Udělej si sám - trojblik, spinač světel, LED spinač a jiné

zcela mimo automobilovou tématiku

Moderátoři: šulda, Moderátoři

hlava2
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 06 říj 2008, 12:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Udělej si sám - trojblik, spinač světel, LED spinač a jiné

Příspěvek od hlava2 »

Příspěvek je věnován všem kutilům, kteří nejsou ochotni platit přehnané ceny za jednoduchá, i když inteligentní "udělátka". Ovládání směrovek, denní svícení či blikání varovných světel při prudkém brzdění snad nejsou žádné zázraky, kterými se chlubí jen vybrané bouráky. I Vaše Felda či jiné auto může mít tyto doplňky a to doslova za pár šupů. Návody a vše potřebné je na adrese www.hlava2.webnode.cz
Martin.R
Aktivista
Příspěvky: 2228
Registrován: 22 srp 2007, 11:07
Odpovědi: 1
Bydliště: Kousek od Vlašimi

Re: Udělej si sám - trojblik, spinač světel, LED spinač a ji

Příspěvek od Martin.R »

hlava2 píše: Návody a vše potřebné je na adrese www.hlava2.webnode.cz
No nevim moc návodů jsem tam nenašel. Jen to že si u tebe můžu objednat naprogramovanej procesor. :?
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

A WOToMtoJe.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
hlava2
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 06 říj 2008, 12:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od hlava2 »

WOTOM TO NENÍ, jen jsem chtěl dát možnost lidem, kteří si to umí poskládat doma,ať si to udělají poooodstatně levněji, než by museli platit přehnané sumy za finální výrobky, kde si výrobci nechávají platit za relativně primitivní programy daleko větší sumy. Nakonec nikoho nenutím, aby si kupoval naprogramovaný procesor. Každý si jej může naprogramovat sám, je to jednoduché - nebo není ? Jěště maličkost - nejsem odkázán na pár drobných za procesor.
Uživatelský avatar
titan0306
Aktivista
Příspěvky: 4302
Registrován: 10 bře 2006, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Bor

Příspěvek od titan0306 »

Start-Stop
Zařízení při sešlápnutí spojky až na doraz vypne běžící motor - na červenou nebo v koloně, po opětovném sešlápnutí spojky až na doraz motor automaticky nastaruje. Prý se tím šetří palivo. Podle různých odborníků na životné prostředí se při takových startech dostává do ovzduší hodně škodlivin. No, možné to je, ale ... moje kapsa je mi bližší ( to je můj názor). Samozřejme, vypínání motoru za studena nebo na velice krátkou dobu je spíše neekonomické, proto by se malo toto zařízení používat s rozumem. Také se opotřebovává startér - i když zahřátý motor toho moc nepotřebuje, ale předce se startuje. A v neposlední řadě dostává co proto i akumulátor.
Už za mého mládí jsem udělal tohle zařízení tátovi na Žigulíka 01, fungovalo to docele dobře ale na ekonomické výsledky si nevzpomínám. Tenkrát to bylo trazistorové řešení, dnes je základem samozřejme můj oblíbenec - mikroprocesor AT.
Já osobně to vautomobilu nemám, nepovažuji to důležitý doplňek, i když Japonci z Toyoty mají jiný názor.

A JAK SE ŘADÍ?nějak si nedokážu představit tuhle věc v provozu :?
Tel:776005385 Nový Bor
Uživatelský avatar
CATDAVID
Aktivista
Příspěvky: 1104
Registrován: 16 kvě 2007, 21:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomouc-Litovel

Příspěvek od CATDAVID »

Mě osobně by zajímalo o kolik výjde levněji trojblik než origo VW za 500.-?
GII-PD 96kw -drobnosti +soft TDIFUN 293ps/525Nm,
TEL: 603742155
EMAIL: cat.david@seznam.cz
hlava2
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 06 říj 2008, 12:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od hlava2 »

Docela normálně, přří řazení se spojka nesešlapuje až na doraz ke spínači. Normálně šlapu na spojku maximálně do půlky chodu pedálu, no určitě záleží na seštelování spojky.
hlava2
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 06 říj 2008, 12:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od hlava2 »

