Jak se Vám startuje při těchto mrazech ?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

maros261177
Přispěvovatel
Příspěvky: 543
Registrován: 09 pro 2006, 20:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od maros261177 »

Dnes ráno -20 na šup (Orlen PL+VIF)
Škoda Octavia II, bez uprav-v jednoduchosti je krása
borelli
Přispěvovatel
Příspěvky: 583
Registrován: 01 říj 2007, 09:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od borelli »

-18°C. Start na 8 pokus (+ 5x kurvování), pak vyletělo z výfuku něco, co připomínalo jaderný hřib... Asi dožhavení v (_!_) tlaky jsem kontroloval na podzim (21-23)...
Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
Richi
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Registrován: 29 bře 2008, 07:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od Richi »

Boban píše:Zatím bez problému v - 13C na jedno nažhavení a skoro na drc, sice se to motoru moc nelíbí, chvíli mi nadávají ventily ale pak se u to umoudří (rofl)
Chlapi, měl bych jen takový dotaz, kolik km vydrží žhavičky, mám 143tis a jsou ještě původní. Před zimou jsem se chtěl na ně podívat ale znáte to až zítra a zase zítra atd. Někdo mi říkal že se časem rozpadnou a vydapdají do válce :?
Sice jsem už vyměnil motor kvůli tlakování chladící soustavy, ale když měl ten starý motor na tachometru cca. 400k km, tak jsem neměl s žhavením a startováním žádné problémy.
Nafta Benzina nebo Shell a problemy nemám ani teď.
Jedině snad, že je kosa jako svině a vůbec se mi nechce vylejzat. :)
Uživatelský avatar
koco
Aktivista
Příspěvky: 1931
Registrován: 11 říj 2006, 14:02
Odpovědi: 0
Bydliště: SR-TT

Příspěvek od koco »

borelli píše:-18°C. Start na 8 pokus (+ 5x kurvování), pak vyletělo z výfuku něco, co připomínalo jaderný hřib... Asi dožhavení v (_!_) tlaky jsem kontroloval na podzim (21-23)...
ak je to to auto v podpise tak asi nemá 160tis. km alebo bude niekde chyba, tlaky 21-23bar je na hranici smrti toho motoru.
AUDI A4 Avant TDI, AFN, 764, 11mm, 1749VA, jednohmota HDS, egrOFF, katOFF, soft, 288/245
Ren'as
Přispěvovatel
Příspěvky: 343
Registrován: 28 čer 2007, 15:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ren'as »

Richi píše:
Boban píše:Zatím bez problému v - 13C na jedno nažhavení a skoro na drc, sice se to motoru moc nelíbí, chvíli mi nadávají ventily ale pak se u to umoudří (rofl)
Chlapi, měl bych jen takový dotaz, kolik km vydrží žhavičky, mám 143tis a jsou ještě původní. Před zimou jsem se chtěl na ně podívat ale znáte to až zítra a zase zítra atd. Někdo mi říkal že se časem rozpadnou a vydapdají do válce :?
Sice jsem už vyměnil motor kvůli tlakování chladící soustavy, ale když měl ten starý motor na tachometru cca. 400k km, tak jsem neměl s žhavením a startováním žádné problémy.
Nafta Benzina nebo Shell a problemy nemám ani teď.
Jedině snad, že je kosa jako svině a vůbec se mi nechce vylejzat. :)
audi 100 2td a WV 1.6td jeden nafta šel a druhý benzína a zmrzla nafta- asi to bude i o filtru.
Audi A4 Tdi AFN 81kw r.98, S764,EGR off
Richard Šurek
Přispěvovatel
Příspěvky: 73
Registrován: 08 led 2008, 09:17
Odpovědi: 0

Bez problémů

Příspěvek od Richard Šurek »

Při mínus 17 °C na drcnutí , po pár vteřinách ustálený chod . Doba žhavení je přímo uměrná velikosti mrazu , možná proto , že je nové čidlo teploty chladící kapaliny .
Nafta Shell , Benzina a Makro .
Loni jsem dával Liqui-Moly - zimní přísadu , ovšem zima byla mírná , letos nedávám nic , i tak jsou starty bezvadné . 8)

Mně by zajímalo jakou používáte přídsadu do nafty , nejenom zimní , ale vůbec celoroční . L-M vyrábí různé čistící a desinfekční , na zlepšení startu a na zlepšení zrychlení , čert se v tom vyzná .
Máte nějakou dobrou zkušenost ?
Naftě zdar a TDi zvláště :-D
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Re: Bez problémů

Příspěvek od alfik »

U nas vcera -19,bateria pomalsie toci,prisadu nepouzivam,auto nabehane cca 310 tis. Chytilo na 5-6 otacku. Chvilku sa hadali valce,ale po asi 5 sekundach sa dohodli.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Uživatelský avatar
Andy-CZ
Přispěvovatel
Příspěvky: 397
Registrován: 22 dub 2008, 18:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Kolín a Kutná Hora

