Rozbor nafty
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Vidíš prd!!! Máš celou vyrovnávací komoru plnou vzduchu.valchaaa píše:Tak snad vídím že mám plnou a dolů nafta nesjede ani po delším stání.
Například Fabia 1,4 benzin na první cvyknutí a dolití po hrdlo natankovala 45 litrů. Po důkladném odvzdušnění celé nádrže tam vlezlo ještě další dvanáct litrů!!!
U Galaxy mám po hrdlo plnou, jak Ty tvrdíš. Ale při zmáčknutí odvzdušňovacího ventilu v hrdle mi to zabublá a vleze tam ještě skoro deset litrů.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Shell je jen nafouklá bublina. Do nedávna jsem jezdil na Shell a nepoznal jsem rozdíl mezi normální naftou. V Power Diesel je normální nafta do které přidávají aditiva. Protože se lišila kvalita u jednotlivích čerpaček bude Shell toto palivo dovážet. V současnosti je jedničkou na trhu Verva. Cetanové číslo 60 a kvalitní aditiva. Když to člověk natankuje tak okamžitě pozná rozdíl. Ve výkonu motoru jsem to nepoznal, ale motor jde klidněji.
- scheni
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 62
- Registrován: 09 pro 2009, 09:57
- Bydliště: Frýdek Místek - Palkovice
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Já, tedka začal jezdit na TOP Q od Benziny, a je fakt, že auto, hlavně když je studené, je odost tišší. Na ten shelláckej EXTRA DIESEL to chrochtalo jak traktor...
Ale měnil jsem tedka i vzduchový filtr, a to by na ten zvuk taky mohlo mít vliv...
Ale měnil jsem tedka i vzduchový filtr, a to by na ten zvuk taky mohlo mít vliv...

současnost:
VW Touran Goal 2.0 TDi 7 míst
BMM 103 kW
minulost:
VW Golf Variant 2008
BMM, 103 kW krasavec
VW CADDY 2008
55 kW -> 103 kW (144 PS)
210 Nm -> 343 Nm
graf brzda:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 676#786676
VW Touran Goal 2.0 TDi 7 míst
BMM 103 kW
minulost:
VW Golf Variant 2008
BMM, 103 kW krasavec
VW CADDY 2008
55 kW -> 103 kW (144 PS)
210 Nm -> 343 Nm
graf brzda:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 676#786676
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 136
- Registrován: 06 led 2008, 17:20
Odpovědi: 0
Podělím se taky se svýma zkušenostma. Služební auta tankujeme u OMV od vždycky. Opel Combo po 60 tis chrochtá jak moje Ocina po 250 tis km. Lil jsem jejich naftu z kanystru při -10 stupních a nestačil jsem se divit co to je za sra.. Jakási bílá sraženina. Rikal jsem si že vyzkouším Vervu do své ociny a rozdíl byl znát - klesla spotřeba, motor ztichl, starty na šup. Bylo to ale v létě. Kámoš tankuje vervu pořád a letos v zimě už dvakrát nedojel na zamrznou naftu. Pak si vyber. Možná jak kdy a jak kde.
Kolca
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 168
- Registrován: 21 říj 2008, 21:32
- Bydliště: Mladá Boleslav
Odpovědi: 0
Já osobně tankuju všude možně, ale verva od benziny je ted opravdu nejlepší. Shell si s těma svejma palivama akorat lže do kapsy. Jo a jinak ten marast co bejvá v naftě v tyhle zimě tak to jsou ty jejich slavný biosložky co jsou povinný to tam dávat, a jediný co na jejich rozpuštění pomůže je buť něco málo benzínu a nebo aditiva. ale ten benzín je lepší, líp to rozpustí. A většinou auto nejede právě kvůli tomu. Neže by to zamrzlo vodou ale ucpe se filtr timhle maglajzem.
Honza Kolář píše:Podělím se taky se svýma zkušenostma. Služební auta tankujeme u OMV od vždycky. Opel Combo po 60 tis chrochtá jak moje Ocina po 250 tis km. Lil jsem jejich naftu z kanystru při -10 stupních a nestačil jsem se divit co to je za sra.. Jakási bílá sraženina. Rikal jsem si že vyzkouším Vervu do své ociny a rozdíl byl znát - klesla spotřeba, motor ztichl, starty na šup. Bylo to ale v létě. Kámoš tankuje vervu pořád a letos v zimě už dvakrát nedojel na zamrznou naftu. Pak si vyber. Možná jak kdy a jak kde.
OMV prevazne vozí phm z rakouska ale o vikendech prej berou normalka z kralup.
Kdyz tata bral naftu pro fabriku tak si nechal udelat rozbory a nejlip vysel omv alpin diesel bod tuhnuti byl kolem -30 ,a od ty doby ji bere i sobe do auta a neni problem,ja ji beru taky a nemuzu si stezovat.bral sem i vervu ale nepostreh sem rozdil jen na cene:-)
Audi 80 1Z uz neni , teď audi 100/c4 2.8 v6 175 ps a quattro:-)a další přírustek moje oblíbená Audi A6 C4 2.5 TDi R5 6kvalt,170 PS a 340 Nm, 6,7 l/100km
- scheni
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 62
- Registrován: 09 pro 2009, 09:57
- Bydliště: Frýdek Místek - Palkovice
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
opět jsem bral plnou nádrž, a potvrzuji snížení spotřeby o 0,5 l/100km při ježdění na TOP Q od Benziny. A to je zima 

současnost:
VW Touran Goal 2.0 TDi 7 míst
BMM 103 kW
minulost:
VW Golf Variant 2008
BMM, 103 kW krasavec
VW CADDY 2008
55 kW -> 103 kW (144 PS)
210 Nm -> 343 Nm
graf brzda:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 676#786676
VW Touran Goal 2.0 TDi 7 míst
BMM 103 kW
minulost:
VW Golf Variant 2008
BMM, 103 kW krasavec
VW CADDY 2008
55 kW -> 103 kW (144 PS)
210 Nm -> 343 Nm
graf brzda:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 676#786676
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 589
- Registrován: 22 srp 2009, 20:53
- Bydliště: Praha 9
Odpovědi: 0
ja nacpal do svoji Galaxy 86 L a nadrz je dle vyrobce na 70 L pisltole cvakne při cca 62-65L za ppředpokladu , že jsem k pumpě dojel , tak tam jeste cca 3-5 l bylo , takže se tam vejde 90LMarek77 píše:Vidíš prd!!! Máš celou vyrovnávací komoru plnou vzduchu.valchaaa píše:Tak snad vídím že mám plnou a dolů nafta nesjede ani po delším stání.
Například Fabia 1,4 benzin na první cvyknutí a dolití po hrdlo natankovala 45 litrů. Po důkladném odvzdušnění celé nádrže tam vlezlo ještě další dvanáct litrů!!!
U Galaxy mám po hrdlo plnou, jak Ty tvrdíš. Ale při zmáčknutí odvzdušňovacího ventilu v hrdle mi to zabublá a vleze tam ještě skoro deset litrů.

Ford Galaxy I Ghia 1.9 TDi AFN 81 kW
Škoda 110L
Hyundai Elantra 2.0CRDi
Ford Transit 2,5TD
Fiat 127 MKI
VW Touareg 3.0 TDi
Škoda 110L
Hyundai Elantra 2.0CRDi
Ford Transit 2,5TD
Fiat 127 MKI
VW Touareg 3.0 TDi