Xcel by somto dat do mojej ibizy, co wsetko treba menit a wydrzi to wlastne ten motor????,....

Moderátoři: šulda, Moderátoři
Počkej počkej, to nebude zas tak jednoduché! Zjisti si jaké tam máš písty! Jestli jako 1Z, tak ti i kombinace 130PS turbo, trysky a čip na nějakých 150PS bude osudná a podle mě ten motor dopadne stejně jako ten na fotkách. Pokud máš už ten novější model, tak myslím, že není třeba se bát ani toho původního plánu a nějakých 180PSTunerko píše:Tak potom asi ostanem na powodnom plane 130PS turbo a tiei Powerplus trysky a malo by to byt ooka..... lebo taku prasacinu z motora teda mat nexcem![]()
Dikes za radu, stacilo aj bez slow......
Tunerko píše:fu tak a ako zistim ake tam mam piesty??:..
no je to AHU z 10/99 roku wyroby....
K tomu je tady milion témat. To si pohledej. Je to na dýl, tak ať tu tím nezasereme toto téma. K tomu již bylo myslím řečeno dost. Jinak jen pro zopakování: setrvačník z TDi 1Z, lamela z TDi 1Z (event. z VR6) a přítlačák z VR6.Tunerko píše:no spojka je uz ajtak zrela na wymenu tak aj to by bola jedna z mojix otazok ze co tam naprasit???.....nejaku silnejsiu lamelu a pritlacak z VR6ky???...to saknejak dost pouziwa nie?
Ne, nic, jen to tam našroubuješTunerko píše:a ten pritlacak a j lamela je rozmerowo rownaka ako u TDi?? netreba tam ziadne medzikusy tusim......