Co způsobuje zanášení vnitřku turba?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Problém se opakoval kvůli turbu.Bylo to uplně stejné.Když jsem potřeboval výkon,tak to padalo do nouzáku.ono se to dá snadno vysledovat i bez vagu,stačí odpojit tu hadičku co vede z měchu k tomu ventilu a rukou zmáčknout to táhlo lopatek k turbu.a hned se pozná jestli jde hladce(směrem dolů pruží jako do gumy - to je normální) ale nahoru musí jít dobře a ten pohyb musí být plynulý.táhlo má dráhu zhruba odhadem 1cm.když ti někdo nastartuje a budeš na to koukat,tak by se mělo stáhnout směrem dolu v plné dráze.je fakt,že jsem zatím moc nenajezdil,mám to opravené týden.ale auto jezdí parádně tak jak má a čas ukáže.když by byl problém,tak dám vědět
Co nato pán Huml?erikb píše:Ak som to dobre pochopil tak tam treba dať trebársz valček ktorý bude mať namiesto 5,45mm výšku 5,65mm
inač dnes som čistil turbo a boli uplne zatuhnute lopatky a dal som tam valčeky vyrobene z nerezu vysoké 5,65mm
Ale aj tak neviem pochopiť načo to je dobre ved ked som čistil tie lopatky tak som si všimol že sa hybu zo strany na stranu asi 1mm a ked som poskladal turbo tak aj tak sa opierali o tu stenu ale ked som ich potiahol k sebe hore tak sa spravila medzera 0,5mm
Neviem či to ma tak byť alebo nie?
Inač vraj to po vypodloženi treba aj nejako doladiť vie to niekto upresniť čo tam treba a ako...doladiť
re
ale pozor pokud se dají moc větší podložky tak se přestanou otačet rolny kolem natačecího kroužku (rolny se opřou o litinovy protikus(druha pulaka) a kroužek se otáčí jen v dažkách a rolny stojí!)
na obr. jsou to ty tři valečky na malé osce

na obr. jsou to ty tři valečky na malé osce

Ještě chvilku a to auto bude hořet! 

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 935
- Registrován: 19 črc 2009, 20:47
druh klíče
Půjde tento druh klíč použít na povolení turbíčka u Octavy I ASV (81.Kw).
Předem děkuji

Předem děkuji

Chci se zeptat, můžete prosím na nějakém obrázku naznačit, které šrouby se na turbu vyšroubovávají, při čištění? Ať člověk nerozdělá něco co nemá:o(. Je tady spousta informací, ale co jsem se ptal mechaniků, nikdo se do toho nepouští, pry se pak musí vyvážit. Vy tady o vyvažování nepíšete. Není to tedy potřeba?
- chosepm
- Aktivista
- Příspěvky: 1985
- Registrován: 27 zář 2007, 18:09
- Bydliště: Plzeňsko
- Kontaktovat uživatele:
musíš oddělit výfukovou částocta8 píše:Chci se zeptat, můžete prosím na nějakém obrázku naznačit, které šrouby se na turbu vyšroubovávají, při čištění? Ať člověk nerozdělá něco co nemá:o(. Je tady spousta informací, ale co jsem se ptal mechaniků, nikdo se do toho nepouští, pry se pak musí vyvážit. Vy tady o vyvažování nepíšete. Není to tedy potřeba?

Problém je právě v tom, že se ti musí povést to oddělit přesně v ose rotoru.
Pokud se ti to povede, vyvažovat nemusíš, neni důvod. Pokud opřeš vrtuli, je to špatný. Ne vždycky to jde dobře od sebe...

***VAG,PSA,Renault***
spis by to chtelo nalogovat, kdyby byla pridrena regulace tak se ti to taho ani nehne, jako me treba... u tebe muze byt problem v podtlakovych hadicich a nebo ve ventilu N75. Nejlepsi bude kdyz to napichnes na diagnostiku a udelas zatezovy test - 3ka, plny plyn do kopce a pri tom mit spusteny logovani a ten log hodit sem 

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 935
- Registrován: 19 črc 2009, 20:47
Chlapi z čeho nechávate dělat ty vymezovací válečky, viděl jsem je z nerezi, proč jsou tedy originál z nějaké ocele, tuším že kolem lopatek je až 1000°C, nemělo by to být z něčeho kvalitnějšího, moc s zkušeností s nerezem nemám jen vím, že nerezové šrouby zrovna na pevnost, tuhost nic moc, kupoval jsem šrouby na uložení ramene na Octavii a divil jsem 10.9, nerezové ve Feroně mají tak 5,8-6,6 ?
http://www.k2l.cz/cz/technicke-informac ... ych-sroubu
http://www.k2l.cz/cz/technicke-informac ... ych-sroubu
Naposledy upravil(a) jear ewing dne 25 dub 2010, 21:53, celkem upraveno 1 x.