Rozbor nafty

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

valchaaa
Přispěvovatel
Příspěvky: 199
Odpovědi: 0
Registrován: 16 úno 2009, 16:36

Příspěvek od valchaaa »

K té pěnivosti.Tankuji vždy do plna a od té doby co dávám VIF tak když mi cvakne pistole tak natankuji cca jeden litr a mám opravdu plnou.
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

no to by jsi musel natankovat i do té komory, jinak na jedno cvaknutí nemůžeš nikdy natankovat plnou.
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
valchaaa
Přispěvovatel
Příspěvky: 199
Odpovědi: 0
Registrován: 16 úno 2009, 16:36

Příspěvek od valchaaa »

Tak snad vídím že mám plnou a dolů nafta nesjede ani po delším stání.
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10343
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

valchaaa píše:Tak snad vídím že mám plnou a dolů nafta nesjede ani po delším stání.
Vidíš prd!!! Máš celou vyrovnávací komoru plnou vzduchu.

Například Fabia 1,4 benzin na první cvyknutí a dolití po hrdlo natankovala 45 litrů. Po důkladném odvzdušnění celé nádrže tam vlezlo ještě další dvanáct litrů!!!

U Galaxy mám po hrdlo plnou, jak Ty tvrdíš. Ale při zmáčknutí odvzdušňovacího ventilu v hrdle mi to zabublá a vleze tam ještě skoro deset litrů.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
kadlos
Přispěvovatel
Příspěvky: 110
Odpovědi: 0
Registrován: 08 led 2009, 16:43
Bydliště: teplice

Příspěvek od kadlos »

Ja jezdim v praci nakladakem a porad tankuji u Benziny a kdy z se pri tankovani mrknu do nadrze tak ta nafta peni jen minimalne.Tot ma skusenost
TK
Přispěvovatel
Příspěvky: 379
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2010, 21:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od TK »

Shell je jen nafouklá bublina. Do nedávna jsem jezdil na Shell a nepoznal jsem rozdíl mezi normální naftou. V Power Diesel je normální nafta do které přidávají aditiva. Protože se lišila kvalita u jednotlivích čerpaček bude Shell toto palivo dovážet. V současnosti je jedničkou na trhu Verva. Cetanové číslo 60 a kvalitní aditiva. Když to člověk natankuje tak okamžitě pozná rozdíl. Ve výkonu motoru jsem to nepoznal, ale motor jde klidněji.
Uživatelský avatar
scheni
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Odpovědi: 0
Registrován: 09 pro 2009, 09:57
Bydliště: Frýdek Místek - Palkovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od scheni »

Já, tedka začal jezdit na TOP Q od Benziny, a je fakt, že auto, hlavně když je studené, je odost tišší. Na ten shelláckej EXTRA DIESEL to chrochtalo jak traktor...

Ale měnil jsem tedka i vzduchový filtr, a to by na ten zvuk taky mohlo mít vliv... :o
současnost:
VW Touran Goal 2.0 TDi 7 míst
BMM 103 kW

minulost:
VW Golf Variant 2008
BMM, 103 kW krasavec

VW CADDY 2008
55 kW -> 103 kW (144 PS)
210 Nm -> 343 Nm
graf brzda:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 676#786676
Honza Kolář
Přispěvovatel
Příspěvky: 136
Odpovědi: 0
Registrován: 06 led 2008, 17:20

Příspěvek od Honza Kolář »

Podělím se taky se svýma zkušenostma. Služební auta tankujeme u OMV od vždycky. Opel Combo po 60 tis chrochtá jak moje Ocina po 250 tis km. Lil jsem jejich naftu z kanystru při -10 stupních a nestačil jsem se divit co to je za sra.. Jakási bílá sraženina. Rikal jsem si že vyzkouším Vervu do své ociny a rozdíl byl znát - klesla spotřeba, motor ztichl, starty na šup. Bylo to ale v létě. Kámoš tankuje vervu pořád a letos v zimě už dvakrát nedojel na zamrznou naftu. Pak si vyber. Možná jak kdy a jak kde.
Kolca
Pavel.R
Nováček
Příspěvky: 9
Odpovědi: 0
Registrován: 25 led 2010, 15:42

Příspěvek od Pavel.R »

Začal jsem tankovat VERVU a spotřeba šla dolů ze 6l na 5,6 L.Ta spotřeba 6L byla ale ještě když bylo docela teplo.Tak na jaře půjde určitě ještě dolů.
Octavia II 2.0 TDI 103 KW 16 V ;)
Panky
Přispěvovatel
Příspěvky: 168
Odpovědi: 0
Registrován: 21 říj 2008, 21:32
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Panky »

