fiat bravo 1,9 jtd 105

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

20 tis do toho auta uz nedam. Ten KAt budme delat az na jaro. Nemame jeste postavenou dilnu a ted v te zime se kamosovi nechce.
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

V brzke dobe udelam ty zhavice at mam jistotu ze auto startuje hure v mrazu kvuli jim. Pak se udela tets vstrikovacu. Pokud se ukaze ze jeden max 2 jsou spatny,tak kupuju jety. Jinak ti vibrace na volnobeh me zacinaji srat. Mate nekdo zkusenosti s tim ze do JTD nekdo dvala spojku z TD100 plus jednohmotak? Klidne bych to tam vrznul,ale obavam s eze to bude vibrovat taky plus razy. Protoze ten dvouhmotak tam neni jen tak.
Hodne me stve kdzy jedu a u krizovatky vyrazuju jak zakolisaji otacky. Tod ela urcite dvouhmotak. Kamso mi rikal ze to muze dleat jen pritlacnak v prdeli,ale tezko. aj ty vibrace pri rozjezdu. Je pravda ze pri rozjezdu na dvojku to nijak brutalne nevibruje,ale stejne priznaky tam sou a ja to asi uz s tema vibracema nevydrzim:(
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

Silenbloky si menil?. Ja budem zavarat zotrvak onedlho
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

Joo menil vsak to sem psal 100x. po vymene toho urvaneho na prevodovce se zlepsily ostresy pri startu a vypinani. ten an motoru zlepsil rapidne vibrace pri rozjezdu na jednicku,ale jak se vymenil ten zadni tak to zaclo vic vibrovat na volnobeh. Tak sme vymenil jeste kost a s tou i kdyz byla tez urvana s enic nezmenilo. akorat se mi zda ze mam motor nejaky zpadly dolu,protoze na te kosti to je takovy zmackly ta guma. asi 5x sem ji obracel posunoval motor sem tlacil ke kabine,ale nic nepomohlo. Prave je nejhorsi,ze nidko mi nedokaze rist jestli mam spatny setrvak. 3 mechanici cos tim jeli mi rekli ze to na neho nevypada. a je pravda ze uplne vscehny faktory to nema. Zadny zvuky a pri jizde to kdzy s eradi kvalty pokud nejsou otacky pod 1200,tak to nevibruje potom samozrejme ano,ale to uz klepe motor a vsechno se krouti ze...
Cetl sem zkusenost borca se stilem co mu vymenili setrvak se spojou a nic. pak silentbloky a nic. zase to zacalo vibrovat. Ja se s tim nesmirim. EM je trapne me se lidi musi smat kdyz se mnou jedou:(. Fakt zlaty benzin. tichucky,klidnucky, spojka mekucka
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

Odkial si vzdy zabudnem daj si to do profilu
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
forreet
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 23 zář 2009, 17:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Humenne

Příspěvek od forreet »

Tak prave som sa vratil z CZ bol som v Opava a Benesove... urobil som 1560km a spotreba my vysla 4,9 skusal som aj zrychlenie na 4prevodovy stupen 80-120 tak to my vyslo na rovine 7,6s auto stale startuje na nic ale uz si zvykam a diagnostiku tu zan chcu 28eur za zakladnu a mozem nasrat nestaci cidla a snimace premerat??merak mam este som nestihol pozriet ani rozvody ci niesu preskocene o nejake tie zuby ale to by asi aj auto inak islo a viac zralo ci nie?
BMW E30
karol78
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 12 zář 2009, 13:41
Odpovědi: 0
Bydliště: bratislava

Příspěvek od karol78 »

clovece som ti to mohol pomerat keby som nebol lenivy a siel si pre kabel. som kusok od teba momentalne ale nevzal som kabel. :( ale tak za tri tyzdne asi tu budem asi zase tak ak to dovtedy nezdiagnostikujes, tak ti to mozem pomerat
Alfa 156 2,4JTD 100kw soft-alpiners, nove vstreky+cerpadlo, nove turbo, kat + EGR vyhodene, K&N filter 186Ps 406Nm - uz aj viac!
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

pekna spotreba. aj to zrychleni. ja ma asi 9s tak nejak
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Registrován: 22 lis 2007, 01:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od bjukemen »

...pekne pekne, spotrebička na dlhej trati sa to ukaže a to zrychlenie je nadpriemer na seriu..možeš byt velmi spokojny
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
karol78
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 12 zář 2009, 13:41
Odpovědi: 0
Bydliště: bratislava

Příspěvek od karol78 »

ja mam z 80-160km/h necelych 12sek :D
Alfa 156 2,4JTD 100kw soft-alpiners, nove vstreky+cerpadlo, nove turbo, kat + EGR vyhodene, K&N filter 186Ps 406Nm - uz aj viac!
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

jo ale ja mam dodrbany 1,9 JTD-takovy kecy jsou k nicemu srovnavat s emusi stejny motory ve stejnym aute a plus minus 50 tis km
karol78
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 12 zář 2009, 13:41
Odpovědi: 0
Bydliště: bratislava

Příspěvek od karol78 »

jasnee! ne berto ako chvalu, len ako spestrenie. ja mam tiez co este vylepsovat
Alfa 156 2,4JTD 100kw soft-alpiners, nove vstreky+cerpadlo, nove turbo, kat + EGR vyhodene, K&N filter 186Ps 406Nm - uz aj viac!
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

:D to nevim kua vidim ze mas vsechno novy. tys do toho musle dat pekny balik. Ja myslim ze kdybych hodil novy turbo a zrepasoval vstriky,tak to taky zase lita,ale problem je ze s evubec nevi cim to u me je
autickar21
Přispěvovatel
Příspěvky: 466
Registrován: 06 srp 2009, 13:09
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od autickar21 »

sikin1987 píše::D to nevim kua vidim ze mas vsechno novy. tys do toho musle dat pekny balik. Ja myslim ze kdybych hodil novy turbo a zrepasoval vstriky,tak to taky zase lita,ale problem je ze s evubec nevi cim to u me je
Kupil si stare auto, bez investicii to nepojde. A to by sa jednalo pri kazdom starom aute kazdej znacky. Vyhoda naftaku ako takeho je ze pol melona km na ten motor nic neni. Pomenis spotrebny material ako spojka, zotrvak, cerpadlo, vstreky atd a motor moze valit dalsieho pol melona km... Horsie je ze pri priemernom servisovani auta, sa neda moc zistit realne opotrebenie, teda km ak su stiahnute.
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

autickar21: mluvis o JTD? ten motor neni TDI. pul milionu vydrzi opravdu s tezi. Smrtelna hodnota je 400 tis. a pokud ses rozumny a umis poctat,tak daaaaleko levneji vyjde udleat kompletni GO motoru nez vymenit cerpadlo a nebo treba setrvak. Ja si koupil diesel kvuli kroutaku,ale tecjh 200 nm je nic na tak tezky auto. Sice utahlo 2t prives,ale to neresim.Vedel sem ze du do risku kdyz beru turbomotor,ale porad sem cekal ze to ude malo zrat,ale to me nikdy nebude zadny auto jak vidim:D. Ja menit vstriky urcite nebudu.
Protoze vy sjte asi lidi co najede 30 tis rocne. ja najedu 10 tis a to jetse ruznyma autama. Ted jezdim asi 5.Kazdopadne pristi auto uz bude zase benzinak s objeme do 2,5 l zalezi jak mi hrabne,ale nejlepsi by byla nejaka silna 1,8,ale to nikoho nezajima:D uz mlcim
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“