
Ne, chtěl bych to do prázdnin nějak udělat, ale uvidíme

Moderátoři: šulda, Moderátoři
Podle me s origo ATD to bude za cenu delsi doby vstriku, aby se tam dostalo dost nafty, coz muze pri tech vykonech o kterych pises pak uz hulit. Nevim jak by s tim (k lepsimu) zamichala treba nafta s vyssim cetanovym cislem, ale v podminkach CZ kvality paliv, se na to stejne moc spolehat neda. Ledaze bys pokazde michal palivo doma sam, coz je asi na bezny jezdeni utopie.kibi píše: .... jen stále nevím, jestli na těch 165-170PS nechat původní ATD trysky, nebo už jsou nutný AL ASZ
Kornout píše:Trysky nech původní, to co chceš s tima origo v pohodě dosáhneš, pořád bude limit turbo. 74kW jen s pořádným foukadlem a origo vstřiky tipuju 190PS dosáhneš v pohodě.