znatelný zlepšení je od 3000 otáček nahoru, motor teď má cenu vytáčet dál než předtím, prostě vadne o něco pozdějc. Rezonance žádný slyšet nejsou. Spotřebu jsem zatím neměřil, ale ručička palivoměru padá cca stejně jako předtím.
Může mi někdo napsat, jestli mi něco přinese rozpárání katu a navaření trubky dovnitř?
Jediný co mě po odstranění katu otravuje je smrad z vejfuku - teď to z vejfuku smrdí jak nějaká Avie nebo Karosa, takovej ten štiplavej smrad, fujtajbl! To je důkazem devítiletej kat s víc jak dvěstě tisícema na hrbu opravdu fungoval, ale i tak mi připadá že to smrdí docela dost, má někdo podobnou zkušenost?
Uživatelský avatar
brankar30
Aktivista
Příspěvky: 1282
Odpovědi: 0
Registrován: 06 led 2009, 16:45
Bydliště: Vranov nad Topľou,SK

Příspěvek od brankar30 »

golf IV 66kw alh s764 egr kat off k&n a novy soft.... ;) no ten smrad tam je ale nevadi.skus jazdit rychlejsie.. :D
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Stačí vymlátit, je to OK, bordel to nedělá.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

dali píše: Jediný co mě po odstranění katu otravuje je smrad z vejfuku - teď to z vejfuku smrdí jak nějaká Avie nebo Karosa, takovej ten štiplavej smrad, fujtajbl! To je důkazem devítiletej kat s víc jak dvěstě tisícema na hrbu opravdu fungoval, ale i tak mi připadá že to smrdí docela dost, má někdo podobnou zkušenost?
taky mi to smrdí a taky mě to s..e. Přemýšlím o nějakým větším katu,nebo nějaký řidší,závodní.nějak se to udává podle počtu kanálků na plochu, uvidím,ale ten smrad je hroznej
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
martinxl
Přispěvovatel
Příspěvky: 172
Odpovědi: 0
Registrován: 23 lis 2009, 23:46

Příspěvek od martinxl »

takze ked vyhodim kat a namiesto neho navarim kusok rurky zvuk sa nezmeni?uz s tym asi stk a emisnu nespravim?ked by som aj namiesto stredoveho tlmica nyvaril rurku?zmeni sa zvuk?koncovy by som nechal ako je
Uživatelský avatar
skoda
Aktivista
Příspěvky: 1182
Odpovědi: 0
Registrován: 11 bře 2008, 16:31

Příspěvek od skoda »

vymlat to trubkou bude to vypadat jako origo.Zadna prasarna.
Bosch kts 570,vcds,Beeprog
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7575
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

vymlácení katu a nechání jen prázdného obalu je prasárna jak bejk, to se nezlob...

buď ho dát pryč úplně a nahradit trubkou a nebo jak někdo psal výše "dát" dovnitř trubku, resp. obal katu navařit na trubku.. tak nikdo nepozná že tam kat "není"
Uživatelský avatar
skoda
Aktivista
Příspěvky: 1182
Odpovědi: 0
Registrován: 11 bře 2008, 16:31

Příspěvek od skoda »

Jo dovnitr dat trubku to by slo.
Bosch kts 570,vcds,Beeprog
chipmann
Aktivista
Příspěvky: 1110
Odpovědi: 0
Registrován: 01 říj 2008, 07:56
Bydliště: Ustecký kraj

Příspěvek od chipmann »

Njn smrdí to jako avie toe pravda když se to zahřeje tak je to lepší a co se týká zvuku je docela pěknej na volnoběh je krásně slyšet turbínka a ve višších otáčkách to nedělá vůbec žádný kravál ,ale já jsem nechal zadní origo díl výfuku a co se týká vymlácení katu a ponechání obalu je to pěkná kravina plyny se ti tam budou mlejt a bude to dělat neplechu dej trubku a máš klid
OII RS 2.0TFSI chip,podvozek eibach, výfuk Miltek, bloff forge Motorsport, kola Thomason atd Kompletní diagnostika VAG 12.12.3
martinxl
Přispěvovatel
Příspěvky: 172
Odpovědi: 0
Registrován: 23 lis 2009, 23:46

Příspěvek od martinxl »

a co stredovy tlmic?ked aj namiesto neho dam trubku?co zvuk?
dali
Přispěvovatel
Příspěvky: 168
Odpovědi: 0
Registrován: 06 říj 2007, 16:11

Příspěvek od dali »

Smradu se celkem účinně zbavíte lepší naftou. Třeba na BP Ultimate vpodstatě podle smradu nejde poznat, že je auto bez katu.
Volvo V70 2,5D
chipmann
Aktivista
Příspěvky: 1110
Odpovědi: 0
Registrován: 01 říj 2008, 07:56
Bydliště: Ustecký kraj

Příspěvek od chipmann »

martinxl píše:a co stredovy tlmic?ked aj namiesto neho dam trubku?co zvuk?
No záleží jakej máš motor já ho tam origo nemám :D :D
OII RS 2.0TFSI chip,podvozek eibach, výfuk Miltek, bloff forge Motorsport, kola Thomason atd Kompletní diagnostika VAG 12.12.3
martinxl
Přispěvovatel
Příspěvky: 172
Odpovědi: 0
Registrován: 23 lis 2009, 23:46

Příspěvek od martinxl »

no mam golf4ku a to ma ani nenapadlo ci tam je alebo nie (noteeth)iba viem ze sa to tu riesilo myslim kat off stredovy a aj koncovy ale ze vraj to potom bolo velmi hlucne.ja zase nechcem aby ma bolo pocut na 10km ale nebol by som proti keby sa ten zvuk tak trosku zmenil.a preto sa pytam ci sa zmeni ked vyhodim kat?pripadne aj stredovy (zajtra pozriem ci ho tam fakt mam)koncovy by som asi nechal lebo to by bolo uz fakt moc hlucne
Uživatelský avatar
DEEJAYvenca
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Odpovědi: 0
Registrován: 01 led 2007, 21:01
Bydliště: Nedaleko ČK

Příspěvek od DEEJAYvenca »

A co vyndání katu u 2.5 TDI? zkoušel ste někdo?
Audi A4 2.5TDI Quattro AKE
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“