Zvýšení výkonu u TD

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
LuHill
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 30 dub 2006, 16:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Zvýšení výkonu u TD

Příspěvek od LuHill »

Zdravím,zajímalo by mně zda je a v jakém rozsahu možné poupravit 55 kw na více kobyl nez 75 (golf 3,r.v93) (noteeth) :roll: :? .Díky
machy1118
Přispěvovatel
Příspěvky: 203
Registrován: 18 kvě 2006, 20:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Litovel-Chudobín

Příspěvek od machy1118 »

když přidáš naftu a tlak na turbu, mohl by ses dostat i na 66kW možná i víc.
Suzuki Hayabusa 127kW
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW :)))
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
LuHill
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 30 dub 2006, 16:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od LuHill »

Ok,díky,sem trochu (hodně dost;) lajk.Trochu sem tu probíhal fóra ale stejně:jak můžu přidat naftu a stejně tak tlak..dál,jestli tím to auto nezabiju,má smysl TDcko předělávat nějakým způsobem na Tdi?A bylo by možné vyměnit motor za silnější a do něj pak koupit trysky atp?Nechci jít zatím do Tdi,tak se ptám,abych věděl jestli se daj věci nějak obejít.
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

no s 1,9TD můžeš jít až na 160k, pokud to dovolí turbo a vydrží motor (i spojka a převodovka) což bych asi nedoporučil! ale do těch 130k bych se osobně nebál, já ne :D
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
LuHill
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 30 dub 2006, 16:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od LuHill »

heh:)díky...tak jsem se rozhodl po přečtení x stránek že je lepší TDi....chci se pustit do 66kw...ale potřeboval bych vědět do který verze jít...protože někde sem se tu dočetl že by to měl být motor r.v. 96 vejš (?) aby to za něco stálo....penízků moc neni (wallbash) tak to na 81kw nevidim..a hlavně asi spíš golfa III...(měl bych chuť tak na 140 koníku,nebo vejš když to půjde ) (noteeth)


Ps:ještě malej příklad jestli to stačí pro slušnej začátek a nebo jestli je to např. moc km?....::VW Golf III r.v.96 66kw 190000 km najeto (serviska)...nebo se poohlídnout po nečem novějším??

předem dík...
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

jj tohle stačí,ale je to 1z tam moc nevydrží písty tak do 140koní to snesou pokud ti to nebude extrémně hulit,možná bych spíš šel do něčeho lepšího 81kw má už lepší vstřiky a turbo to znamená ve finále skoro stejný náklady a hlavně dobrý písty pak sehnat mechanické čerpadlo bud z kromy nebo nechat udělat ty z kromy bejvaj často v žaostnym stavu a pak tě to vyjde na stejno u toho motoru 81kw bude zas blbá spojka tak bud tomu budes min nakladat nebo musis sehnat treba prave tu z golf 3 je tam jednohmota
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

koukni do faq tam je to hezky popsany taky ted delam cordobu mtdi a dvojku golfa také fotim do kordoby AFN a do golfa 1z az bude hotovo dam fotky ted sem zaseklej na poloosach gti mam jen jedny tak shanim este druhy
LuHill
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 30 dub 2006, 16:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od LuHill »

tak to good luck v boji:)já se právě snažim vyhnout 1Zce...proto sem se ptal jestli je to už novější motůrek...(btw:min. rok sem měl skvělou GIII r.v.96,111000 najeto..proste pripravena (hm) (wallbash) bohužel dostala pecku..)...každopádně když nestačí tenhle stroj...co rok 97?to je muj další typ a jedu se na něj dneska kouknout....asi ho vemu..měl by mít najeto kolem 100 000tis..dovoz....a jak jsi říkal FAQy...tak tam sem se díval a máš recht,je toho tam hafec....ale já tiše doufám že toho nebudu muset měnit tolik když pujde o čistokrevný TDíčko....každopádně dík... (noteeth)
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

dobré rozhodnutí ten už by mněl mít 81kw to znamená dobré písty a ještě k tomu (opravte mně jestli se mílim) i jednohmotovou spojku :D
LuHill
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 30 dub 2006, 16:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od LuHill »

Mno,tak vůz už je vybraný,teď se jen vyřizujou nezbytnosti.Je to jen 66 kw ale i tak to snad postaci (crazy) (wallbash) :? bohužel sem 81 kw našel jen pár..a ještě k tomu néé moc hezkejch (holt si nemůžu moc vybírat...cena do 80tis.kč,ale kdybyste někdo věděl..ještě to můžu stopnout)...ikdyž tenhle "joker" co bude stát před domem je taky vošklivá modrá světlá barva...ale jinak fajn.. 8) najeto skoro 100 tis. (buhvi),motor je trochu porezlej...jinak si přede moc pěkně...ani isem tak moc nechtěl stočit téma..původně jsem měl mít TD..ale íčko bude lepší...ještě bohužel nevím konkrétní typ motoru (ta hlava (LOL) )
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

no pravda tech 81kw golfu je malo ale tenhle motor taky stačí jen 80tisíc je dost no,ale nemužu soudit protože já jak sem chtěl mít rychle doma naky auto tak sem taky moc výhodně nekoupil
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“