Příspěvek od Andy-CZ »

2.0 MPI bez žhavení:) na poprvé a běžel krásně jemně a tiše jak v létě:-))
Škoda Fabia 1.9 TDI RS 96kW 5,7l/100km
Uživatelský avatar
laumar
Přispěvovatel
Příspěvky: 145
Registrován: 21 čer 2007, 21:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Partizánske Slovensko

Re: Bez problémů

Příspěvek od laumar »

Richard Šurek píše:Mně by zajímalo jakou používáte přídsadu do nafty , nejenom zimní , ale vůbec celoroční . L-M vyrábí různé čistící a desinfekční , na zlepšení startu a na zlepšení zrychlení , čert se v tom vyzná .
Máte nějakou dobrou zkušenost ?
Naftě zdar a TDi zvláště :-D
Ja pouzivam len VIF zimny a letny. Zatial som spokojny :)
SEAT ALHAMBRA 1,9TDI,81kw/110hp,1999, AFN ,jednohmota, EGR-OFF , KAT-OFF , 440 000 KM
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

mozem potvrdit
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33641
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Andy-CZ píše:2.0 MPI bez žhavení:) na poprvé a běžel krásně jemně a tiše jak v létě:-))
a jakou tam leje naftu power :? miloš
Uživatelský avatar
Andy-CZ
Přispěvovatel
Příspěvky: 397
Registrován: 22 dub 2008, 18:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Kolín a Kutná Hora

Příspěvek od Andy-CZ »

slovacek.milos píše:
Andy-CZ píše:2.0 MPI bez žhavení:) na poprvé a běžel krásně jemně a tiše jak v létě:-))
a jakou tam leje naftu power :? miloš
ne já si dělal srandu...je to benzínová fabie 2.0 MPI a je tam omv carrera 95:)
Škoda Fabia 1.9 TDI RS 96kW 5,7l/100km
Uživatelský avatar
Kuba
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Registrován: 23 led 2006, 21:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kuba »

1) Cca - 12 pod nulou : VW BORA 1,9 PD TDI 180.000 km, krátce žhavím a pak natvrdo chytne bez prblémů a má rovnoměrnbý chod, zatim nejlepší start v zimě, který jsem u dieselu kdy měl.

2) Přítelkynina Š OCTAVIA 1,9 TDI , rotačka, 66 kW, 135.000 km, chytne natvrdo, ale točí dýl, tak 2-3 vteřiny, další 1-2 vteřiny se to chvilku hádá, znatelně tvrdší chod za studena v krutejch mraźech než 1,9 PD.

3) Moje Š OCTAVIA ročník 1962 (ANO!!), benzin, 1221 ccm, 45 PS, najeto cca 90.000 km...včera jsem to zkoušel, předtim ručně napoumpoval pum pičkou spadlej benzín do karbesu.........Starter točil neochotně, a pomalu zatuhlej motor, ani ťuk, i když to mám supr seštelovaný.....do sání sem pak fouknul připravenej sprej (STARTHILFE..nějáká těkavá látka ) a motor čapnul...ale jet se s tim nedalo tak 2-3 minuty se to dusilo, musel běžet na vonoběh nejprv :D :) ....udělal sem pak kolečko u nás ve čtvrti.....všechno tuhý...kvalty tam skoro nešly (a to tam mám origo viskózní olej)... ale motor se zahřál skoro stejně rychle jako u dieselu.... Zadní náhon a motor ve předu, k tomu úzký gumy jako u ŠKODY 1203 ("tzv. žiletky" ) to se na sněhu klouzalo jak sáňe, ale bavilo mě to .......Lidi na mě - v tom mrazu i sněhu tady...koukali jako na blázna :D
VW BORA 1,9 TDI PD, 96 kW
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33641
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Andy-CZ píše:
slovacek.milos píše:
Andy-CZ píše:2.0 MPI bez žhavení:) na poprvé a běžel krásně jemně a tiše jak v létě:-))
a jakou tam leje naftu power :? miloš
ne já si dělal srandu

já taky

mně zas padá nafta dotlačím balonkem a v poho chytne kdybych měl v pořádku ventil na nádrži tak na drb miloš
dibarbora
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 24 zář 2009, 12:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od dibarbora »

Ked uz kolega nacal aj historicke vozidla, tak moj rekord bol so skodou 105 rv. 1983 v zime roku 2007 -20 stupnov. Starteru sa tiez moc nechcelo, ale motoru stacilo snad pol otacky aby zacal kaslat a na druhe nastartovanie uz vrcal.
Passat Variant B5 99, AFN 81kW
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“