Fabia ATD 74kw na 160 - 170 PS

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Luďan
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 23 led 2006, 17:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Baška

Příspěvek od Luďan »

No v hlavě už to je, ted už to jen zaplatit a je to :)
Ne, chtěl bych to do prázdnin nějak udělat, ale uvidíme :)
Fabia 1,9tdi combi, chip, vstřiky z ARL 456.000km a stále jezdím :)
Hoblik
Přispěvovatel
Příspěvky: 121
Registrován: 18 zář 2006, 19:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hoblik »

:)haha bedna na hudbu necelych 40kg, manzelka necelych 60kg, rezerva se zadnima sedackama a cypovinama jako hasicak 50kg. A to jeste se da jezdit s prazdnou nadrzi, dat pryc dvojtou podlahu capik a velky zesik...je toho hafo proti standardu )ale pak je v aute moc rachot a zadek poskakuje jak je odlehceny :)takze neco za neco...
CDVA combi :-)
Uživatelský avatar
kibi
Aktivista
Příspěvky: 1132
Registrován: 14 čer 2009, 09:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od kibi »

Luďan: to jsme na tom stejně, já to právě udělám postupně, ť to tolik peněženku nebolí :) každopádně se na každou kravinku na autě těšim jak malý dětsko (noteeth)

Hoblik: jo to znam, když sem tam něco stěhuju a zůstanou v autě jen přední sedačky, tak to skáče jak horská koza :D aha aha, jináč je to jasný....největší přítěž je manželka :D
Uživatelský avatar
Luďan
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 23 led 2006, 17:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Baška

Příspěvek od Luďan »

já kozy rád, proto zadní sedačky nevedu :D
Fabia 1,9tdi combi, chip, vstřiky z ARL 456.000km a stále jezdím :)
Uživatelský avatar
kibi
Aktivista
Příspěvky: 1132
Registrován: 14 čer 2009, 09:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od kibi »

tak ježíšek byl štědrej a turbo už je doma :D nakonec vyhrálo kkk z FRS, i když vím že to není to nej pro šponování výkonu, tak na ten co chci by mělo bezpečně stačit a poměr cena/výkon za fungl nové bylo bezkonkurenční.....teď jen otázka ohledně výměny:

při záměně za kkk ATD 74kw dám redukci na kkk ASZ, když už to budu mít sundaný vyčistím sání...a otázka zní: jaké těsnění vyměnit, popř co ještě jiného? (zatím mám těsnění výfukového potrubí, těsnění hadice turbodmychadla, těsnění sacího potrubí)

asi blbá otázka, ale nechci abych měl vše odstrojený a zůstal pak vyset na tom že mi něco chybí...nebo ještě hůř, rozebíral pak všeco kvůly těsnění za pár kaček znovu :)
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Uživatelský avatar
kibi
Aktivista
Příspěvky: 1132
Registrován: 14 čer 2009, 09:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od kibi »

díky za návod :worthy: u mne to bude snad ještě jednoduší, tím že turba by měli být ve stejný poloze...myslel jsem tedy spíš co preventivně vyměnit: jaký si mám připravit těsnění, zda matky můžu použít ty původní, či nový...
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Matky budou OK ,jen na vejfuku budou fest držet . A ta převlečná matka tlakového oleje taky ale ten vybroušenej klíč to zmákne.
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

tady pro inspiraci jedno mereni jak je to s tim KKK turbem z FRS:

http://fabiator.sweb.cz//FRS_ST3.JPG

jen pro doplneni, auto ma poctivych 170.000km a turbo je zarucene puvodni, jsem prvni majitel

jak vypadaly prubehy jen s cipem a seriovym miniIC je tady vcetne srovnani s uplne seriovou FRS:

http://fabiator.sweb.cz//skoda_fabia_19 ... ovnani.JPG
Uživatelský avatar
kibi
Aktivista
Příspěvky: 1132
Registrován: 14 čer 2009, 09:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od kibi »

díky za grafy, na ukázku paráda ;) koukám že s FMIC a chipem jsi tam měl na kkk FRS nějakých 172-175PS....mě se už na stole válý nový turbo, FMIC..tak jsem zvědavej kolik tam nakonec bude koníků :roll:

jen stále nevím, jestli na těch 165-170PS nechat původní ATD trysky, nebo už jsou nutný AL ASZ (crazy)
FI combi 1.9TDi ATD + domorobo vylepšováky :D
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

kibi píše: .... jen stále nevím, jestli na těch 165-170PS nechat původní ATD trysky, nebo už jsou nutný AL ASZ (crazy)
Podle me s origo ATD to bude za cenu delsi doby vstriku, aby se tam dostalo dost nafty, coz muze pri tech vykonech o kterych pises pak uz hulit. Nevim jak by s tim (k lepsimu) zamichala treba nafta s vyssim cetanovym cislem, ale v podminkach CZ kvality paliv, se na to stejne moc spolehat neda. Ledaze bys pokazde michal palivo doma sam, coz je asi na bezny jezdeni utopie.

Pokud budes davat vetsi vstriky, osobne bych na tomto nesetril a dal bych novy, at uz tam das cokoliv (AL ASZ nebo FB SPRINT 1043 co nabizi Dukes). Jiste je, ze s FB 1043 budes mit zaruceny potencial i do budoucna, protoze vykon je droga. Jak si na nej zvyknes, chces cim dal vic :-)
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Trysky nech původní, to co chceš s tima origo v pohodě dosáhneš, pořád bude limit turbo. 74kW jen s pořádným foukadlem a origo vstřiky tipuju 190PS dosáhneš v pohodě.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Kornout píše:Trysky nech původní, to co chceš s tima origo v pohodě dosáhneš, pořád bude limit turbo. 74kW jen s pořádným foukadlem a origo vstřiky tipuju 190PS dosáhneš v pohodě.
:o
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Uživatelský avatar
kibi
Aktivista
Příspěvky: 1132
Registrován: 14 čer 2009, 09:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od kibi »

vracím se ke svému autu FABIA 1.9TDi PD ATD + FMIC + trysky ASZ AL + turbo kkk ASZ, EGR off - nyní soft cca 157 PS 380Nm

otázka zní: Fabka RS se stejnou konfigurací + FMIC (neberu v potaz lepší střeva motoru) je po chipu většinou kolem 170 - 175 PS....pokud bych chtěl jít na stejnou hodnotu, co vše je nutno??...mne napadá sání + trubka k sání ASZ, filtrbox + váha ASZ....C - čidlo....

jaká je reálná - bezpečná hodnota výkonu s tím co jsem vypsal?? je mi jasný že omezující je turbo kkk, proto jestli není rysk jít přez 160PS...nebo to nechat na tom co mám? :) díky
FI combi 1.9TDi ATD + domorobo vylepšováky :D
Uživatelský avatar
kibi
Aktivista
Příspěvky: 1132
Registrován: 14 čer 2009, 09:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od kibi »

nikdo kdo by poradil? :roll:
FI combi 1.9TDi ATD + domorobo vylepšováky :D
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“