Zdravá vůle dvouhmoty

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

tom133
Přispěvovatel
Příspěvky: 187
Registrován: 20 led 2008, 21:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Příspěvek od tom133 »

Tak samozrejme myslim ty 3 cm co dokazu stlacit rukou. Daval jsem Sachs. Stejnou vuli mel ale i ten starej a po vymene jsem nepoznal zadnej rozdil. Porad zustava kovovy klepnuti na volnobeh pri pusteni spojky. Musi se teda soustredit, jinak to slyset neni,ale u jinyho auta jsem tohle nepozoroval.
Seat Ibiza 1.9 TDI 96kW
Uživatelský avatar
urgi
Přispěvovatel
Příspěvky: 685
Registrován: 24 srp 2006, 06:37
Odpovědi: 0
Bydliště: UK essex
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od urgi »

ja som dal tento dnu ( bol jazdeny 10t km ) a trasenie sa zlepsilo , trasie stale ale co , uz prvy mi zabil motor nakolko spadla retaz z nahonu na olejovu pumpu takze radsej menit kym nie je neskoro.

http://www.youtube.com/watch?v=WnZlDmfS2Pc
OOOO A7 ENGINE 4G 3.0 TDI 09/2011 motor CDUC 245HP / 7 gear s-tronic
Uživatelský avatar
skoda
Aktivista
Příspěvky: 1182
Registrován: 11 bře 2008, 16:31
Odpovědi: 0

Mrtvý vs nový

Příspěvek od skoda »

Bosch kts 570,vcds,Beeprog
Uživatelský avatar
titan0306
Aktivista
Příspěvky: 4302
Registrován: 10 bře 2006, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Bor

Příspěvek od titan0306 »

Vůle OK setrváku SACHS 3 zuby LUK 8 zubů
Tel:776005385 Nový Bor
Uživatelský avatar
karel4
Aktivista
Příspěvky: 1307
Registrován: 07 dub 2008, 17:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Jičín a okolí

princip funkce

Příspěvek od karel4 »

http://www.youtube.com/watch?v=YnaXB8q3uzQ&NR=1
Ale jaká je zdravá vůle stejně nevím.
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Podle mě je důležitý, aby nešel jakoby natvrdo a nebyl ulítlej ke straně.
Co jsem se setkal s KO setváky, tak byly total natvrdo seklý. Pokud je dvouhmota KO, tak to bezpečně jde poznat podle zvuku na volnoběh, když je uplně seklej, tak je to jak tříválec.
Pokud měním spojku z důvodu sjeté lamelz a žádného jiného projevu, tak nevidím důvod dávat novej setrvák.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
titan0306
Aktivista
Příspěvky: 4302
Registrován: 10 bře 2006, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Bor

Re: princip funkce

Příspěvek od titan0306 »

karel4 píše:http://www.youtube.com/watch?v=YnaXB8q3uzQ&NR=1
Ale jaká je zdravá vůle stejně nevím.
tady to píšu: Vůle OK setrváku SACHS 3 zuby LUK 8 zubů
Tel:776005385 Nový Bor
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Měl jsem doma novej setrvák LUK na 2.0TDI a ten by měl problém se do tý tolerance dostat i axiálně byla ta vůle celkem dost.
Uživatelský avatar
bubocbr
Přispěvovatel
Příspěvky: 545
Registrován: 23 led 2006, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od bubocbr »

