Zdravá vůle dvouhmoty
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Tak samozrejme myslim ty 3 cm co dokazu stlacit rukou. Daval jsem Sachs. Stejnou vuli mel ale i ten starej a po vymene jsem nepoznal zadnej rozdil. Porad zustava kovovy klepnuti na volnobeh pri pusteni spojky. Musi se teda soustredit, jinak to slyset neni,ale u jinyho auta jsem tohle nepozoroval.
Seat Ibiza 1.9 TDI 96kW
- urgi
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 685
- Registrován: 24 srp 2006, 06:37
- Bydliště: UK essex
- Kontaktovat uživatele:
ja som dal tento dnu ( bol jazdeny 10t km ) a trasenie sa zlepsilo , trasie stale ale co , uz prvy mi zabil motor nakolko spadla retaz z nahonu na olejovu pumpu takze radsej menit kym nie je neskoro.
http://www.youtube.com/watch?v=WnZlDmfS2Pc
http://www.youtube.com/watch?v=WnZlDmfS2Pc
OOOO A7 ENGINE 4G 3.0 TDI 09/2011 motor CDUC 245HP / 7 gear s-tronic
princip funkce
http://www.youtube.com/watch?v=YnaXB8q3uzQ&NR=1
Ale jaká je zdravá vůle stejně nevím.
Ale jaká je zdravá vůle stejně nevím.
Podle mě je důležitý, aby nešel jakoby natvrdo a nebyl ulítlej ke straně.
Co jsem se setkal s KO setváky, tak byly total natvrdo seklý. Pokud je dvouhmota KO, tak to bezpečně jde poznat podle zvuku na volnoběh, když je uplně seklej, tak je to jak tříválec.
Pokud měním spojku z důvodu sjeté lamelz a žádného jiného projevu, tak nevidím důvod dávat novej setrvák.
Co jsem se setkal s KO setváky, tak byly total natvrdo seklý. Pokud je dvouhmota KO, tak to bezpečně jde poznat podle zvuku na volnoběh, když je uplně seklej, tak je to jak tříválec.
Pokud měním spojku z důvodu sjeté lamelz a žádného jiného projevu, tak nevidím důvod dávat novej setrvák.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

Re: princip funkce
tady to píšu: Vůle OK setrváku SACHS 3 zuby LUK 8 zubůkarel4 píše:http://www.youtube.com/watch?v=YnaXB8q3uzQ&NR=1
Ale jaká je zdravá vůle stejně nevím.
Tel:776005385 Nový Bor
myslim ze tu by sa to dalo vycitat presnejsi ako je to s tou volou akurat je to v Nemcine http://www.schaeffler.com/remotemedien/ ... _kap01.pdf ale bol som na jednom skoleni LUK a prednasajuci mal prospekt v Cestine a bolo to tm pekne vyznacene Ak si dobre pamatam tak otocenie rukou cca 2-3 zuby pokial necitit velky odpor strun
Skype: autoJaro1
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Polozim otazku inak.... je lepsie, ked ja ta vola mensia alebo vacsia??
Logicky spravne mi pride prva moznost - pretoze opotrebenim by sa ta vola mala iba zvacsovat, ale samozrejme nikde nie je napisane ze zotrvak aj ked nema velku volu bude 100% ok - to sa ukaze vzdy az po montazi
Kazdopadne, mal som na vyber z dvoch zotrvakov 240mm SACHS na 6q prevodovku -> jeden mal pri otoceni rukou volu 2 a pol zubu.. druhy asi pol zubu... ten s vacsou volou mal najazdenych okolo 100tkm a bol zo 110kw motoru, ten s mensou volou mal najazdenych okolo 190tkm a bol zo 74kw motoru... povedal som si ze ten s mensou volou asi dostaval na ATD motore mensi zahul aj ked mal viac najazdene ako ten z ARL, tak som ho zobral... dufam ze som mal stastnu ruku
Logicky spravne mi pride prva moznost - pretoze opotrebenim by sa ta vola mala iba zvacsovat, ale samozrejme nikde nie je napisane ze zotrvak aj ked nema velku volu bude 100% ok - to sa ukaze vzdy az po montazi