Ak stojí nový originání díl trojblik na VW 500,- tak by mne zajímalo, kde se dá sehnat. Ale i tak nemá funkce navíc jako ten můj. (blikání na zpátečku a možnost připojit modul AUTOHAZARDu, který bude publikován v dohlední době) a nepočítaje poštovní vyjde stavba trojbliku do 300,-Kč.
Uživatelský avatar
CATDAVID
Aktivista
Příspěvky: 1104
Registrován: 16 kvě 2007, 21:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomouc-Litovel

Příspěvek od CATDAVID »

GII-PD 96kw -drobnosti +soft TDIFUN 293ps/525Nm,
TEL: 603742155
EMAIL: cat.david@seznam.cz
Martin.R
Aktivista
Příspěvky: 2228
Registrován: 22 srp 2007, 11:07
Odpovědi: 1
Bydliště: Kousek od Vlašimi

Příspěvek od Martin.R »

hlava2 píše:Docela normálně, přří řazení se spojka nesešlapuje až na doraz ke spínači. Normálně šlapu na spojku maximálně do půlky chodu pedálu, no určitě záleží na seštelování spojky.
To může pak bejt prča když auto někomu pučim. (LOL)
A abych řek pravdu tak já osobně šlapu spojku až dolu. Nějak si nedovedu představit mačkat jí do půlky a hlavně na to furt myslet, že nesmim až dolu.
hlava2
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 06 říj 2008, 12:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od hlava2 »

Nic proti tvým zvyklostem půjčovat auto ani proti tvým návykům techniky jízdy, ale existuje taková věc jako vypínač a systém je nfunkčný i kdybys sešlapoval spojku až na silnici. A vůbc, když se ti systém nelíbí, nikdo tě nenutí aby sis jej udělal či používal.
Martin.R
Aktivista
Příspěvky: 2228
Registrován: 22 srp 2007, 11:07
Odpovědi: 1
Bydliště: Kousek od Vlašimi

Příspěvek od Martin.R »

hlava2 píše:Nic proti tvým zvyklostem půjčovat auto ani proti tvým návykům techniky jízdy, ale existuje taková věc jako vypínač a systém je nfunkčný i kdybys sešlapoval spojku až na silnici. A vůbc, když se ti systém nelíbí, nikdo tě nenutí aby sis jej udělal či používal.
Ne sorry. Abych řek pravdu vůbec jsem na tenhle topic nechtěl reagovat, ale nedalo mi to a kouknul jsem na ty tvoje stránky právě kvůli systému start-stop, protože mě zajímá jak máš ukončený startování. Kdysi jsem to tady už s jedním členem řešil a ten to měl udělaný přes dobíjení, což mi přijde trochu nešťastný. To že jsem se to na tvých stránkách nedozvěděl mě trochu zklamalo a přijde mi že kdyby tu ten odkaz nebyl tak to má stejnou hodnotu. Ale jinak nic proti.
hlava2
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 06 říj 2008, 12:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od hlava2 »

Kontrola naběhnutí motoru od alternátoru je nejednodušší a nejspolehlivější, ale někdy je problém dostat ten kabel do kabiny, nové vozy mají kntolky udělány trochu jinak, takže to nejde. U vozů s CAN BUS sběrnicí je možné použít "nějaký" převodník, ze kterého leze info o otáčkách a pak jen kontrolovat, kdy nastoupají nad "volnoběh" a máš signál o naběhnutí motoru. Já řeším kontrolu nastartování motoru měřením napětí a procesor na základě určitého algoritmu rozhodně o tom, zda motor běží nebo jěště ne. Používám stejný princip u všech konstrukcí, které mají něco dělat po nastartování motoru. Příště se zeptej přímo, co tě zajímá.
Hlava
Přispěvovatel
Příspěvky: 167
Registrován: 21 říj 2007, 08:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Č.Kostelec

Příspěvek od Hlava »

Já osobně nic z tohodle do auta nechci protože čim víc toho tam je tim víc se toho může posrat .
passat B4 tdi sprint 764 moto Honda vtr 1000f
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

hlava2 píše:Docela normálně, přří řazení se spojka nesešlapuje až na doraz ke spínači. Normálně šlapu na spojku maximálně do půlky chodu pedálu, no určitě záleží na seštelování spojky.

No nevím jak by jsi chtěl nějak štelovat chod spojky u BMW :)
Odpovědět

Zpět na „Diskuze - MIMO mísu“