Já osobně tankuju všude možně, ale verva od benziny je ted opravdu nejlepší. Shell si s těma svejma palivama akorat lže do kapsy. Jo a jinak ten marast co bejvá v naftě v tyhle zimě tak to jsou ty jejich slavný biosložky co jsou povinný to tam dávat, a jediný co na jejich rozpuštění pomůže je buť něco málo benzínu a nebo aditiva. ale ten benzín je lepší, líp to rozpustí. A většinou auto nejede právě kvůli tomu. Neže by to zamrzlo vodou ale ucpe se filtr timhle maglajzem.
Uživatelský avatar
e36power
Aktivista
Příspěvky: 1445
Odpovědi: 0
Registrován: 02 srp 2008, 22:57

Příspěvek od e36power »

Honza Kolář píše:Podělím se taky se svýma zkušenostma. Služební auta tankujeme u OMV od vždycky. Opel Combo po 60 tis chrochtá jak moje Ocina po 250 tis km. Lil jsem jejich naftu z kanystru při -10 stupních a nestačil jsem se divit co to je za sra.. Jakási bílá sraženina. Rikal jsem si že vyzkouším Vervu do své ociny a rozdíl byl znát - klesla spotřeba, motor ztichl, starty na šup. Bylo to ale v létě. Kámoš tankuje vervu pořád a letos v zimě už dvakrát nedojel na zamrznou naftu. Pak si vyber. Možná jak kdy a jak kde.

OMV prevazne vozí phm z rakouska ale o vikendech prej berou normalka z kralup.
audi80
Přispěvovatel
Příspěvky: 114
Odpovědi: 0
Registrován: 15 zář 2009, 10:43

Příspěvek od audi80 »

Kdyz tata bral naftu pro fabriku tak si nechal udelat rozbory a nejlip vysel omv alpin diesel bod tuhnuti byl kolem -30 ,a od ty doby ji bere i sobe do auta a neni problem,ja ji beru taky a nemuzu si stezovat.bral sem i vervu ale nepostreh sem rozdil jen na cene:-)
Audi 80 1Z uz neni , teď audi 100/c4 2.8 v6 175 ps a quattro:-)a další přírustek moje oblíbená Audi A6 C4 2.5 TDi R5 6kvalt,170 PS a 340 Nm, 6,7 l/100km
TK
Přispěvovatel
Příspěvky: 379
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2010, 21:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od TK »

Včera jsem se ptal kamaráda, který dělá ve Výzkumném ústavu paliv a maziv na kvalitu nafty. Jednoznačně odpověděl, že v současné době je nejlepší Verva. Dokonce dělali rozbory paliv v zahraničí a údajně to není o moc lepší než v ČR.
Uživatelský avatar
scheni
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Odpovědi: 0
Registrován: 09 pro 2009, 09:57
Bydliště: Frýdek Místek - Palkovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od scheni »

opět jsem bral plnou nádrž, a potvrzuji snížení spotřeby o 0,5 l/100km při ježdění na TOP Q od Benziny. A to je zima (noteeth)
současnost:
VW Touran Goal 2.0 TDi 7 míst
BMM 103 kW

minulost:
VW Golf Variant 2008
BMM, 103 kW krasavec

VW CADDY 2008
55 kW -> 103 kW (144 PS)
210 Nm -> 343 Nm
graf brzda:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 676#786676
supermuf0090
Přispěvovatel
Příspěvky: 589
Odpovědi: 0
Registrován: 22 srp 2009, 20:53
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od supermuf0090 »

Marek77 píše:
valchaaa píše:Tak snad vídím že mám plnou a dolů nafta nesjede ani po delším stání.
Vidíš prd!!! Máš celou vyrovnávací komoru plnou vzduchu.

Například Fabia 1,4 benzin na první cvyknutí a dolití po hrdlo natankovala 45 litrů. Po důkladném odvzdušnění celé nádrže tam vlezlo ještě další dvanáct litrů!!!

U Galaxy mám po hrdlo plnou, jak Ty tvrdíš. Ale při zmáčknutí odvzdušňovacího ventilu v hrdle mi to zabublá a vleze tam ještě skoro deset litrů.
ja nacpal do svoji Galaxy 86 L a nadrz je dle vyrobce na 70 L pisltole cvakne při cca 62-65L za ppředpokladu , že jsem k pumpě dojel , tak tam jeste cca 3-5 l bylo , takže se tam vejde 90L :D to odvzdusneni v hrdle je super vec
Ford Galaxy I Ghia 1.9 TDi AFN 81 kW
Škoda 110L
Hyundai Elantra 2.0CRDi
Ford Transit 2,5TD
Fiat 127 MKI
VW Touareg 3.0 TDi
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“