Co způsobuje zanášení vnitřku turba?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
mimr
Přispěvovatel
Příspěvky: 120
Registrován: 22 srp 2009, 12:23
Odpovědi: 0
Bydliště: GOLF 4 1.9TDI 81KW

Příspěvek od mimr »

a problem sa opakoval zas kvoli turbu?
GOLF 4 1,9TDI chip 104kw,egr off,brembo,H&R
erikb
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Registrován: 16 dub 2007, 18:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od erikb »

A po vypodloženi si už kolko toho najazdil?
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4808
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

Problém se opakoval kvůli turbu.Bylo to uplně stejné.Když jsem potřeboval výkon,tak to padalo do nouzáku.ono se to dá snadno vysledovat i bez vagu,stačí odpojit tu hadičku co vede z měchu k tomu ventilu a rukou zmáčknout to táhlo lopatek k turbu.a hned se pozná jestli jde hladce(směrem dolů pruží jako do gumy - to je normální) ale nahoru musí jít dobře a ten pohyb musí být plynulý.táhlo má dráhu zhruba odhadem 1cm.když ti někdo nastartuje a budeš na to koukat,tak by se mělo stáhnout směrem dolu v plné dráze.je fakt,že jsem zatím moc nenajezdil,mám to opravené týden.ale auto jezdí parádně tak jak má a čas ukáže.když by byl problém,tak dám vědět
erikb
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Registrován: 16 dub 2007, 18:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od erikb »

erikb píše:Ak som to dobre pochopil tak tam treba dať trebársz valček ktorý bude mať namiesto 5,45mm výšku 5,65mm

inač dnes som čistil turbo a boli uplne zatuhnute lopatky a dal som tam valčeky vyrobene z nerezu vysoké 5,65mm
Ale aj tak neviem pochopiť načo to je dobre ved ked som čistil tie lopatky tak som si všimol že sa hybu zo strany na stranu asi 1mm a ked som poskladal turbo tak aj tak sa opierali o tu stenu ale ked som ich potiahol k sebe hore tak sa spravila medzera 0,5mm

Neviem či to ma tak byť alebo nie?
Inač vraj to po vypodloženi treba aj nejako doladiť vie to niekto upresniť čo tam treba a ako...doladiť
Co nato pán Huml?
passak
Přispěvovatel
Příspěvky: 446
Registrován: 26 led 2006, 21:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Rosice u Brna

re

Příspěvek od passak »

ale pozor pokud se dají moc větší podložky tak se přestanou otačet rolny kolem natačecího kroužku (rolny se opřou o litinovy protikus(druha pulaka) a kroužek se otáčí jen v dažkách a rolny stojí!)

na obr. jsou to ty tři valečky na malé osce
Obrázek
Ještě chvilku a to auto bude hořet! (noteeth)
erikb
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Registrován: 16 dub 2007, 18:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od erikb »

Tak to by tam potom muselo byť vypodložene tak asi 2mm a nie 0.02mm
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

erikb píše:Tak to by tam potom muselo byť vypodložene tak asi 2mm a nie 0.02mm
tych 0,02 si sa sekol. 0,2 je spravne.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
erikb
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Registrován: 16 dub 2007, 18:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od erikb »

Jaaaaj Sorry:-)
jear ewing
Přispěvovatel
Příspěvky: 935
Registrován: 19 črc 2009, 20:47
Odpovědi: 0

druh klíče

Příspěvek od jear ewing »

Půjde tento druh klíč použít na povolení turbíčka u Octavy I ASV (81.Kw).
Předem děkuji
Obrázek
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

mohol by, v najhorsom ho troska liznes. :P
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
octa8
Přispěvovatel
Příspěvky: 188
Registrován: 02 dub 2010, 16:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od octa8 »

Chci se zeptat, můžete prosím na nějakém obrázku naznačit, které šrouby se na turbu vyšroubovávají, při čištění? Ať člověk nerozdělá něco co nemá:o(. Je tady spousta informací, ale co jsem se ptal mechaniků, nikdo se do toho nepouští, pry se pak musí vyvážit. Vy tady o vyvažování nepíšete. Není to tedy potřeba?
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

octa8 píše:Chci se zeptat, můžete prosím na nějakém obrázku naznačit, které šrouby se na turbu vyšroubovávají, při čištění? Ať člověk nerozdělá něco co nemá:o(. Je tady spousta informací, ale co jsem se ptal mechaniků, nikdo se do toho nepouští, pry se pak musí vyvážit. Vy tady o vyvažování nepíšete. Není to tedy potřeba?
musíš oddělit výfukovou část
Obrázek
Problém je právě v tom, že se ti musí povést to oddělit přesně v ose rotoru.
Pokud se ti to povede, vyvažovat nemusíš, neni důvod. Pokud opřeš vrtuli, je to špatný. Ne vždycky to jde dobře od sebe... ;)
***VAG,PSA,Renault***
31jano3
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 21 dub 2010, 17:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od 31jano3 »

Zdravim moze mi niekto poradit? Moze byt pridreta regulacia turba ked tiahlo na banke sa pohybuje lahko aj ked vysajem vzduch ustami pekne sa vracia. Pohyb tiahla je asi 1cm a auto mi pada do nudzaku pri jazde do kopca
Manhaus
Přispěvovatel
Příspěvky: 422
Registrován: 04 kvě 2009, 06:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Manhaus »

spis by to chtelo nalogovat, kdyby byla pridrena regulace tak se ti to taho ani nehne, jako me treba... u tebe muze byt problem v podtlakovych hadicich a nebo ve ventilu N75. Nejlepsi bude kdyz to napichnes na diagnostiku a udelas zatezovy test - 3ka, plny plyn do kopce a pri tom mit spusteny logovani a ten log hodit sem :)
jear ewing
Přispěvovatel
Příspěvky: 935
Registrován: 19 črc 2009, 20:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od jear ewing »

Chlapi z čeho nechávate dělat ty vymezovací válečky, viděl jsem je z nerezi, proč jsou tedy originál z nějaké ocele, tuším že kolem lopatek je až 1000°C, nemělo by to být z něčeho kvalitnějšího, moc s zkušeností s nerezem nemám jen vím, že nerezové šrouby zrovna na pevnost, tuhost nic moc, kupoval jsem šrouby na uložení ramene na Octavii a divil jsem 10.9, nerezové ve Feroně mají tak 5,8-6,6 ?
http://www.k2l.cz/cz/technicke-informac ... ych-sroubu
Naposledy upravil(a) jear ewing dne 25 dub 2010, 21:53, celkem upraveno 1 x.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“