MirekX píše:Já si nejsem jistej, ale neliší se ty čidla jen sklonem křivky?
Když je nula, tak by ukazovaly obě nulu (možná naivní představa ), ale s rostoucím tlakem by to 150 PS ukazovalo jakoby míň.
To by určitě věděl Reesha, když dělá čip a někdo si dá čidlo ze 150 PS. (to normální zvládne max 1,45 baru .
MirekX píše:Já si nejsem jistej, ale neliší se ty čidla jen sklonem křivky?
Když je nula, tak by ukazovaly obě nulu (možná naivní představa ), ale s rostoucím tlakem by to 150 PS ukazovalo jakoby míň.
To by určitě věděl Reesha, když dělá čip a někdo si dá čidlo ze 150 PS. (to normální zvládne max 1,45 baru .
...a co se děje nad 1.45 baru?????
Měřící rozsah má to čidlo do 1,45 bar jestli sem to dobře pochopil,takže tipuju že potom řj spadne do nouzáku a vyhodí nějakou chybu
Tak prominte že vám do toho lezu ale jestli sem to správně pochopil tak když bude tlak turba moc veliký tak to skočí do nouzáku??
Ja jen když sem odpojil ten obtokovej ventil tak mi to do nouzáku teda neskočli spíš naopak rozítly se mi hadice na od turba k IC je to normální?
zdar . jelikož jsem si chtěl dát do auta měřák s infem o plnícím tlaku tak jsem použil co dům dal. měřák není nic jiného než upravený a zcejchovaný mA-metr (voltmetr). k tomu abych ho mohl zcejchovat jsem musel znát převod tlaku na výstupní napětí , které jde do řj motoru. v podstatě čidlo je napájený referenčním napětím 5V. toto se mění na výstupu v závislosti na tlaku viz .tabulka. a to je to proč to vůbec sem píšu .výstup je samozřejmě analogový. jinak jsem to porovnával i na stole za použití tlakoměrů a je to naprosto přesný.
MARTEX ALH upgrade ASV + special switcher ECU 115/157PS - zlatá kára
BXE paštika
powered by CHF
Tak tohle asi bude to čidlo na nižší tlak - do 1,45 baru.
Nemáš ještě tenhle graf pro to čidlo ze 150 PS???
Ale jak jsem to pochopil, tak výměna čidla by mohla zvednout tlak o cca 0,15 baru, ale hrozí, že při startu hodí ŘJ chybu.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS