AFN po nastartování zhasne

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Patrik Tile
Přispěvovatel
Příspěvky: 108
Registrován: 16 úno 2007, 22:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

AFN po nastartování zhasne

Příspěvek od Patrik Tile »

Zdravim všechny.Mam problem s motorem 1.9 TDI 81kw AFN v Audi A4.Motor za studena chytne na skrtnutí ale po vteřině zhasne,když se necha chvilku tak se to opakuje.Pokud se start opakuje okamžitě tak nechytne ani na tu vteřinu.Pokud se trápí dýl tak pomalu začne kuckat až chytne velice nepravidelnym chodem s bílim kouřem ale jakmile se dotknu plinu tak chcípne.S rostoucí teplotou motoru se to zlepšuje,ale po slapnutí na plyn opět chcípne jakoby se zadusil,až se motor zahřeje tak na 50 stupnů tak vše ok.Už se skoušelo:Jiná hlava a vačka s novejma ventilama a hydro.Jiné čerpadlo,vstřiky,rozvody několikrát,noné kolo na klice,řídící jednotka,žhavení,nafta je natažená na přímo jestli se to někde nezavzdušnuje,předvstřik ok,Vubec nechápu.Nenapadá někoho něco prosím?Jo a je to automat,jestli to nemuže souviset.
Audi A4 AVANT,81KW,quattro,Chip by diesel-technik
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

vysoky tlak oleja.
Uživatelský avatar
Patrik Tile
Přispěvovatel
Příspěvky: 108
Registrován: 16 úno 2007, 22:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Patrik Tile »

To nas taky jako by jen na okamžik napadlo.Tak to skusim změřit.Že by se třeba nedovírali ventily?A to by bylo špatny čerpadlo?Tam je nějaky redukční vevtil?
Audi A4 AVANT,81KW,quattro,Chip by diesel-technik
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

AFN ma len pretlakovy ventil na cerpadle. Gulicka s pruzinou, tam bude chyba.
Uživatelský avatar
Patrik Tile
Přispěvovatel
Příspěvky: 108
Registrován: 16 úno 2007, 22:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Patrik Tile »

Ok.Za chvilku jdu na to.
Audi A4 AVANT,81KW,quattro,Chip by diesel-technik
Uživatelský avatar
Patrik Tile
Přispěvovatel
Příspěvky: 108
Registrován: 16 úno 2007, 22:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Patrik Tile »

Tak 15bar na volnoběh.Má to mít 7,5bar.Tak to jdu rozebrat.Jseš zlatko chlape :D
Audi A4 AVANT,81KW,quattro,Chip by diesel-technik
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

;) 15b je ozaj vela, aky tam ma olej? 15W40?
Uživatelský avatar
koco
Aktivista
Příspěvky: 1931
Registrován: 11 říj 2006, 14:02
Odpovědi: 0
Bydliště: SR-TT

Příspěvek od koco »

na studeno by to malo mat tak 6 barov tlak, skús vymenit ol. čerpadlo.
AUDI A4 Avant TDI, AFN, 764, 11mm, 1749VA, jednohmota HDS, egrOFF, katOFF, soft, 288/245
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

když jsi mi volal nedodal jsi že to točí jako bez tlaků vyměň olejové čerpadlo a máš klid nic neopravuj prostě VYMĚŇIT!
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
Patrik Tile
Přispěvovatel
Příspěvky: 108
Registrován: 16 úno 2007, 22:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Patrik Tile »

No ja jsem tě nechtěl moc zdržovat :) .Jinak moc dík.Jo a je tam 10w40.Ty jo ale vyndat tu vanu,to je hroznej vomrd.
Audi A4 AVANT,81KW,quattro,Chip by diesel-technik
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

nejni zvedneš motor nahoru a jde to ;) sundej vrtuli povol přední hadice vzduch+voda a frnk nahoru ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

ja som vrtulu nedaval dole a motor som nadvihol, vrtula tam krasne prejde mimo steny.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“