myslim ze tu by sa to dalo vycitat presnejsi ako je to s tou volou akurat je to v Nemcine http://www.schaeffler.com/remotemedien/ ... _kap01.pdf ale bol som na jednom skoleni LUK a prednasajuci mal prospekt v Cestine a bolo to tm pekne vyznacene Ak si dobre pamatam tak otocenie rukou cca 2-3 zuby pokial necitit velky odpor strun
Skype: autoJaro1
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Polozim otazku inak.... je lepsie, ked ja ta vola mensia alebo vacsia??
Logicky spravne mi pride prva moznost - pretoze opotrebenim by sa ta vola mala iba zvacsovat, ale samozrejme nikde nie je napisane ze zotrvak aj ked nema velku volu bude 100% ok - to sa ukaze vzdy az po montazi ;)
Kazdopadne, mal som na vyber z dvoch zotrvakov 240mm SACHS na 6q prevodovku -> jeden mal pri otoceni rukou volu 2 a pol zubu.. druhy asi pol zubu... ten s vacsou volou mal najazdenych okolo 100tkm a bol zo 110kw motoru, ten s mensou volou mal najazdenych okolo 190tkm a bol zo 74kw motoru... povedal som si ze ten s mensou volou asi dostaval na ATD motore mensi zahul aj ked mal viac najazdene ako ten z ARL, tak som ho zobral... dufam ze som mal stastnu ruku :roll:
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Mě majitel přinesl z vrakoviště , který měl vůli tak 2-3 cm a byl orezlý, tak jsem si říkal natočí se to ,vylítá rez a bude to k ničemu..Tak jsem jej poslal pro nový a když jsem je dal vedle sebe ..nebyl žádný rozdíl...vůle stejná..Pak jsem se dověděl ,/ když jsem tam dal nový,/že ten starý měl najeto 40000 km..Asi mu nic nebylo..Původně jsem si myslel,že nový by neměl mít vůli žádnou./dokonce předpětí/..Vždyť jsou tam jen pružiny/pružina/ ,ne ?
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Jj, aj novy ma volu... ale u tych jazdenych, ked mas na vyber, podla coho vyberies, to je dilema (noteeth)
Ja som logicky vychadzal z toho ze ten z ATD by mohol byt lepsi, predsa len ten motor ma mensie trysky a teda vyrovnanejsi chod v nizkych otackach, a takisto aj mensi krutak ako ARL... navyse to ARL vyzeralo ako rodinne auto, cize ma hned napadlo ze to niekto mohol podtacat (na tej spojke z ATD vraj klzala lamela, takze pochybujem ze by to niekto podtacal) - cize to ze to malo menej najazdene nemusela byt vobec vyhoda ;)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14421
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

jericho-3 píše:Mě majitel přinesl z vrakoviště , který měl vůli tak 2-3 cm a byl orezlý, tak jsem si říkal natočí se to ,vylítá rez a bude to k ničemu..Tak jsem jej poslal pro nový a když jsem je dal vedle sebe ..nebyl žádný rozdíl...vůle stejná..Pak jsem se dověděl ,/ když jsem tam dal nový,/že ten starý měl najeto 40000 km..Asi mu nic nebylo..Původně jsem si myslel,že nový by neměl mít vůli žádnou./dokonce předpětí/..Vždyť jsou tam jen pružiny/pružina/ ,ne ?
Já myslím že svoje tam udělá i rotace samotného setrváku.
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

ja daval novej komplet sachs,starej mel jen vuli axialni,tzn..vnitrni hmota nahoru dolu a na krut ty tri zuby. A pak mel vuli smerem k pritlacaku. Takze mlatil autem na volnobeh ze se v tom nedalo sedet. Po vymene za novy klid,ale vule na krut stejna jako u staryho,axialni zadna,k pritlacaku taky ne. Ale po par kilometrech mlati pri chcipani motoru,s vyslapnutou spojkou ne. Ale uz to takhle mlati spis lehce klepe tak 20tis a porad stejne. Studeny trochu vic. Ale co jsem mel moznost slyset,tak 240mm klepou snad vsechny. Za behu motoru vubec nic slyset neni.. Mam vuli toho novyho nahranou,tak to muzu nekomu i poslat
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
skopka
Přispěvovatel
Příspěvky: 212
Registrován: 04 bře 2009, 20:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od skopka »

caute nemáte nahodou niekto rozmery strediaceho trnu na spojku na passat 1,9 TDI 81 KW AFN diky ak teda treba strediaci trn
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“