Kazdopadne, mal som na vyber z dvoch zotrvakov 240mm SACHS na 6q prevodovku -> jeden mal pri otoceni rukou volu 2 a pol zubu.. druhy asi pol zubu... ten s vacsou volou mal najazdenych okolo 100tkm a bol zo 110kw motoru, ten s mensou volou mal najazdenych okolo 190tkm a bol zo 74kw motoru... povedal som si ze ten s mensou volou asi dostaval na ATD motore mensi zahul aj ked mal viac najazdene ako ten z ARL, tak som ho zobral... dufam ze som mal stastnu ruku

Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Mě majitel přinesl z vrakoviště , který měl vůli tak 2-3 cm a byl orezlý, tak jsem si říkal natočí se to ,vylítá rez a bude to k ničemu..Tak jsem jej poslal pro nový a když jsem je dal vedle sebe ..nebyl žádný rozdíl...vůle stejná..Pak jsem se dověděl ,/ když jsem tam dal nový,/že ten starý měl najeto 40000 km..Asi mu nic nebylo..Původně jsem si myslel,že nový by neměl mít vůli žádnou./dokonce předpětí/..Vždyť jsou tam jen pružiny/pružina/ ,ne ?
nepropadat panice...
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Jj, aj novy ma volu... ale u tych jazdenych, ked mas na vyber, podla coho vyberies, to je dilema
Ja som logicky vychadzal z toho ze ten z ATD by mohol byt lepsi, predsa len ten motor ma mensie trysky a teda vyrovnanejsi chod v nizkych otackach, a takisto aj mensi krutak ako ARL... navyse to ARL vyzeralo ako rodinne auto, cize ma hned napadlo ze to niekto mohol podtacat (na tej spojke z ATD vraj klzala lamela, takze pochybujem ze by to niekto podtacal) - cize to ze to malo menej najazdene nemusela byt vobec vyhoda

Ja som logicky vychadzal z toho ze ten z ATD by mohol byt lepsi, predsa len ten motor ma mensie trysky a teda vyrovnanejsi chod v nizkych otackach, a takisto aj mensi krutak ako ARL... navyse to ARL vyzeralo ako rodinne auto, cize ma hned napadlo ze to niekto mohol podtacat (na tej spojke z ATD vraj klzala lamela, takze pochybujem ze by to niekto podtacal) - cize to ze to malo menej najazdene nemusela byt vobec vyhoda

Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Já myslím že svoje tam udělá i rotace samotného setrváku.jericho-3 píše:Mě majitel přinesl z vrakoviště , který měl vůli tak 2-3 cm a byl orezlý, tak jsem si říkal natočí se to ,vylítá rez a bude to k ničemu..Tak jsem jej poslal pro nový a když jsem je dal vedle sebe ..nebyl žádný rozdíl...vůle stejná..Pak jsem se dověděl ,/ když jsem tam dal nový,/že ten starý měl najeto 40000 km..Asi mu nic nebylo..Původně jsem si myslel,že nový by neměl mít vůli žádnou./dokonce předpětí/..Vždyť jsou tam jen pružiny/pružina/ ,ne ?
ja daval novej komplet sachs,starej mel jen vuli axialni,tzn..vnitrni hmota nahoru dolu a na krut ty tri zuby. A pak mel vuli smerem k pritlacaku. Takze mlatil autem na volnobeh ze se v tom nedalo sedet. Po vymene za novy klid,ale vule na krut stejna jako u staryho,axialni zadna,k pritlacaku taky ne. Ale po par kilometrech mlati pri chcipani motoru,s vyslapnutou spojkou ne. Ale uz to takhle mlati spis lehce klepe tak 20tis a porad stejne. Studeny trochu vic. Ale co jsem mel moznost slyset,tak 240mm klepou snad vsechny. Za behu motoru vubec nic slyset neni.. Mam vuli toho novyho nahranou,tak to muzu nekomu i poslat
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI