Na jakym motoru?brankar30 píše:luke.... tym ze je lepsi vyplach a mensi protitlak ti prida na vykone par koni.pri kat off sme nabrdili 7ps a 16nm viac ako ked tam bol..kak co riesis?
Kat Off
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Mám asi tak 14 dní kat off. Důkladně jsem vyčistil vnitřek a obal nechal. Znát to určitě je. Nejvíc znatelný zlepšení je od 3000 otáček nahoru, motor teď má cenu vytáčet dál než předtím, prostě vadne o něco pozdějc. Rezonance žádný slyšet nejsou. Spotřebu jsem zatím neměřil, ale ručička palivoměru padá cca stejně jako předtím.
Může mi někdo napsat, jestli mi něco přinese rozpárání katu a navaření trubky dovnitř?
Jediný co mě po odstranění katu otravuje je smrad z vejfuku - teď to z vejfuku smrdí jak nějaká Avie nebo Karosa, takovej ten štiplavej smrad, fujtajbl! To je důkazem devítiletej kat s víc jak dvěstě tisícema na hrbu opravdu fungoval, ale i tak mi připadá že to smrdí docela dost, má někdo podobnou zkušenost?
Může mi někdo napsat, jestli mi něco přinese rozpárání katu a navaření trubky dovnitř?
Jediný co mě po odstranění katu otravuje je smrad z vejfuku - teď to z vejfuku smrdí jak nějaká Avie nebo Karosa, takovej ten štiplavej smrad, fujtajbl! To je důkazem devítiletej kat s víc jak dvěstě tisícema na hrbu opravdu fungoval, ale i tak mi připadá že to smrdí docela dost, má někdo podobnou zkušenost?
- MirekX
- Aktivista
- Příspěvky: 4716
- Registrován: 24 led 2006, 18:27
- Bydliště: Týniště nad Orlicí
Odpovědi: 0
taky mi to smrdí a taky mě to s..e. Přemýšlím o nějakým větším katu,nebo nějaký řidší,závodní.nějak se to udává podle počtu kanálků na plochu, uvidím,ale ten smrad je hroznejdali píše: Jediný co mě po odstranění katu otravuje je smrad z vejfuku - teď to z vejfuku smrdí jak nějaká Avie nebo Karosa, takovej ten štiplavej smrad, fujtajbl! To je důkazem devítiletej kat s víc jak dvěstě tisícema na hrbu opravdu fungoval, ale i tak mi připadá že to smrdí docela dost, má někdo podobnou zkušenost?
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


-
- Aktivista
- Příspěvky: 1110
- Registrován: 01 říj 2008, 07:56
- Bydliště: Ustecký kraj
Odpovědi: 0
Njn smrdí to jako avie toe pravda když se to zahřeje tak je to lepší a co se týká zvuku je docela pěknej na volnoběh je krásně slyšet turbínka a ve višších otáčkách to nedělá vůbec žádný kravál ,ale já jsem nechal zadní origo díl výfuku a co se týká vymlácení katu a ponechání obalu je to pěkná kravina plyny se ti tam budou mlejt a bude to dělat neplechu dej trubku a máš klid
OII RS 2.0TFSI chip,podvozek eibach, výfuk Miltek, bloff forge Motorsport, kola Thomason atd Kompletní diagnostika VAG 12.12.3
no mam golf4ku a to ma ani nenapadlo ci tam je alebo nie (noteeth)iba viem ze sa to tu riesilo myslim kat off stredovy a aj koncovy ale ze vraj to potom bolo velmi hlucne.ja zase nechcem aby ma bolo pocut na 10km ale nebol by som proti keby sa ten zvuk tak trosku zmenil.a preto sa pytam ci sa zmeni ked vyhodim kat?pripadne aj stredovy (zajtra pozriem ci ho tam fakt mam)koncovy by som asi nechal lebo to by bolo uz fakt moc hlucne
- DEEJAYvenca
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 68
- Registrován: 01 led 2007, 21:01
- Bydliště: Nedaleko ČK
Odpovědi: 0