Zvýšení výkonu 2,5TDI R5

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

váha
Aktivista
Příspěvky: 3884
Odpovědi: 0
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

lt.kubosh píše:174PS v T5 je urcite stejnej jako v te radobyterenni saskarne od VW a je to PD
ta rádoby terení šaškárna je SUV a na SUV má hodně dobrou průchodnost terénem,samo že to nemůžeš porovnávat s hummwe H1 (noteeth) proti tomu to je opravdu jen teréní šaškárna
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Odpovědi: 0
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

V těhle km bych si s tím motorem moc nezahrával.Je to dělník k nezaplacení.Je to jeden z nejpovedenějších motorů.Hold pětiválec TDI je bůh. Kam se serou nový šestiválce v A6.Ale nesmíš ho držet pod krkem,pak se ti odporoučí.Jinak k těm novým T5-děs a běs.Oproti T4 krok dozadu a ne vpřed.Ruskej gazík neboli Tuareg to snad koupí jen blbej pasák,aby se ho někdo všiml.
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
RichardK
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Odpovědi: 0
Registrován: 31 črc 2006, 23:18

Příspěvek od RichardK »

Nechci nic brutálního, jen pár koniku na víc a lepší průběh krouťáku dole.Pod 2000 otáček je to úplná mrtvola(straré velké turbo z obtokem). Nechci čip protože do Volva to tu nikdo stejně za rozumný peníze pořádně neumí!- nebo snad jó?
Chtěl jsem poradit jaké konkrétně trysky (typ) tam mám dát aby to moc nehulilo a jaké by tam šlo novější turbo s naklápěcíma lopatkama (VNT).Má představa o výkonu je asi +30-40 HP.Což si mylsím že není zas tak mnoho navíc vzhledem k základu 140HP.Možná se však pletu a mám smůlu a víc to nepujde? Poraďte! Mimochodem seriový tlak turba dle autodat je pro tento motor 0,9 bar při 3000 ot/min což mi nepřipadá až zas tak monoho a myslím že by to mělo jít ještě trochu zvednout.

Richard K.
Passat B2 Syncro 1,9TDI
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:23

Příspěvek od lt.kubosh »

sharik4x4 píše:Ale nesmíš ho držet pod krkem,pak se ti odporoučí.
Co tim myslis? Jako jezdit porad maximalku? Pri ni ma nejakych 3800ot, coz je, rekl bych vcelku daleko od prebehu.

"Velke turbo s obtokem." To bych rekl je relativni. Velke mi neprijde a VAG pozaduje tech cca 0.9Baru uz pri 2100ot. nekde okolo nich zacina otevirat bypass. Akorat pozdeji reaguje no.

Zase na druhou stranu se tu obcas hovori, ze velmi nizke otacky dost namahaji ojnice, takze ma to cenu tlacit kroutak jeste pod 1900ot?
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!) :D
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

lt.kubosh píše:174PS v T5 je urcite stejnej jako v te radobyterenni saskarne od VW a je to PD
Ta radoby terenni sakarna porazila v testu pomerne nezanedbatelne mnozstvi aut vydavajici se za cistokrevne offroady, takze "prrr".

Vzhledem k tomu, ze stary 2,5 R5 udelala jedna firma na 300koni, tak u PD bych se teto hodnoty nebal uz vubec...nehlede na uz tak kvalitni zaklad.

Ja osobne po tom PD motoru celkem slintam a premyslim, jak by se dal narvat do Golfika aniz by se rezala karoserie (noteeth)

Kdo ho tam dostane a opravdu dobre ho vyladi, tak bude rulovat kategorii do 2,5litru (hm)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:23

Příspěvek od lt.kubosh »

Forest> Jenze je otazkou v jakem stavu byl, kdyz ho na tech 300koni ladili a kolik tisic km pri tomhle nastaveni vydrzel.
Uvedom si, ze se tady bavime o autech, ktere naposledy sjely z linky v roce '97. Cili motor, kteremu tahne na 10 rok, ma za sebou jizdu na X kvalit oleju a x majitelu. Nepredpokladam, ze by nekdo z nas chtel dostat dvestekoni, kterych by ses ty nebal a nekde u Rican to musel nechal na odpocivadle, protoze se slo neco vysrat.

Osobne jsem u zadnych testu pruchodnosti te veci nebyl, casopisove testy moc neuznavam, protoze radka na konci "dekujeme XYZ za dlouhodobe zapujceni vozidla" vysvetluje vsechno. Ale se znamym jsme zakopali panzerwagen, takze neni teren jako teren. (noteeth)
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!) :D
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1420
Odpovědi: 0
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

R5 je dobry motor a drzak.Chipnout za rozumny $ to jde taky.Akorat si s tim musi clovek pohrat.Pokud vymenis jen trysky, tak to bude hulit, a stejne se musi upravit palivova mapa.Delal jsem jich mraky a co kus to original (wallbash)
RichardK
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Odpovědi: 0
Registrován: 31 črc 2006, 23:18

Příspěvek od RichardK »

Jak je to s tlakem versus otačky u tohoto motoru konkrétně nevím,protože to neumím ničím napíchnout za provozu.Všechny VAGy a Hex kabeli jsou na Volvo krátké.Jediné čím jdou alespoň vymazat chyby je VOL-FCRa KS od BOSCHEale ta je moc moc drahá .Ale celkem mě to zajmá a tak v sobotu zainstaluju do auta dig.tlakoměr DP-4.
Před timto Volvem(850) jsem měl Volvo 760 se strým motorem též VW 2,4TIC-řadový 6ti válec,mělo ještě větší turbo tlačilo 1,2bar, mělo výkon 90kW a homotost auta byla +/- stejná a při tom se od spoda tzn.cca.1500 zbíral o mnoho líp? Kolik si myslíte že je rozumná hranice tlaku pro tento motor(AEL) abych mu nezamáčk oči.
Passat B2 Syncro 1,9TDI
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“