Zrtácí se olej

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
BobrCZ
Přispěvovatel
Příspěvky: 66
Registrován: 04 črc 2008, 15:56
Odpovědi: 0

Zrtácí se olej

Příspěvek od BobrCZ »

Začal se mě ztrácet olej. Poslední výměna byla dělána zhruba před 1000km a najednou na mě svítí kontrolka oleje. Začal jsem se rozhlížet od kud to může téct a jediné místo které jsem našel je dírka v EGR, kde je to celé poblité.

Obrázek

Tak jsem od něho odpojil přívod vzduchu a koukám opět na olej.

Obrázek

Nicméně na druhé straně této hadice nic nebylo. Sundal jsem víko hlavy a koukám na poblité sací potrubí.

Obrázek

Nyní přemýšlím čím to je. Přemýšlel jsem o turbu, ale to se mi nějak nezdá, že by to bylo od něj.

Obrázek

Nevíte někdo čím to je? (wallbash)
VW GIV Variant, TDi PD, AXR 74 kW
chipmann
Aktivista
Příspěvky: 1110
Registrován: 01 říj 2008, 07:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Ustecký kraj

Příspěvek od chipmann »

No vypadá to na vadný EGR ventil buď rozdělat a zaslepit a nebo koupit novej
OII RS 2.0TFSI chip,podvozek eibach, výfuk Miltek, bloff forge Motorsport, kola Thomason atd Kompletní diagnostika VAG 12.12.3
Uživatelský avatar
BobrCZ
Přispěvovatel
Příspěvky: 66
Registrován: 04 črc 2008, 15:56
Odpovědi: 0

Příspěvek od BobrCZ »

O tom jsem taky uvažoval, ale když se koukám na to poblité potrubí po celé délce, tak mě to nedává smysl. EGR je jen nad krajem toho potrubí a nikoli uprostřed. Jak to, že je tedy poblité celé? Na druhé straně přeci nic není, leda že by ještě unikal z pod víka hlavy, protože ta je po celé délce potrubí. Nevím???
VW GIV Variant, TDi PD, AXR 74 kW
Viktor.88
Přispěvovatel
Příspěvky: 733
Registrován: 29 dub 2008, 21:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Jilemnice

Příspěvek od Viktor.88 »

zkontroluj, jestli není olej v mezichladiči...
Uživatelský avatar
BobrCZ
Přispěvovatel
Příspěvky: 66
Registrován: 04 črc 2008, 15:56
Odpovědi: 0

Příspěvek od BobrCZ »

A když tam bude, tak to znamená co?
VW GIV Variant, TDi PD, AXR 74 kW
STIB
Přispěvovatel
Příspěvky: 651
Registrován: 13 bře 2009, 09:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od STIB »

Turbo K.O (LOL)
OCTAVIA- ALH
Uživatelský avatar
BobrCZ
Přispěvovatel
Příspěvky: 66
Registrován: 04 črc 2008, 15:56
Odpovědi: 0

Příspěvek od BobrCZ »

Jenže kdyby to bylo turbo, tak by se to mělo projevit i na jízdě ne? Turbo by pískalo, či vydávalo různé zvuky, auto by netahalo a td. Bohužel já nic takového nepozoruji. Turbo nepíská, sepne jak má a motor táhne. Jo, osička na turbu se ani nehne.
VW GIV Variant, TDi PD, AXR 74 kW
chipmann
Aktivista
Příspěvky: 1110
Registrován: 01 říj 2008, 07:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Ustecký kraj

Příspěvek od chipmann »

No to ne může to teprve začínat opravdu se mrkni do IC aby se ti nestalo že při nějaký razantnější jízdě ti nasaje turbo olej a máš po motoru !
OII RS 2.0TFSI chip,podvozek eibach, výfuk Miltek, bloff forge Motorsport, kola Thomason atd Kompletní diagnostika VAG 12.12.3
Uživatelský avatar
BobrCZ
Přispěvovatel
Příspěvky: 66
Registrován: 04 črc 2008, 15:56
Odpovědi: 0

Příspěvek od BobrCZ »

Tak v IC nic. Jen lehounký film a to si myslím že je v normálu.
VW GIV Variant, TDi PD, AXR 74 kW
libor.98
Aktivista
Příspěvky: 1327
Registrován: 17 zář 2009, 18:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od libor.98 »

neteče ti někde kolem rozvodu třeba gufero na klice nebo do spojky??nebo od chladiče oleje?
Uživatelský avatar
BobrCZ
Přispěvovatel
Příspěvky: 66
Registrován: 04 črc 2008, 15:56
Odpovědi: 0

Příspěvek od BobrCZ »

Bohužel, nikde ani ťuk. Je z té dirky EGR.
VW GIV Variant, TDi PD, AXR 74 kW
Toncek
Přispěvovatel
Příspěvky: 501
Registrován: 27 zář 2007, 21:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Dolní Dunajovice

Příspěvek od Toncek »

co kroužky?nekouří se ti z měrky při nastartovaném motoru když ji povytahneš?
seat exeo ST 125kw
vw passat B5,1,9tdi,ajm,gt 1749VA,egr off,kat off
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

Toncek píše:co kroužky?nekouří se ti z měrky při nastartovaném motoru když ji povytahneš?
keby to funelo do bloku tak by vyhadzovalo olej cez odvzdusnenie kluky a bralo cez vstup turba, ale podla foto vstupu turba tam asi problem nebude (i ked to turbo je az nejak moc zazracne ciste :) )
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

Jen se tak zeptam, ta posledni vymena oleje byla delana jak ? Je tam stejny typ oleje jako pred tim ?
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4888
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

Stejně jako fabiátor se zeptám,nedal se tam řidší olej,než tam byl před tím?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“